Hij stuurt naar Maldonado toe terwijl die er naast wil.quote:
In het shot vanaf de voorkant lijkt het daar wel op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij stuurt naar Maldonado toe terwijl die er naast wil.
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamilton lijkt in de replay de eerste schijnbeweging te maken, maar Maldonado is helemáál getikt.
Die tweede beweging dan, hij rijdt gewoon expres tegen Maldonado aan toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamilton lijkt in de replay de eerste schijnbeweging te maken, maar Maldonado is helemáál getikt.
Maldonado ging volgens mij inderdaad rechtdoor, maar rechtdoor in een bocht is hetzelfde als expres op iemand insturen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die tweede beweging dan, hij rijdt gewoon expres tegen Maldonado aan toch?Konden gewoon allebei rechtdoor.
Die in de chicane was dan wel weer een fout van Maldonado, dat was een debiele lijn die die daar nam, waardoor Lewis dacht dat ie de pits in ging denk ik.
Maldonado ging wijd, was langzaam en der was ruimte, ja dan wordt je ingehaald. de actie daarna is gewoon schandalig van maldonado je ziet hem inhalen en dan der gewoon inrijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die tweede beweging dan, hij rijdt gewoon expres tegen Maldonado aan toch?Konden gewoon allebei rechtdoor.
Die in de chicane was dan wel weer een fout van Maldonado, dat was een debiele lijn die die daar nam, waardoor Lewis dacht dat ie de pits in ging denk ik.
Live Timing commentaar ziet het ook als Malle Dano's fout.quote:Replays show Maldonado driving into the side of Hamilton on their in-laps as they exit La Source. Was that deliberate?
Fixed!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:00 schreef SoldMayor het volgende:
Dat ze Hamilton lekker verwijderen uit dit weekend.
Faalhaas.
Waarom stuurde de hoop van Engeland dan naar hem toe?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Live Timing commentaar ziet het ook als Malle Dano's fout.
True. Staat in de regelementen. Als iemand een schijnbeweging maakt, is het toegestaan z'n auto kort te rijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:58 schreef Meike26 het volgende:
het is de eerste schijnbeweging van Hamilton die het veroorzaakt.
''Because he is black'' natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom stuurde de hoop van Engeland dan naar hem toe?
De schijnbeweging zorgde inderdaad voor een onverklaarbare en schijnbaar wonderbaarlijke stijging in de aantrekkingskracht van de McLaren, waardoor de Williams er naartoe getrokken werd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:58 schreef Meike26 het volgende:
Belachelijke actie van Hamilton ! Zeer onsportief en kleinzielig gedrag, dat Malle Dano tegen hem aan rijdt vind ik nog het minste... het is de eerste schijnbeweging van Hamilton die het veroorzaakt.
Ik ben echt helemaal Hamilton-fan af dit moment. Deze man moet gewoon lekker gaan beuken en janken in de Nascar. Geen F1 materiaal meer
''Pastor, Lewis is more magnetic than you. Do you understand?''quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef rycemasta het volgende:
[..]
De schijnbeweging zorgde inderdaad voor een onverklaarbare en schijnbaar wonderbaarlijke stijging in de aantrekkingskracht van de McLaren, waardoor de Williams er naartoe getrokken werd.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''Pastor, Lewis is more magnetic than you. Do you understand?''
Ik ben ook geen fan van Hamilton, maar dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:58 schreef Meike26 het volgende:
Belachelijke actie van Hamilton ! Zeer onsportief en kleinzielig gedrag, dat Malle Dano tegen hem aan rijdt vind ik nog het minste... het is de eerste schijnbeweging van Hamilton die het veroorzaakt.
Ik ben echt helemaal Hamilton-fan af dit moment. Deze man moet gewoon lekker gaan beuken en janken in de Nascar. Geen F1 materiaal meer
Kwali is voorbij, hij rijdt alleen geeft nauwelijk gas, en maldonado reed ver achter hem, hamilton zal wel bezig zijn met knopjes en de radio. Maldonado komt langszij, en rijdt vervolgens op hem in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom stuurde de hoop van Engeland dan naar hem toe?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alguersuari beste Ferrari-motor atm.
Niet meer, maar wel de betere Spanjaard.quote:
Hij stuurt niet 1 maar 2 keer op hem in. Ik zeg diskwalificeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:04 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Kwali is voorbij, hij rijdt alleen geeft nauwelijk gas, en maldonado reed ver achter hem, hamilton zal wel bezig zijn met knopjes en de radio. Maldonado komt langszij, en rijdt vervolgens op hem in.
Er is totaal geen reden om ineens rechtsaf te slaan, zoals Lewis doet toch?quote:
Gelukkig ben jij geen steward want dan had Hamilton nooit in een F1-auto gekomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij stuurt niet 1 maar 2 keer op hem in. Ik zeg diskwalificeren.
Werd wel wat opgehouden door Perez, was de enige die zijn tijd amper wist te verbeteren in zijn laatste run.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Webber kwam toch scherp terug van vakantie met zijn nieuwe contract op zak? En maar weer een seconde achter op Vettel.
Lewis lokt het toch uit met deze schijnbeweging ? Actie = reactie. Als Hamilton deze schijnbeweging niet had gemaakt, was Maldonado ook niet op hem in gereden...zo denk ik erover.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Hamilton, maar dit slaat nergens op.
Hij is jarig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Webber kwam toch scherp terug van vakantie met zijn nieuwe contract op zak? En maar weer een seconde achter op Vettel.
Hamiltom gaat ook zeker niet vrij uit hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:11 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Lewis lokt toch agressie op met deze schijnbeweging ? Actie = reactie. Als Hamilton deze schijnbeweging niet had gemaakt, was Maldonado ook niet op hem in gereden...zo denk ik erover.
Volg de lijn van het gras eens ... Lewis rijdt daar evenwijdig langs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Tja, als ik dat Youtube fragment kijk ziet het er idd naar uit dat Lewis richting Malle Dano stuurt tot 2 keer toe
Zelfs ik, als Hamilton hater, dacht dat het hier de fout van Maldonado was, maar nu ik dit filmpje nog eens goed bekeken heb lijkt het toch Hamilton die tegen Maldonado aan stuurt.quote:
Ik zie een hamilton die bezig is met knopjes, radio etc etc.. maar iig niet in de spiegels kwijt en niet op de weg let. Stuurt naar rechts zo gauw als ie merkt dat er iemand naast hem zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Er is totaal geen reden om ineens rechtsaf te slaan, zoals Lewis doet toch?Alle ruimte om rechtdoor te gaan en af te remmen of wat dan ook. (want ook Maldonado doet triest hier, true)
Hamilton maakt toch de eerste bewegingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volg de lijn van het gras eens ... Lewis rijdt daar evenwijdig langs.
Laat je niet gek maken door camera-hoeken.
Luchtshot zou beter zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volg de lijn van het gras eens ... Lewis rijdt daar evenwijdig langs.
Laat je niet gek maken door camera-hoeken.
Hamilton maakt helemaal geen "schijnbeweging", Hamilton volgt de ideale lijn, schrikt dat Maldonado naast hem zit en stuurt dan weg van Maldonado.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:13 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Hamilton maakt toch de eerste beweging
Hoewel ik Mansell best wel een lul vind ga ik er wel van uit dat hij enigszins objectief zal zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
Ach ... we wachten de beslissing van de stewards af (en het onvermijdelijke "Partijdige Engelse klootzakken" erna).
Zoals het hoort toch? Niet van dat trieste nederlandse gedoe, van onpartijdigheid zelfs als nederland speelt, daar word ik nou zo ziek zien. Van die commentators die dan zeggen "het is niet goed voor nederland, maar wel goed voor de wedstrijd.." houd dan gewoon je muil je dicht, als je niet eens een greintje vaderlandsliefde hebt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:14 schreef Googolplexian het volgende:
Ach ... we wachten de beslissing van de stewards af (en het onvermijdelijke "Partijdige Engelse klootzakken" erna).
Hamilton stuurt toch echt een keer expliciet naar rechts, daarna stuurt Maldonado gewoon naar links. Dom van beiden dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:15 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hamilton maakt helemaal geen "schijnbeweging", Hamilton volgt de ideale lijn, schrikt dat Maldonado naast hem zit en stuurt dan weg van Maldonado.
Pardon? Ik geef toe dat ik enigzins teleurgesteld was toen ik hoorde dat er eindelijk een neger in de F1 zou komen en het geen Mohammed Ali met een grote afro bleek, maar een flets doorgemediatrained marketingobject. Maar de ironie van zijn Ali G. grap zag ik wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen steward want dan had Hamilton nooit in een F1-auto gekomen.
Because he's black.
Bekijk de beelden van achteren maar eens. Dan zie je veel duidelijker dat Maldenado ineens naar links duikt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zelfs ik, als Hamilton hater, dacht dat het hier de fout van Maldonado was, maar nu ik dit filmpje nog eens goed bekeken heb lijkt het toch Hamilton die tegen Maldonado aan stuurt.
Hamilton stuurt twee keer naar rechts.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton stuurt toch echt een keer expliciet naar rechts, daarna stuurt Maldonado gewoon naar links. Dom van beiden dus.
Al die britten hebben wel mooi gelijk danquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, Hamilton mag voor het leven geschorst worden...
Gelukkig was Olav Mol het er mee eens dat Hamilton fout zat.... al die tyfus britten op Twitter zeggen allemaal dat het niet Hamilton z'n fout was
Ik zie die tweede keer meer als gewoon de baan volgen, eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton stuurt twee keer naar rechts.
Ja, want Hamilton stuurt ook niet op Maldonado inquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Al die britten hebben wel mooi gelijk dan
Ja precies, iemand?quote:
Ik ook. Dichterbij de camera komen laat het lijken alsof de afstand tussen Hamilton en het gras groter wordt. Het kan alsnog dat hij iets naar rechts stuurt hoor, maar niet zo veel als het lijkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zie die tweede keer meer als gewoon de baan volgen, eigenlijk.
Ik niet, en het was in ieder geval nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoiets zal het worden inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:20 schreef M.Melandri het volgende:
Ideale lijn na La Source is ook aan de rechter kant, hij let gewoon niet goed op en reed Maldonado wat in de weg, daar reageert Maldonado wat overdreven op. Denk een 10p grid penalty voor Maldonado.
Hangt er vanaf met welke ogen je kijkt, blijkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Getraind marketingobject? Wie waren het hier ook alweer die bij elke uitspraak van Hamilton hoe blij hij was om in de F1 te mogen racen het forum onderpompten metquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Pardon? Ik geef toe dat ik enigzins teleurgesteld was toen ik hoorde dat er eindelijk een neger in de F1 zou komen en het geen Mohammed Ali met een grote afro bleek, maar een flets doorgemediatrained marketingobject. Maar de ironie van zijn Ali G. grap zag ik wel.
Het lijkt mij alleen dat de stewards hun werk een stuk beter zouden doen als ze de union jack voor hun ogen weghalen.
Ik denk dat ie dan z'n handjes dicht mag knijpen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:20 schreef M.Melandri het volgende:
Ideale lijn na La Source is ook aan de rechter kant, hij let gewoon niet goed op en reed Maldonado wat in de weg, daar reageert Maldonado wat overdreven op. Denk een 10p grid penalty voor Maldonado.
Hijs duo penotti... meteen ook de verklaring waarom ie de enige donkere persoon is die wel kan auto rijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen steward want dan had Hamilton nooit in een F1-auto gekomen.
Because he's black.
Dus als blijkt dat Hamilton fout zit, dan moet Maldonado evengoed niet starten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:22 schreef Karstman het volgende:
Heb het filmpje nu een keer of 50 bekeken. Maldonado rijdt naar links, dat lijkt logisch als je naar de juiste plek op de baan wil om Eau Rouge in te gaan, maar niet als er een auto naast je zit, ook als die langzamer rijdt. Maar ook lijkt het toch echt dat Hamilton meer naar rechts stuurt dan nodig is om evenwijdig aan de lijn van de baan te blijven. Waar 2 vechten hebben 2 schuld
Denk dat je de onboards echt naast elkaar moet leggen om de stuurbewegingen te kunnen zien en het dan pas zeker is. Ik hoop dat daar beelden vrij van komen als de stewards een beslissing hebben genomen. Wat mij betreft hoeven ze allebei niet te starten.
De ideale lijn voor eau rouge is vanaf rechts, Maldonado had daar niks te zoeken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:22 schreef Karstman het volgende:
Heb het filmpje nu een keer of 50 bekeken. Maldonado rijdt naar links, dat lijkt logisch als je naar de juiste plek op de baan wil om Eau Rouge in te gaan, maar niet als er een auto naast je zit, ook als die langzamer rijdt. Maar ook lijkt het toch echt dat Hamilton meer naar rechts stuurt dan nodig is om evenwijdig aan de lijn van de baan te blijven.
Ach, elk jaar wordt ie lichter van kleur..... Op google staan hier wel foto's van....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:23 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hijs duo penotti... meteen ook de verklaring waarom ie de enige donkere persoon is die wel kan auto rijden.
Blij dat jij het niet voor het zeggen hebt want dan werd F1 eine deutsche Angelegenheitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij stuurt niet 1 maar 2 keer op hem in. Ik zeg diskwalificeren.
Je haat hamilton wel heel erg he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus als blijkt dat Hamilton fout zit, dan moet Maldonado evengoed niet starten?
Uhu, want als iemand expres botsingen veroorzaakt en daarvoor gestraft moet worden, dat moet dan maar door de vingers gezien worden om de door jouw genoemde reden....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat jij het niet voor het zeggen hebt want dan werd F1 eine deutsche Angelegenheit
Das toch Michael Jackson syndrome?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, elk jaar wordt ie lichter van kleur..... Op google staan hier wel foto's van....
Haten is een groot woord, maar zijn gedrag dit seizoen bewijst maar dat hij niet thuis hoort op het circuit maar in de ballenbak bij de IKEA.... Wat een kleuter...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je haat hamilton wel heel erg he?
QFT!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:26 schreef Meike26 het volgende:
Nogmaals, als Hamilton niet die eerste stuurbeweging had gemaakt, dan was die hele crash niet eens geweest. In mijn ogen is hij de starter van dit incident !
Dat denk ik dus ook. Actie door Lewis > Reactie Pastor en tegelijkertijd nog eens Lewis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:26 schreef Meike26 het volgende:
Nogmaals, als Hamilton niet die eerste stuurbeweging had gemaakt, dan was die hele crash niet eens geweest. In mijn ogen is hij de starter van dit incident !
Hamilton houdt daar Maldonado op bij uitkomen La Source, dat is een fout, maar wat Maldonado doet slaat nergens op, daarnaast ging hij in de Bus-stop ook niet echt netjes aan de kant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhu, want als iemand expres botsingen veroorzaakt en daarvoor gestraft moet worden, dat moet dan maar door de vingers gezien worden om de door jouw genoemde reden....
Ik denk juist dan Hamilton nog een van de weinige echte coreurs is die er nog rond rijdt. Altijd risico's nemen altijd een gaatje zoeken. Zijn eerste seizoen, wat was het? de eerste 8 wedstrijden op het podium? meteen bijna kampioen daarna wel kampioen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haten is een groot woord, maar zijn gedrag dit seizoen bewijst maar dat hij niet thuis hoort op het circuit maar in de ballenbak bij de IKEA.... Wat een kleuter...
Sorry, maar Hamilton stuurt naar rechts... Maldonado rijdt gewoon zijn lijn.... Snap niet waarom dat nergens op slaat.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hamilton houdt daar Maldonado op bij uitkomen La Source, dat is een fout, maar wat Maldonado doet slaat nergens op, daarnaast ging hij in de Bus-stop ook niet echt netjes aan de kant.
Ik niet in ieder geval. Ik vond het hoog tijd worden voor een neger in de F1 en of hij dan een afro draagt moet hij zelf weten. Maar dat maakt niet dat ik hem bijzonder sympathiek vind of zo, ik vond hem een slijmbal met fletse praatjes maar inmiddels valt dat wel mee en erger ik me vooral aan de slijmballen die hij aantrekt, aan zijn gechoke en aan zijn doldrieste rijgedrag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hangt er vanaf met welke ogen je kijkt, blijkt.
Objectief of wachtend tot je los kan
[..]
Getraind marketingobject? Wie waren het hier ook alweer die bij elke uitspraak van Hamilton hoe blij hij was om in de F1 te mogen racen het forum onderpompten met![]()
![]()
?
Ik doe niet moeilijk over een foutje bij een inhaalactie of een keertje wheelbangen, maar het zijn van racer is binnen het kader van noncontact in open wheelracing en daarin is hij dus minder racer dan anderen. Als hij meer racer zou zijn dan zou dat betekenen dat hij meer zou doen binnen de regels, die ook voor de hoop van GB gelden.quote:Nee ... Hamilton is zeker geen heilige maar meer racer dan het gros van het veld en dat is zijn aantrekkingskracht (tenminste ... dat zou het moeten zijn).
Je hoeft tenslotte niet met 'm te trouwen.
Van mij mag ie zichzelf doodrijden in een mooie crash morgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik denk juist dan Hamilton nog een van de weinige echte coreurs is die er nog rond rijdt. Altijd risico's nemen altijd een gaatje zoeken. Zijn eerste seizoen, wat was het? de eerste 8 wedstrijden op het podium? meteen bijna kampioen daarna wel kampioen.![]()
Nee Hamilton hoort hier thuis en de F1 zou wel wat meer echte coreur kunnen gebruiken.
Tjonge zeg, wat ben jij een triest persoon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van mij mag ie zichzelf doodrijden in een mooie crash morgen
Waarom moet Maldonado netjes aan de kant gaan als die ook in een snelle ronde zit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hamilton houdt daar Maldonado op bij uitkomen La Source, dat is een fout, maar wat Maldonado doet slaat nergens op, daarnaast ging hij in de Bus-stop ook niet echt netjes aan de kant.
Je zit dan wel op Hamilton te zeiken dat hij zo'n gefrusteerd ventje is, maar jij kan er ook wat van zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want sarcasme is jouw vreemdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tjonge zeg, wat ben jij een triest persoon.
Dat hoeft van mij niet voorkomen te worden door de regels niet voor Britten te laten gelden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat jij het niet voor het zeggen hebt want dan werd F1 eine deutsche Angelegenheit
Same for you.... sarcasme is je vreemd....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Je zit dan wel op Hamilton te zeiken dat hij zo'n gefrusteerd ventje is, maar jij kan er ook wat van zeg
Jouw 20 laatste replies zijn allemaal sarcasme?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Same for you.... sarcasme is je vreemd....
Nee, hij wil hem intimideren, daar moet hij het immers van hebben wat betreft inhalen. Maar het mislukte.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef BritchesAndHose het volgende:
Kan ik concluderen dat de anti-Hamilton garde hier denkt dat Hamilton bewust een half gare midfielder aanrijdt, terwijl hij zich net voor Q3 heeft gekwalificeerd en strijdt voor pole?
Het ging over die doodrijden opmerking toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:33 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Jouw 20 laatste replies zijn allemaal sarcasme?
Kom op zeg, je denkt toch zeker niet dat Hamilton intelligent genoeg is om daar op dat moment aan te denken?\quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef BritchesAndHose het volgende:
Kan ik concluderen dat de anti-Hamilton garde hier denkt dat Hamilton bewust een half gare midfielder aanrijdt, terwijl hij zich net voor Q3 heeft gekwalificeerd en strijdt voor pole?
Neger, alsjeblieft. De enigste die zich hier nog meer als een kneus dan Hamilton gedraagd ben jij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het ging over die doodrijden opmerking toch?
Echt... kneus.
Lewis haalt teminse nog in. Heb ik een of andere vettel dit jaar nog niet zien doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hij wil hem intimideren, daar moet hij het immers van hebben wat betreft inhalen. Maar het mislukte.
Nice guys finish last. Ik heb hem dit jaar bovendien geen bijzonder gedrag zien vertonen, behalve die keren dat hij door stommiteit hem veel te laat er tussen prikt en het tot contact komt. Dat is wat anders dan expres op iemand inrijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:28 schreef Meike26 het volgende:
Helemaal mee eens. Zijn gedrag dit jaar dus.. Als de allerheiligste coureur dit gedragd vertoonde, ik noem een Pedro de La Rosa die geen grijntje kwaad in zich heeft, dan nog heb ik een hekel aan de mens die denkt weg te komen met acties als deze !
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar Hamilton stuurt naar rechts... Maldonado rijdt gewoon zijn lijn.... Snap niet waarom dat nergens op slaat.....
En dat hij tijdens de quali vlak voor de finish niet aan de kant ging, dat had Olav Mol ook al uitgelegd....
Jij bent wel een zieke geest of niet? En ook nog jezelf proberen te presenteren als de enige die een feitelijke weergave kan geven van de situatie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hij wil hem intimideren, daar moet hij het immers van hebben wat betreft inhalen. Maar het mislukte.
Juiste conclusie dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kom op zeg, je denkt toch zeker niet dat Hamilton intelligent genoeg is om daar op dat moment aan te denken?\
Die is gewoon boos en op zijn teentjes getrapt.
Beter opletten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lewis haalt teminse nog in. Heb ik een of andere vettel dit jaar nog niet zien doen.
Jij overschat de intelligentie van Hamilton schromelijk, merk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:36 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
[..]
Juiste conclusie dus.![]()
Ga eens onboard laps kijken zou ik zeggen, iedereen gaat na La Source naar rechts, Maldonado pakt daar een volstrekt andere lijn dan normaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar Hamilton stuurt naar rechts... Maldonado rijdt gewoon zijn lijn.... Snap niet waarom dat nergens op slaat.....
En dat hij tijdens de quali vlak voor de finish niet aan de kant ging, dat had Olav Mol ook al uitgelegd....
Zat helemaal niet in een snelle rondequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom moet Maldonado netjes aan de kant gaan als die ook in een snelle ronde zit?
Nee die gast zit nooit in een snelle rondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zat helemaal niet in een snelle ronde
RBR is ook beter op kwali pace, inhalen gaat dan lastig + top van RBR is ook niet zo hoog.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lewis haalt teminse nog in. Heb ik een of andere vettel dit jaar nog niet zien doen.
Speed trap data:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
RBR is ook beter op kwali pace, inhalen gaat dan lastig + top van RBR is ook niet zo hoog.
Maldonado had nog wel tijd voor een flying lap, alleen Hamilton ging van zijn gas af en hield hem op bij uitkomen La Source, thats it.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:41 schreef BritchesAndHose het volgende:
Waarom rijdt Maldonado sowieso zo dicht op Hamilton in een inlap terwijl Q2 afgelopen is?
Maldonado is duidelijk de agressor.
En toen stuurde hij nog een keer richting Maldonado.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:39 schreef LWD-Godius het volgende:
Hamilton keek in zijn spiegels en op dat moment zat Maldonado nog achter Hamilton. Pas toen Hamilton instuurde kon hij in zien spiegels zien dat Maldonado net iets eerder die beweging had ingezet, Hamilton stuurde snel terug toen hij dat zag.
Wat heeft die er nou weer mee te maken? Die heeft een fout gemaakt met JV en daarvoor zijn excuses aangeboden. Als hij had geflikt wat Hamilton flikt hadden de Britten Dresden weer gebombardeerd.quote:Wat Maldonado vervolgens flikte gaat echt veel te ver, erger dan Schumacher in zijn jonge dagen, om van te KOTSEN.
Toen Hamilton de finish passeerde kreeg hij de finishvlag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Maldonado had nog wel tijd voor een flying lap, alleen Hamilton ging van zijn gas af en hielt hem op bij uitkomen La Source, thats it.
DRS van RBR functioneert ook erg goed,tijdens de race zijn ze vaak niet bovenaan te vinden bij de speed-traps.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:42 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Speed trap data:
Vettel 299
Webber 298
Hamilton 292
Asls de laatste versnelling van Hamilton niet lang genoeg is, dan zal het lastig worden voor hem denk ik.
Waar zat die dan wel in inlap of outlap? Inlap, dan was die wel de pits ingegaan. Outlap? Dan had die bij Blanchimont beter kunnen schuiven/blauwe vlaggen gekregen, en had het team hem wel gewaarschuwd niet zo kort op Rubens zitten als ie z'n snelle ronde wil starten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zat helemaal niet in een snelle ronde
vd Garde eraf in de eerste bocht, daar gaat z'n tweede plaatsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor meer idioten, tijd voor de GP2
Nogal logisch als de bocht naar rechts gaat en Maldonado rechts van hem zit en naar links stuurt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En toen stuurde hij nog een keer richting Maldonado.
Nee, want Maldonado volgt ook de bocht, geen enkele reden om zover naar rechts, net als vlak daarvoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:48 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Nogal logisch als de bocht naar rechts gaat en Maldonado rechts van hem zit en naar links stuurt.
Als je alle beelden hebt gezien stuurt Maldonado niet meer de bocht in en laat hem uitlopen richting het gras terwijl Hamilton er nog naast zit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En toen stuurde hij nog een keer richting Maldonado.
[..]
Wat heeft die er nou weer mee te maken? Die heeft een fout gemaakt met JV en daarvoor zijn excuses aangeboden. Als hij had geflikt wat Hamilton flikt hadden de Britten Dresden weer gebombardeerd.
Zo zielig doorzichtig dit.
Topic heeft z'n beste tijd weer gehad zie ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
hadden de Britten Dresden weer gebombardeerd.
Ze moeten het hebben van hun nieuwe DRS systeem en zijn dus iets sneller in de langzame gedeelten, denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:42 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Speed trap data:
Vettel 299
Webber 298
Hamilton 292
Asls de laatste versnelling van Hamilton niet lang genoeg is, dan zal het lastig worden voor hem denk ik.
Dat is wel erg simpel, hij kan hem niet gemist hebben. Die beweging naar rechts is met opzet. Beetje dom, maar verder niets. Maldonado reageert overdreven, en de rest is geschiedenis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:50 schreef roelofjan het volgende:
Kijk nou eens op 0.38.
Hamilton gaat naar rechts, ziet dan plotseling dat Maldonado naast hem zit, en hij stuurt meteen terug. Niks geen schijnbeweging of weet ik veel wat. Onzin. Hamilton doet niks verkeerds.
Vervolgens stuurt Maldonado gewoon op Hamilton in.
Nee, maar wel laatste.quote:
quote:Lewis Hamilton was left rather confused after Pastor Maldonado not only raced him but also hit him after the chequered flag fell in Q2 at Spa.
Fighting for track positions two minutes before the end of Q2 - and all in need of another run - Hamilton overtook the Williams driver, which gave him the opportunity to put in another lap and book his place in the final top ten qualifying shoot-out.
However, after the flag had fallen and the drivers were slowing down to make their way back to the pits, Maldonado, who didn't make it through, came sweeping by Hamilton, hitting the side of the Brit's McLaren.
The shunt damaged Hamilton's front wing and his sidepod, although thankfully his suspension wasn't broken.
Hamilton went on to qualifying in second place after a few tense minutes of minor repairs from his mechanics.
And now the Brit is waiting for a visit to the stewards' office, although this time he's not the one at fault.
"I'll have to look at it," Hamilton said in the post-qualifying press conference.
"The Williams was just sitting there, it was very slow. I had to try and get past, which I did
"I saw Maldonado approaching quite quickly - he happened to swipe across me. My front wing was quite damaged.
"I'll sit here and wait for the stewards to call me up rather than going back to McLaren.
"Once the flag was out and the red light was on there is no need to be racing. There should never be an incident but unfortunately there was."
Bij mij doet VIPBox het aardig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:55 schreef thoragz het volgende:
VIPBox en Roja zijn heel erg laggy, iemand betere streams?
Als hij zo goed de bocht aan het volgen was, was hij niet in het gras terecht gekomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, want Maldonado volgt ook de bocht, geen enkele reden om zover naar rechts, net als vlak daarvoor.
Die rijdt doorgaans dan ook vooraan als hij de snelste auto heeft en hoeft niet allerlei rare capriolen uit te halen om daar na vooral onnodige incidenten dan alsnog te geraken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij liet die ronde al varen in S2, was ook geen persoonlijke verbetering dus dan kun je gewoon aan de kant gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waar zat die dan wel in inlap of outlap? Inlap, dan was die wel de pits ingegaan. Outlap? Dan had die bij Blanchimont beter kunnen schuiven/blauwe vlaggen gekregen, en had het team hem wel gewaarschuwd niet zo kort op Rubens zitten als ie z'n snelle ronde wil starten.
Outlap gaat niet want de vlag was enkele secondes ervoor gevallen zie ik nu.
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 15:59:40#F1 Alonso says his session was ruined by @checoperez17 being in front the whole time, and implied he'd like to see him penalised... reageer retweet
Nadat ie eraf werd geduwd in ronde 1 bocht 1.. kan hij weinig aan doen dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:00 schreef SoldMayor het volgende:
Zo ken ik de nederlandse coreurs weer. Gewoon achteraan zoals het hoort.
Ahum. Vettel heeft anders ook behoorlijk wat moeite om anderen niet te raken als ie niet voorop rijdt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die rijdt doorgaans dan ook vooraan als hij de snelste auto heeft en hoeft niet allerlei rare capriolen uit te halen om daar na vooral onnodige incidenten dan alsnog te geraken.
Alweer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nadat ie eraf werd geduwd in ronde 1 bocht 1.. kan hij weinig aan doen dus.
Ja natuurlijk is dat opzet, Hamilton volgt namelijk gewoon de ideale lijn. Vervolgens schrikt hij van Maldonado en geeft 'ie een ruk aan z'n stuur om contact te vermijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is wel erg simpel, hij kan hem niet gemist hebben. Die beweging naar rechts is met opzet.
Is pas de 2e keer dit seizoen. Dat soort dingen gebeuren.quote:
Hij werd in Barcelona toch ook tot 2 keer toe van de baan geknald.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is pas de 2e keer dit seizoen. Dat soort dingen gebeuren.
Nee, het is ook duidelijk een ruk naar rechts. Zo moeilijk is het toch niet om gewoon toe te geven dat beiden fout zaten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:02 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat opzet, Hamilton volgt namelijk gewoon de ideale lijn. Vervolgens schrikt hij van Maldonado en geeft 'ie een ruk aan z'n stuur om contact te vermijden.
En in Monaco.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij werd in Barcelona toch ook tot 2 keer toe van de baan geknald.
1x door Bianchi, dat was ook gelijk exit. De andere race werd ie 2e ipv 1e door een slechte pitstop.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hij werd in Barcelona toch ook tot 2 keer toe van de baan geknald.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:01 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Ahum. Vettel heeft anders ook behoorlijk wat moeite om anderen niet te raken als ie niet voorop rijdt.
Je leest nog wel de posts waar ik op reageer of lukt dat niet meer als iemand Hamilton roept? We hebben Vettel ook al genoeg rare capriolen zien uithalen.quote:
Er zijn 3 Fransen die gewoon hebben laten zien dat ze de snelheid voor F1 hebben.. maar dat ze ook flink de fout in kunnen gaan. Maar naast deze Fransen heb je Bird, Ericsson, Giedo en Gutierrez die zo nu en dan wat laten zien, en daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:06 schreef SoldMayor het volgende:
Uhmmm okee. Maar ik heb nog altijd het idee dat de FIA een spelletje speelt met die 2 fransen strinkerds in de gp2 om die kampioen te laten worden en daarna f1 te laten rijden.
Kan nog wat worden met de regenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een saaie race voor de combinatie Spa en GP2.
http://www.vipbox.tv/watch/3795/1/gp2-series.htmlquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:24 schreef Ermanon het volgende:
GP2 stream iemand? Goed werkend graag
Nieuwe banden? Hij verloor geen plaats.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
vd Garde in de pits om onverklaarbare redenen?
Het lijkt wel alsof ze alleen wat rotzooi uit de radiatoren haalden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe banden? Hij verloor geen plaats.
Er staat STOP bij hem.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
zelfs met live timing aan snap ik er niks meer van.
oh Giedo er toch wel uit.
In theorie kan Giedo nog 26 punten pakken, moet ie wel alles winnen en de snelste ronden pakken. Grosjean is kampioen als hij 8e wordt.quote:
quote:Pastor Maldonado has denied that he deliberately crashed into Lewis Hamilton after Q2 on Saturday in Belgium.
The duo fought over track positions in the final minutes of Q2 as drivers were desperate to get in another lap with Hamilton overtaking the Williams driver.
However, it was later on their in-laps that drama unfolded when Maldonado turned in on Hamilton, side-swiping the Brit and damaging his McLaren.
Hamilton told his team it was "done deliberately", however, Maldonado insists that wasn't the case.
"It was a difficult moment, there was no reason from my side to have contact and from the side of Lewis," he told the BBC.
"It wasn't rainy conditions and we need to understand what happened. There was no need for contact after the chequered flag."
Pressed as to whether his coming together with Hamilton was deliberate, he said: "No, no, I don't."
Gezellig.quote:
Gutierrez.quote:
quote:Pastor Maldonado could be thrown out of the Belgian grand prix for an incident during qualifying at wet Spa-Francorchamps.
After the Williams driver collided lightly with Lewis Hamilton as the McLaren passed him at the end of Q2, Venezuelan rookie Maldonado crashed into his British rival as they then climbed the hill to Eau Rouge.
"There should never be an incident after the red lights but unfortunately there was," said Hamilton.
The 2008 world champion, who managed to qualify second between the Red Bulls after makeshift repairs, said on the radio that the move was "done deliberately".
Asked if he agrees, Maldonado later said: "No, no I don't. We need to understand what happened."
Hamilton said: "I don't know whether it was intentional or not. I'm just going to wait around here for for the stewards to call me up rather than going back to the team."
The British commentary team was convinced; David Coulthard insisting Maldonado "cannot do that on the race track" and Martin Brundle imploring the stewards to "send Maldonado home".
Radio commentator Anthony Davidson was not as strident, admitting he is "not convinced only one car made a change of direction".
The Daily Mirror correspondent Byron Young said: "The only question is will he (Maldonado) have the book thrown at him or a whole library".
Kevin Eason, who writes for The Times, added on Twitter: "We wait now to see whether Maldonado will be clapped in irons and sent into exile, the great daft lump".
Williams' Adam Parr declined to comment, while McLaren team boss Martin Whitmarsh described the incident as "fairly extraordinary".
twitter:F1Times twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 17:55:33Hamilton cleared by FIA, Maldonado dropped five-places. #F1 reageer retweet
twitter:CroftyF1 twitterde op zaterdag 27-08-2011 om 17:55:355 place penalty for Pastor, Lewis gets a reprimand. The decision has been made folks reageer retweet
Ze (de stewards) zullen nog wel met een verklaring komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:00 schreef BritchesAndHose het volgende:
Die straffen gaan ook nergens over he
"Hamilton is nou eenmaal een echte racer"?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze (de stewards) zullen nog wel met een verklaring komen
Wat de verklaring ook is, met dit soort straffen ga je dit gedrag niet uitbannen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze (de stewards) zullen nog wel met een verklaring komen
The penalty/reprimands were for 'causing a collision' with the other car. Stewards says incident was defined by 16.1 of Sporting Regsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:10 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Wat de verklaring ook is, met dit soort straffen ga je dit gedrag niet uitbannen.
16.1 "Incident" means any occurrence or series of occurrences involving one or more drivers, or any action by any driver, which is reported to the stewards by the race director (or noted by the stewards and referred to the race director for investigation) which:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
The penalty/reprimands were for 'causing a collision' with the other car. Stewards says incident was defined by 16.1 of Sporting Regs
quote:Liuzzi, Ricciardo, d'Ambrosio allowed to race
There will be a full cohort of 24 cars on the grid for tomorrow's Belgian Grand Prix after stewards decided to allow both HRTs and Virgin's Jérôme d'Ambrosio to race, despite none setting a time within 107% in Q1. Michael Schumacher has also been confirmed as a starter, having failed to set a laptime in qualifying after losing a wheel on his outlap.
Wet-weather conditions in qualifying exaggerated the gap between the back-of-the-grid teams and the front runners, when in dry conditions the quicker teams would usually be on a slower tyre. The stewards took this into account when allowing them to race, along with the fact that they have been consistently within 107% at previous races.
“... the stewards permit Jérôme d'Ambrosio, Daniel Ricciardo and Vitantonio Liuzzi to start the race due to:Setting a suitable lap time during a free practice session; (ii) The driver having met the [107%] criteria ... consistently throughout this season; (iii) The changeable weather conditions during qualifying,” read a statement from the stewards, of whom Nigel Mansell is a member this weekend.
Michael Schumacher has been permitted to start for the same reasons.
O.a. op basis daarvan verwachte ik minstens een schorsing. Ik vind dat Maldonado er wel erg makkelijk mee wegkomt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kan me nog de straf herinneren die ene M. Schumacher kreeg voor het opzettelijk veroorzaken van een aanrijding in 1997...
Tsja ... zo onboard zie ik echt niet wat Ham verkeerd doet. Hij was zelfs aan het zwaaien naar Malle Danoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:04 schreef ari_zahav het volgende:
Fucking achtelijk die stewards voor het geven van deze milde straffen.
Een motor vervangen, 10 grid penalty. Opzettelijk contact met een andere auto, 5 grid penalty.
Hamilton zat het gewoon rustig aan te doen zo te zien, even een tear eraf trekken en opeens krijg je zo een mafketel die even zijn gram wilt halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:04 schreef ari_zahav het volgende:
Fucking achtelijk die stewards voor het geven van deze milde straffen.
Een motor vervangen, 10 grid penalty. Opzettelijk contact met een andere auto, 5 grid penalty.
Heb je de FIA al eens gebeld over je bevindingen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk dat ze hun vingers er niet aan willen branden, als je er echt grondig naar gaat kijken zou het namelijk ook kunnen zijn dat Hamilton schuldig is aan niet één maar twee bewegingen, en dat voor een erkend recidivist die al met veel weggekomen is. Dan dringt de vraag zich op of je aan de gang kunt blijven met plaatsen terugzetten en tijdstraffen, of dat je de smaakmaker een keer moet schorsen. Dan kun je maar beter doen alsof er niet zoveel aan de hand is.
Dat betekent dat hij hem dus wel gezien heeft en opzettelijk die beweging naar rechts maakte.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja ... zo onboard zie ik echt niet wat Ham verkeerd doet. Hij was zelfs aan het zwaaien naar Malle Dano
ik zie hier anders geen stuurbeweging naar rechts, behalve na de tik van Malle dano maar dat is om de wagen in bedwang te houden. Het fragment start eigenlijk 3 seconden te laatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij hem dus wel gezien heeft en opzettelijk die beweging naar rechts maakte.
Inderdaad, dat gebeurt iets voordat het fragment begint.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik zie hier anders geen stuurbeweging naar rechts, behalve na de tik van Malle dano maar dat is om de wagen in bedwang te houden. Het fragment start eigenlijk 3 seconden te laat![]()
Hamilton maakt een twitch naar rechts,... reprimandequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij hem dus wel gezien heeft en opzettelijk die beweging naar rechts maakte.
Wat ik dan wel vreemd vind is dat beiden schuldig zijn bevonden, maar Hamilton alleen een reprimande krijgt. Heeft ie daar inmiddels niet al meer van dan de rest van het veld bij elkaar?
Dat mag ook 'gratis', kijk naar Hamilton in Monaco en Montrealquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:06 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Enige vreemde is dat je dus voor 5 gridplaatsen iedereen van de baan mag rammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |