Hier ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
http://edition.cnn.com/video/?/tab/live
werkt niet bij mij...
Je zal als eigenaar maar meekijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:43 schreef SplashO het volgende:
haha arme autos, het zijn er 2 en ze drijven nu allebei
Gewoon via CNN appquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:38 schreef Omnifacer het volgende:
Ik wil live CNN kijken op m'n iPad, weet iemand of dat kan?
Zijn camera is te warm geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:46 schreef Maver24 het volgende:
zou die crazymother nog terugkomen. zijn audio kanaal doet het nog steeds
Ja dat wel maar ook een goede gast.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
die gast van crazymother bij een andere storm, wat een mafketel, er valt bijna een powerline op hem
Doe eens posten? Leuk voor morgenochtendquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb nu een stream van times square te pakken.
Nou die mensen lopen daar gewoon rustig over de straten. Totaal geen spoor van evacuatiepaniek en/of harde wind.
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/?cam=lennon_hdquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:54 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Doe eens posten? Leuk voor morgenochtend
Het is er wel rustiger dan normaal volgens mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou die mensen lopen daar gewoon rustig over de straten. Totaal geen spoor van evacuatiepaniek en/of harde wind.
Ja normaal staan de straten daar vol met mensen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Weet ik niet, t is er wel een natte boel daar, allemaal paraplu's in de aanslag...
Moet je die stream over 6 uur nog eens bekijken. Dan zie je vissen en kwallen voorbij komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Je ziet het regenen, dat wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:02 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Moet je die stream over 6 uur nog eens bekijken. Dan zie je vissen en kwallen en voorbij komen.
De Atlantische Oceaan slokt morgen de halve oostkust van de VS op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je ziet het regenen, dat wel.
Waarom?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef Maver24 het volgende:
Damn, zitten mensen in het water op de stream van hurricanetrack
De meesten doen het hier ook niet echt. Die van EdVe lijkt het wel te doen, maar is iig. retetraag (zo traag dat ik 'm misschien wel te vroeg afgebroken heb).quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:10 schreef gebrokenglas het volgende:
al die kutstreams doen het niet.... Bij jullie dus wel?
johquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
lijkt me wel erg kut als je in die auto zit daar die begint te drijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |