Ja, om half 5 snachtsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:32 schreef GGMM het volgende:
Is dit je manier om aan te geven dat je het er niet mee eens bent?
Linker of rechter?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:37 schreef shifto het volgende:
keeejjjjjj laat em fietsen op een v oet
bak een een fietsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:37 schreef yvonne het volgende:
Ik heb honger,
ik kan niet slapen en m'n man kan heul niet fietsen
Nee, jouw usernaam, dát is baggerquote:
Een bakfietsquote:
jeweetzelf de enige voet van de toekomst.!@!!! ik weet niet yvinne iuk ben zat en wil niet weer een jaar gebanned worden....quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, om half 5 snachts
Wat denk jezelf?
yvinnequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:40 schreef shifto het volgende:
[..]
jeweetzelf de enige voet van de toekomst.!@!!! ik weet niet yvinne iuk ben zat en wil niet weer een jaar gebanned worden....
Ik ken eik maar 1 John Williams en die doet filmmuziekquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Bel John Williams, hij wast dat varkentje wel even.
die van star park harry indiana super jawsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken eik maar 1 John Williams en die doet filmmuziek
Nee, ik ben klaar en klaarwakker.quote:
Het is kwart voor 5, ik heb niet geslapen nog, WAT DENK JEZELFquote:
Ha! Eindelijk eens geen barbaar!.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
die van star park harry indiana super jaws
Je zelf. Met een spatie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is kwart voor 5, ik heb niet geslapen nog, WAT DENK JEZELF
Ja hallo,dat jullie allemaal alert zijn op dit belachelijke tijdstip wil nog niet zeggen dat ik dat benquote:
Ok maar ff serieus, mijn vrouw zegt dat steeds tegen me, lijkt me terechte klacht toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaar en klaarwakker.
Gottegot, ik lemming ook eens een keer
Net als klonen, gaat me ook slecht af
Zelfde geldt voor mij, daarnaast ben ik normaliter al niet zo snel van begripquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is kwart voor 5, ik heb niet geslapen nog, WAT DENK JEZELF
Het is nog hartstikke vroeg! Ik ga toch niet naar bed voor 5 uur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo,dat jullie allemaal alert zijn op dit belachelijke tijdstip wil nog niet zeggen dat ik dat ben
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ivonne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw vrouw heeft het beste met je voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok maar ff serieus, mijn vrouw zegt dat steeds tegen me, lijkt me terechte klacht toch?
Waarom zo laat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is nog hartstikke vroeg! Ik ga toch niet naar bed voor 5 uur?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken eik maar 1 John Williams en die doet filmmuziek
Kan die wel fietsen?!quote:
Het topic stond dus in verkeerde subforum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft het beste met je voor![]()
Da's een positief iets!
Tot 16:00 is er toch niks fatsoenlijks op de televisie.quote:
Hobbel!quote:
In LIF ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het topic stond dus in verkeerde subforum.
Maar waar moet het dan?
Ik ben aan het nachtwakenquote:
Minder!quote:
Het is overal uitgstorven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben aan het nachtwaken![]()
Werkelijk waar geen kloot te doen op de mk
Daar? Hier bedoel je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.![]()
In KLB zien ze mij niet meer.Stelletje Neanderthalers daar.
gamezz, ludo, opa en ade ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht die Bio Yoghurt is wel tof.
Maar wie is Ivonne dan?quote:
En swarmahoer.quote:
*ril!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:56 schreef MissHobje het volgende:
Mare niet kunnen slapen sucks![]()
Glaasje warme melk dan maar?
(ik zou het niet weg krijgen tenzij brinta! )
D'r komt heel wat bij kijken al die rommel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Modden die ook de afvalbak?
Blijkbaar, maar ik ben weg jonge en dan kunde gij weer bezig mee die lastige klaanten, toedels.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
D'r komt heel wat bij kijken al die rommel.
Wil je een plakplaatje voor op je hand?quote:
en ik wil naast juf Heslinga zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je een plakplaatje voor op je hand?
Heb je daar een foto van?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
en ik wil naast juf Heslinga zitten
trustequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:16 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer proberen om te gaan slapen.
Dag GGMM
Rest
Trustequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:16 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer proberen om te gaan slapen.
Dag GGMM
Rest
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:37 schreef Under_Score het volgende:
wie wil er dan ook om half 5 s'nachts fietsen?
Mwa misschienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:32 schreef SomePerson het volgende:
Als een gewone user dit topic had gemaakt, zat er al lang een slotje op
drammertquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:32 schreef SomePerson het volgende:
Als een gewone user dit topic had gemaakt, zat er al lang een slotje op
Fietsen is gezond.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zou je ook gaan fietsen als er gewoon een auto voor de deur staat?
Dat kan wel zijn, maar ga jij fietsen als je vrouw dat beveelt?quote:
Dat zou die man niet boeienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:40 schreef classpc het volgende:
Geen piemelstraf voor je man? Of worden dan de FOK! servers 1 voor 1 afgesloten?
Niet echt en dat is nog kutter als je nog wat daagjes avonddienst hebt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:32 schreef LompeHork het volgende:
Terechte klacht, als het een kutfiets is zou hij er juist op moeten kunnen fietsen.![]()
Slapen nog gelukt yvonne?
Nou ja, goed, oké, maar een klachttopic met ik kan niet slapen is ook zo saai.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
Yvonne, je faalt in lemmings om half 5 's nachts
Dat komt FOK! niet ten goede hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:40 schreef classpc het volgende:
Geen piemelstraf voor je man? Of worden dan de FOK! servers 1 voor 1 afgesloten?
Klote is dat. En ons treiteren mag natuurlijk altijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet echt en dat is nog kutter als je nog wat daagjes avonddienst hebt.
Nou ja, kom ik jullie treiteren
Nee.quote:
HEIL SPAGHETTIMONSTER!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een fiets zonder slotje is niet echt handig in Nederland.
Nu alleen nog een tandem kopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:24 schreef Argo het volgende:
Koop een tandem, zet hem voorop en ga met een zweep achterop zetten en fietsen zal hij...
Een hele belangrijke ook nog.... Zonder de man van Yvonne zouden we een lang niet zo'n goeddraaiend forum hebben. ITer is 'ie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |