Hij stuurt naar Maldonado toe terwijl die er naast wil.quote:
In het shot vanaf de voorkant lijkt het daar wel op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij stuurt naar Maldonado toe terwijl die er naast wil.
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamilton lijkt in de replay de eerste schijnbeweging te maken, maar Maldonado is helemáál getikt.
Die tweede beweging dan, hij rijdt gewoon expres tegen Maldonado aan toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamilton lijkt in de replay de eerste schijnbeweging te maken, maar Maldonado is helemáál getikt.
Maldonado ging volgens mij inderdaad rechtdoor, maar rechtdoor in een bocht is hetzelfde als expres op iemand insturen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die tweede beweging dan, hij rijdt gewoon expres tegen Maldonado aan toch?Konden gewoon allebei rechtdoor.
Die in de chicane was dan wel weer een fout van Maldonado, dat was een debiele lijn die die daar nam, waardoor Lewis dacht dat ie de pits in ging denk ik.
Maldonado ging wijd, was langzaam en der was ruimte, ja dan wordt je ingehaald. de actie daarna is gewoon schandalig van maldonado je ziet hem inhalen en dan der gewoon inrijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die tweede beweging dan, hij rijdt gewoon expres tegen Maldonado aan toch?Konden gewoon allebei rechtdoor.
Die in de chicane was dan wel weer een fout van Maldonado, dat was een debiele lijn die die daar nam, waardoor Lewis dacht dat ie de pits in ging denk ik.
Live Timing commentaar ziet het ook als Malle Dano's fout.quote:Replays show Maldonado driving into the side of Hamilton on their in-laps as they exit La Source. Was that deliberate?
Fixed!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:00 schreef SoldMayor het volgende:
Dat ze Hamilton lekker verwijderen uit dit weekend.
Faalhaas.
Waarom stuurde de hoop van Engeland dan naar hem toe?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Live Timing commentaar ziet het ook als Malle Dano's fout.
True. Staat in de regelementen. Als iemand een schijnbeweging maakt, is het toegestaan z'n auto kort te rijden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:58 schreef Meike26 het volgende:
het is de eerste schijnbeweging van Hamilton die het veroorzaakt.
''Because he is black'' natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom stuurde de hoop van Engeland dan naar hem toe?
De schijnbeweging zorgde inderdaad voor een onverklaarbare en schijnbaar wonderbaarlijke stijging in de aantrekkingskracht van de McLaren, waardoor de Williams er naartoe getrokken werd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:58 schreef Meike26 het volgende:
Belachelijke actie van Hamilton ! Zeer onsportief en kleinzielig gedrag, dat Malle Dano tegen hem aan rijdt vind ik nog het minste... het is de eerste schijnbeweging van Hamilton die het veroorzaakt.
Ik ben echt helemaal Hamilton-fan af dit moment. Deze man moet gewoon lekker gaan beuken en janken in de Nascar. Geen F1 materiaal meer
''Pastor, Lewis is more magnetic than you. Do you understand?''quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef rycemasta het volgende:
[..]
De schijnbeweging zorgde inderdaad voor een onverklaarbare en schijnbaar wonderbaarlijke stijging in de aantrekkingskracht van de McLaren, waardoor de Williams er naartoe getrokken werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |