Wel als je tegen de wind in piest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:27 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ben geen orkaanexpert, hoe krachtig is deze en wat voor schade kan er ontstaan? Windstoten van 120 km p/u is toch niet héél sterk, of wel?
Denk dat het aan het beeld ligt, anders had ie er vast al wat van gezegd over geschreeuwdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:30 schreef Maver24 het volgende:
Zie,ik nu rechts op de stream een slurf of is dat de stream
Waar verwachten ze landfall dan, bij CNN?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Volgens cnn moet het nog een half uurtje duren voordat tie aan land komt
Dat heb je hier ook bij een flinke najaarsstorm.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:27 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ben geen orkaanexpert, hoe krachtig is deze en wat voor schade kan er ontstaan? Windstoten van 120 km p/u is toch niet héél sterk, of wel?
Z'n uitleg was wel leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:39 schreef Light het volgende:
Verstand van zaken heeft hij ook al niet echt...
Inderdaad. Misschien dat die windstoten wel wat schade aan kunnen richten, maar volgens mij stelt het niet zo heel veel voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat heb je hier ook bij een flinke najaarsstorm.
Hij doet me denken aan Steve Irwin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:54 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
You see that telephone pole people? Now I'm not a meteor... ehrrr.. meteorolologist people, but that pole is moving. Wow! Look at that!
De windstoten lopen op tot 185 km/uur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:27 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Wat is Nederland wel eens voorgekomen qua snelheid?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:03 schreef aloa het volgende:
[..]
De windstoten lopen op tot 185 km/uur.
De gemiddelde windsnelheid is nu 144 km/uur. Zoiets komt niet voor in Nederland.
Idd, weeralarm = strandweerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:03 schreef SplashO het volgende:
het zal allemaal wel weer meevallen volgens mij, hoop paniekzaaierij daar...lijkt een beetje op nederland!
http://www.knmi.nl/klimatologie/lijsten/zwarestorm.htmlquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat is Nederland wel eens voorgekomen qua snelheid?
Zoals die keer dat de NS uit voorzorg een aangepaste dienstregeling ging rijden.quote:
thanks!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:06 schreef aloa het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/klimatologie/lijsten/zwarestorm.html
Het probleem is volgens mij vooral het eventueel snel stijgende water.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
thanks!
Het zwaarste was dus in 1990 bij Schiphol met windstoten van 158 km/uur. Waar ik woon dus.
In dat jaar waren er 2 zware stormen in 1 maand. Kan me nog wel zoiets herinneren. De takken van de bomen vlogen overal rond en je kon inderdaad niet lopen in die wind.
Maar evacueren was niet nodig....
Maar dit is denk ik ook nog erger omdat het zo'n ronddraaiende storm is toch?
En dat ook ja...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het probleem is volgens mij vooral het eventueel snel stijgende water.
Toen bestond ik nog niet eensquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
thanks!
Het zwaarste was dus in 1990 bij Schiphol met windstoten van 158 km/uur. Waar ik woon dus.
In dat jaar waren er 2 zware stormen in 1 maand. Kan me nog wel zoiets herinneren. De takken van de bomen vlogen overal rond en je kon inderdaad niet lopen in die wind.
Die middag kwam ik uit school en moest 6-7 km naar huis 'fietsen'...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
thanks!
1990 was wel heftig ja. Die kan ik me nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
thanks!
Hij begint een beetje door te draaien, hij heeft het nu over baarmoedersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Half uur geleden dacht ie nog dat ie in het oog zat, en nu hoort ie op de radio dat de orkaan nog niet eens aan land is
Hij heeft lang niet geslapen toch.. :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij begint een beetje door te draaien, hij heeft het nu over baarmoeders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |