Hier ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:41 schreef Dawnbreaker het volgende:
http://edition.cnn.com/video/?/tab/live
werkt niet bij mij...
Je zal als eigenaar maar meekijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:43 schreef SplashO het volgende:
haha arme autos, het zijn er 2 en ze drijven nu allebei
Gewoon via CNN appquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:38 schreef Omnifacer het volgende:
Ik wil live CNN kijken op m'n iPad, weet iemand of dat kan?
Zijn camera is te warm geworden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:46 schreef Maver24 het volgende:
zou die crazymother nog terugkomen. zijn audio kanaal doet het nog steeds
Ja dat wel maar ook een goede gast.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:31 schreef Dawnbreaker het volgende:
die gast van crazymother bij een andere storm, wat een mafketel, er valt bijna een powerline op hem
Doe eens posten? Leuk voor morgenochtendquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb nu een stream van times square te pakken.
Nou die mensen lopen daar gewoon rustig over de straten. Totaal geen spoor van evacuatiepaniek en/of harde wind.
http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/?cam=lennon_hdquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:54 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Doe eens posten? Leuk voor morgenochtend
Het is er wel rustiger dan normaal volgens mij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou die mensen lopen daar gewoon rustig over de straten. Totaal geen spoor van evacuatiepaniek en/of harde wind.
Ja normaal staan de straten daar vol met mensen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Weet ik niet, t is er wel een natte boel daar, allemaal paraplu's in de aanslag...
Moet je die stream over 6 uur nog eens bekijken. Dan zie je vissen en kwallen voorbij komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:53 schreef gebrokenglas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |