dat zou wel sneu zijn. Net voordat er echt wat gaat komen heeft hij geen verbinding meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Zijn internet verbinding lag eruit en ging dus alles even herstarten. Alleen blijkbaar krijgt hij het niet meer aan de praat.
quote:Paramedics say man in NC killed outside his home by tree limb blown down by Hurricane Irene - @AP
Waar denk jij dat NY ligt......? Dat staat bij lange na niet eens op het plaatjequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Godshand het volgende:
Oog boven NYC als ik die pic van Aloa begrijp?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:57 schreef Maver24 het volgende:
komt het oog naar New York City toe ??
Nog niet, vannacht waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:49 schreef Godshand het volgende:
Oog boven NYC als ik die pic van Aloa begrijp?
Dat is de vraag. Kan ook een "gewone" tropische storm wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:08 schreef YazooW het volgende:
Maar heeft dat ding nog wel een oog voordat het NYC bereikt?
Hier alleen nog maar haperend geluid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:32 schreef Infection het volgende:
Hij doet het weer inderdaad. En zo te zien is hij van het strand af.
O ik dacht al dat het aan mijn pc lag..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier alleen nog maar haperend geluid.
Ongeveer 15 mph, dus zo'n 24 km/u.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:26 schreef Maver24 het volgende:
Dat ding beweegt echt traag naar het noorden toe,
Dat zou je met fietsen gewoon bij kunnen houdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef Light het volgende:
[..]
Ongeveer 15 mph, dus zo'n 24 km/u.
Dat weet ik niet, wel dat er nu totaal 2 doden zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er was gisteren toch al een surfer dood ofzo?
Lothar was dan ook meteen een extreme storm in Europa (138 doden). Als je Lothar gaat vergelijken met een Katrina dan stelt Lothar echt weinig voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar vergelijk Irene nou eens met bijvoorbeeld Lothar. Ik denk dat die vergelijking best stand kan houden. Ook het radarbeeld is niet spectaculair te noemen vind ik. Wel veel regen natuurlijk, maar dat komt eerder omdat het neerslag gebied zo groot is en niet omdat de regen zo intens is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |