nja jassen en schoenen moet je niet op bezuinigen, zeker winterjassen niet hoor. En dan heb ik het niet over merkkleding maar gewoon een goede warme water en winddichte jasquote:
dat ben ik ook helemaal met je eens maar ik heb 2 jaar geleden een goede warme winterjas gekocht voor 35 euro, het is dat nu 24 kilo lichter ben anders ging hij nog een 3e seizoen mee, wat betreft schoenen, een vrouw loopt niet de hele winter op dezelfde schoenen, dus dan heb ik liever 3 paar goedkopere schoenen en keuze dan 1 heel duur paar die bijvoorbeeld echt niet onder een rokje kunnen ':Pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja jassen en schoenen moet je niet op bezuinigen, zeker winterjassen niet hoor. En dan heb ik het niet over merkkleding maar gewoon een goede warme water en winddichte jas
Afhankelijk van hoe oud je bent was 25 gulden toen ook meer dan 60 euro nu als je inflatie doorrekent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
60 euro vind ik veel. Alsof je elke maand al je geld op moet maken aan kleding.
Wij kregen vroeger 25 gulden per maand en dat vond ik al veel.
Wil je meer, zoek dan een baan.
Wat is dat voor een lulkoek. Je past je maar aan aan het bedrag wat je krijgt en als je dat niet wilt dan verdien je de rest er maar zelf bij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:59 schreef hufloir het volgende:
[..]
Ik zei ook al: een shirt van tien euro is niks voor mij.
Meestal kost een shirt bij mij rond de 25 ofzo
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lulkoek. Je past je maar aan aan het bedrag wat je krijgt en als je dat niet wilt dan verdien je de rest er maar zelf bij.
Met name adidasquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:34 schreef amaranta het volgende:
Even voor mijn beeldvorming: over welke merken hebben we het nu?
Je ziet vaak dat je met shirts van twee tientjes langer doet met die van eenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lulkoek. Je past je maar aan aan het bedrag wat je krijgt en als je dat niet wilt dan verdien je de rest er maar zelf bij.
Hij doet er wel iets aan. Hij geeft me regelmatig wat en daar ben ik dan heel blij mee. Alleen heb ik liever dat hij elke maand een bijdrage levert dan dat ie me zo nu en dan wat geeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:43 schreef Leandra het volgende:
Alles wat je vader het te weinig vind mag hij verdubbelen en als extra alimentatie overmaken.
Wat een *%&*¥* dat hij wel zegt dat het te weinig is maar er niets aan doet
Het is belangrijker om te kijken 'hoeveel heb je nodig'. En het is toch niet zo dat je kast nu leeg is, neem ik aan...quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:07 schreef hufloir het volgende:
Hoeveel kleding hebben jullie trouwens? Drie shirts en drie broeken of negen shirts en broeken? Dat is toch wel een verschil. Ook qua geld.
Mijn spijkerbroeken zijn meestal gewoon van h&m ofzo. Maar van Adidas haal ik graag vestjes en schoenen, maar die zijn wel wat duurder.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
en spijkerbroeken?Of draag je alleen maar trainingspakken?
Dus je koopt vier shirtjes per jaar?! Dat betekent dus twee en de zomer en twee in de winter. Dat is echt te weinig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:24 schreef Adolecens het volgende:
Mevrouw koopt graag shirtjes van ¤ 25,- per stuk, koop er eens 4 per jaar: ¤ 100,-.
wtfquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef hufloir het volgende:
[..]
Dus je koopt vier shirtjes per jaar?! Dat betekent dus twee en de zomer en twee in de winter. Dat is echt te weinig.
Het is sowieso al de vraag of je elk jaar een nieuwe zomerjas en winterjas moet kopen. Tenzij je coole vriendjes op school dat natuurlijk van je verwachten, dan snap ik het, want je wil niet onder doen voor anderen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef hufloir het volgende:
[..]
Dus je koopt vier shirtjes per jaar?! Dat betekent dus twee en de zomer en twee in de winter. Dat is echt te weinig.
Nee hoor, ik groeiquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf_!
verslijt je meer als 4 shirts per jaar ofzo?
Als ik het zo lees gaan ze dus inderdaad niet zo lang mee wegens erop uitgekeken zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf_!
verslijt je meer als 4 shirts per jaar ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |