Ik heb anders flink vies met haar staan schuren. Hoe verklaar je dat dan he he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die was niet meer geil te krijgen.
Dat krijg je als je een dag met mij optrekt je libido keldert naar een nulpunt.
Whehee. Zegt meer over jou dan over haar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die was niet meer geil te krijgen.
Dat krijg je als je een dag met mij optrekt je libido keldert naar een nulpunt.
Vergeet laptop+oplader niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, haast.. over 10 minuten trein.. even spullen inpakken!
Jouw prachtige hete lichaam deed haar soppen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb anders flink vies met haar staan schuren. Hoe verklaar je dat dan he he?
We hebben eigenlijk de hele dag gepraat, Monopoly gespeeld, pannenkoeken gebakken en MasterChef gekeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehee. Zegt meer over jou dan over haar.
Zo rollen wij.quote:
Waarom hollen als je ook kan rollen.quote:
uhuh.. Lees je WA eens!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:07 schreef Renesite het volgende:
Met een half uurtje eens naar het station toe.
HAHAquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:19 schreef Renesite het volgende:
ER VALT MET JH NIET TE SOLLEN!!!!![]()
![]()
!!!!!
Hij die niet genoemd mag worden daar ik sowieso problemen krijg als ik hem noemquote:
Whehehequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd mag worden daar ik sowieso problemen krijg als ik hem noem
PM/DM/Facebook je weet me te vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd mag worden daar ik sowieso problemen krijg als ik hem noem
Er viel hier toevallig een bak met kwartjes op de grond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:26 schreef Renesite het volgende:
Voorbeeldje van iemand die JH kan zijn: Nederland zonder overheid?
Ga rapen dan! Of rapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Er viel hier toevallig een bak met kwartjes op de grond.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:25 schreef Renesite het volgende:
Mamma belt: 'He, doe je de ramen even dicht? Het is slecht weer'![]()
Ja?quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
Zo. Even als een getrouwd stel op de laptop naast elkaar.
En een stiekem kusje op den wang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ouderwets elkaars handje vastpakken.
Zo goed alsquote:
2-1 voor.quote:
Al aangepast.quote:
quote:
Sjiekquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
2-1 voor.
Ze hebben ook best een goede ploeg dit jaar.
Faye liet me dat pudding ding gisteren zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is zoooo 2010. Dit is de nieuwe shit:
Inderdaad, het was het allemaal net of helemaal niet. Jammer de bammer want ik hou wel van dat soort films mits ze goed zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog niet zo matig dat je lacht dus. Dat zijn de ergsten.
Anita helpt me altijd door moeilijke tijden. Ik ga de vieze nasmaak wegspoelen met 1 van mijn favoriete films all time: Leon.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Soms val je een buil aan iets. Hoort erbij, niet te lang bij stilstaan. Gewoon weer lekker Anita Meyer opzetten. Dat is altijd kwaliteit.
Die heb ik binnengehaald, omdat ik naar jullie luister.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Anita helpt me altijd door moeilijke tijden. Ik ga de vieze nasmaak wegspoelen met 1 van mijn favoriete films all time: Leon.
Ben jij al zo oud dan ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:37 schreef JJH het volgende:
Het heeft me eeuwen gekost dit filmpje terug te vinden.![]()
lijkt me wel jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
De laatste week was de moeilijkste om door te komen denk ik.
Ja! Erg goede Zweedse film, aanrader!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Miss! Je had een goede film gezien?
Ik ben Pretty Little Liars aan het bijkijken. Heb 5 weken gemist.
De millennium reeks?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja! Erg goede Zweedse film, aanrader!
wat jij kijkt, is dat een serie ofzo? Ik ken het niet.
Zit nog in deel 3, eigenlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De boeken heb ik nu uit, de films volgen spoedig.
Zijn recentelijk gespot als dvd5.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De boeken heb ik nu uit, de films volgen spoedig.
Ik heb Beck - Buried Alive gekekenquote:
Eens kijken of ik die ergens kan vindenquote:
Nein. Een survivalparcours, maar dan ook echt zwaar. Wipeout Extreme zeg maar.quote:
Ik vind het echt een dom programmaquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nein. Een survivalparcours, maar dan ook echt zwaar. Wipeout Extreme zeg maar.
Ik heb net een nieuwe browserquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
Je harde schijf opruimen en organiseren is best saai werk.
Niet negatief bedoelt trouwensquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef Renesite het volgende:
Jeetje...
Waaaarom is er niemand op msn waar ik eventjes tegenaan moet 'zeuren'
Johquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
Je harde schijf opruimen en organiseren is best saai werk.
Uchiha Sasuke?quote:
Haquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. toch komend jaar naar Scheveningen.. of 2 keer.. of 3
Ik ook stuk ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja!
Ik zit Red mijn vakantie te kijken
Tienquote:
Het programma is wel grappig maar het is net een film met die semi dramatische muziek en de sfeerquote:
Echt hequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het programma is wel grappig maar het is net een film met die semi dramatische muziek en de sfeer
Vroeg ik me ook afquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
Is het gek als ik me afvraag wie of wat deze foto's heeft gemaakt?
Van achter en van voren!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
Quote van de dag:
"Ik ben vandaag al 3 keer genaaid door nichten"
Bam.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
Quote van de dag:
"Ik ben vandaag al 3 keer genaaid door nichten"
Bam.
Jeetjequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Burgelijke staat aangepast
einde bericht!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Burgelijke staat aangepast
einde bericht!
Ja... sorryquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
René. die foto op je studentenkaart lijkt op zo'n verdachtenschets van de politie.
Einde bericht.
maar er sliepen 7 dwergen bij elkaar in bedquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... sorryIk ben een verzinsel van Disney.
Ow nee wacht, Disney is anti-homo.
Ja, maar dat zal wel iets joods zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar er sliepen 7 dwergen bij elkaar in bed!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal wel iets joods zijn.
> refererend naar Family Guy
Amerikaanse import. Ja. Ik heb zo'n website waar ik ze gelijk kan 'kopen'. Van Glee, FG, SP, The Simps.quote:
Oooooooohw... ik moet sowieso de helft nog zienquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Amerikaanse import. Ja. Ik heb zo'n website waar ik ze gelijk kan 'kopen'. Van Glee, FG, SP, The Simps.
Je bent in een mooie bui.quote:
quote:
Ik heb deze week:quote:
Jeetjequote:
Ik heb géén flauw idee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stom.
Logisch
Heb jij deze week al colleges?
Wehehe ik kan het me voorstellen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mogge Vally.
Ik zit heul in mijn werkmodus, maar dan thuis. Vrij bizar
Zat er nog iets noemenswaardigs tussen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wehehe ik kan het me voorstellen.![]()
Ik ben nog steeds wakker omdat volkomen verneukt ritme. Heb vannacht 3 films gezien
Mja, ik denk dat ik vannacht de beste film van mijn leven heb gezienquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zat er nog iets noemenswaardigs tussen?
Magnolia is geniaal, inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik vannacht de beste film van mijn leven heb gezien. Magnolia
Cloverfield is altijd wel cool en Tucker and Dale vs Evil was redelijk.
Ik vind Magnolia persoonlijk meer sfeer hebben en Crash heeft me iets teveel een opgestoken moraal vingertje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Magnolia is geniaal, inderdaadHoewel ik dan persoonlijk Crash beter vond, die twee worden vaak in één rijtje genoemd. Tucker en Dale vs Evil ken ik niet, even imdb-en
Is ook wel een beetje zo, zal er misschien mee te maken hebben dat ik Magnolia voor het eerst op een klein kut-tvtje zag met slecht geluid en Crash gewoon full-blown in de bioscoop...quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind Magnolia persoonlijk meer sfeer hebben en Crash heeft me iets teveel een opgestoken moraal vingertje.
Shaunquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje zo, zal er misschien mee te maken hebben dat ik Magnolia voor het eerst op een klein kut-tvtje zag met slecht geluid en Crash gewoon full-blown in de bioscoop...
Als we horror/comedy gaan praten zeg ik enkel: Shaun of the DeadHeerlijkheid
Zombieland! Uiteraardquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ShaunEn vergeet Zombieland en Braindead niet [ afbeelding ]
Braindead is imo de beste horror/comedy ooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zombieland! UiteraardIk hou me nog immer in elke shooter aan de Double tap
![]()
Braindead weet ik even niet of ik die nou gezien heb of niet
Hehehe, wel gezien maar onder de titel Dead Alive.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Braindead is imo de beste horror/comedy ooit
Ja fantastischquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hehehe, wel gezien maar onder de titel Dead Alive.
Epic gorefest
Heb ik al eens verteld dat ik niet in-to films en geschiedenis ben?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:51 schreef ValHallen het volgende:
De discussie aangaan met LotR fanboys: Doe het niet.
Jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 08:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik al eens verteld dat ik niet in-to films en geschiedenis ben?
Iets wat je wel vaker mag doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb je toen de hele nacht moeten troosten
Veel plezierquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
Groetjes vanaf de bootOp naar La Gomera, nog nooit geweest dus ik ben heel erg benieuwd!
En eindelijk gratis wifihihi
OMG. Hij draait nu de boel om en veegt zijn eigen straatje schoon.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:56 schreef ValHallen het volgende:
Wat is dezen
Mijn beste vriendin is gisteren gedumpt door haar vriend omdat hij dacht dat ze het uit ging maken terwijl ze alleen maar een gesprek wilde omdat ze het gevoel had dat er iets niet klopteWat een vieze lafaard.
Dat verhaal doet het natuurlijk tien keer beter bij zijn vriendenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:56 schreef ValHallen het volgende:
Wat is dezen
Mijn beste vriendin is gisteren gedumpt door haar vriend omdat hij dacht dat ze het uit ging maken terwijl ze alleen maar een gesprek wilde omdat ze het gevoel had dat er iets niet klopteWat een vieze lafaard.
Ik hoef woensdag pas weer 'echt', morgen alleen even rondleiding.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen................ik lees iedereen alweer naar school, huppelkutje mag nog een week thuis zitten
oke, en je hebt er zin in als ik alles zo lees van jequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoef woensdag pas weer 'echt', morgen alleen even rondleiding.
Uhuquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en je hebt er zin in als ik alles zo lees van je
top tochquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
UhuIk vind het zo leuk en nieuw en spannend allemaal
![]()
Jeetje! Begin je met een halve dag! That aint rait!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog een uurtje.. Dan alweer vrij, goddank!
Die cd vond je goed las ik. Gaat hij op de lijn van Somebody that i used to know' door?quote:
Hmmm... pretty different vind ik. Lekker van alles. Deze is fucking vrolijk!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die cd vond je goed las ik. Gaat hij op de lijn van Somebody that i used to know' door?
ja en neequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je je baggersysteem alweer op gang?
Fappen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm hmm.. Vrij.. Wat zal ik eens gaan doen heute middag?
Haha.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja en nee![]()
Alles deed het weer en toen was het vlak voor de lunch wéér mis. Dus ik de helpdesk weer bellen. Nu doet alles het weer. Word er echt niet goed van joh.
chillenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm hmm.. Vrij.. Wat zal ik eens gaan doen heute middag?
Ik zie hem ja en ik heb interessequote:
En dan komde nie ekkes un bekse pakken.quote:
Lekker is dat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb gisteren mijn externe harde schijf georganiseerd. Ik heb nog ruim 30 ongekeken films die op me wachten, waaronder 1 van 6 uur_!
Satantango? Die heb ik dus ook op de laptop staan. 8 uurquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Martin heeft trouwens een keer een film van 8 uur ofzo gekeken, een of ander Oostbloks pareltje.
Ja dat is ie volgens mij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Satantango? Die heb ik dus ook op de laptop staan. 8 uur! Oh en ik heb Boys don't Cry gezien pas. Wat een film
Maar ik heb je gemist hier
Laatste filmbericht: Ik heb gisteren Magnolia gezien en het is pardoen mijn alltime lievelingsfilm gewordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is ie volgens mij.en Boys dont cry
Juweeltje.
Ik heb alles en iedereen en dit enzo ook zo gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |