Het is belangrijker om te kijken 'hoeveel heb je nodig'. En het is toch niet zo dat je kast nu leeg is, neem ik aan...quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:07 schreef hufloir het volgende:
Hoeveel kleding hebben jullie trouwens? Drie shirts en drie broeken of negen shirts en broeken? Dat is toch wel een verschil. Ook qua geld.
Mijn spijkerbroeken zijn meestal gewoon van h&m ofzo. Maar van Adidas haal ik graag vestjes en schoenen, maar die zijn wel wat duurder.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
en spijkerbroeken?Of draag je alleen maar trainingspakken?
Dus je koopt vier shirtjes per jaar?! Dat betekent dus twee en de zomer en twee in de winter. Dat is echt te weinig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:24 schreef Adolecens het volgende:
Mevrouw koopt graag shirtjes van ¤ 25,- per stuk, koop er eens 4 per jaar: ¤ 100,-.
wtfquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef hufloir het volgende:
[..]
Dus je koopt vier shirtjes per jaar?! Dat betekent dus twee en de zomer en twee in de winter. Dat is echt te weinig.
Het is sowieso al de vraag of je elk jaar een nieuwe zomerjas en winterjas moet kopen. Tenzij je coole vriendjes op school dat natuurlijk van je verwachten, dan snap ik het, want je wil niet onder doen voor anderen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef hufloir het volgende:
[..]
Dus je koopt vier shirtjes per jaar?! Dat betekent dus twee en de zomer en twee in de winter. Dat is echt te weinig.
Nee hoor, ik groeiquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf_!
verslijt je meer als 4 shirts per jaar ofzo?
Als ik het zo lees gaan ze dus inderdaad niet zo lang mee wegens erop uitgekeken zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf_!
verslijt je meer als 4 shirts per jaar ofzo?
Je hébt ook nog kleren neem ik aan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef hufloir het volgende:
[..]
Dan loop ik in te grote kleren rondquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dan koop je iets groter, zodat je er een jaar later nog steeds in past..
Joehoe! Iemand die het met me eens is! XDquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Je hébt ook nog kleren neem ik aan?
Zeg dat je 400 euro uitgeeft aan jassen en schoenen/
Houd je 350 over, koop twee truien van 80 per stuk, heb je nog 190 over, dan nog een paar broeken = 180 euro...
Shit,je hebt gelijk, dan heb je nog maar tien euro over!
Inderdaad TS, het is te weinig![]()
Ga je moeder maar zeggen dat ze je meer moet geven
Ah, daar zat je nu het hele topic op te wachten nietwaar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:39 schreef hufloir het volgende:
[..]
Joehoe! Iemand die het met me eens is! XD
Je vraagt of het te weinig is, krijgt als antwoord 'nee' + een aantal rekensommetjes en tips en je roept nog dat het te weinig is....quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef hufloir het volgende:
[..]
Dan loop ik in te grote kleren rond
soms gaat het ineens heel snel van a naar c cupquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef Adolecens het volgende:
Dat groeien gaat deels op ja. Deels!
Wij hebben twee meiden van 9 en 10 en het is echt niet zo dat we elk jaar een compleet nieuwe garderobe moeten kopen omdat niks meer past van het jaar daarvoor hoor.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
soms gaat het ineens heel snel van a naar c cup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |