Ja, om half 5 snachtsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:32 schreef GGMM het volgende:
Is dit je manier om aan te geven dat je het er niet mee eens bent?
Linker of rechter?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:37 schreef shifto het volgende:
keeejjjjjj laat em fietsen op een v oet
bak een een fietsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:37 schreef yvonne het volgende:
Ik heb honger,
ik kan niet slapen en m'n man kan heul niet fietsen
Nee, jouw usernaam, dát is baggerquote:
Een bakfietsquote:
jeweetzelf de enige voet van de toekomst.!@!!! ik weet niet yvinne iuk ben zat en wil niet weer een jaar gebanned worden....quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, om half 5 snachts
Wat denk jezelf?
yvinnequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:40 schreef shifto het volgende:
[..]
jeweetzelf de enige voet van de toekomst.!@!!! ik weet niet yvinne iuk ben zat en wil niet weer een jaar gebanned worden....
Ik ken eik maar 1 John Williams en die doet filmmuziekquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Bel John Williams, hij wast dat varkentje wel even.
die van star park harry indiana super jawsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken eik maar 1 John Williams en die doet filmmuziek
Nee, ik ben klaar en klaarwakker.quote:
Het is kwart voor 5, ik heb niet geslapen nog, WAT DENK JEZELFquote:
Ha! Eindelijk eens geen barbaar!.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
die van star park harry indiana super jaws
Je zelf. Met een spatie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is kwart voor 5, ik heb niet geslapen nog, WAT DENK JEZELF
Ja hallo,dat jullie allemaal alert zijn op dit belachelijke tijdstip wil nog niet zeggen dat ik dat benquote:
Ok maar ff serieus, mijn vrouw zegt dat steeds tegen me, lijkt me terechte klacht toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaar en klaarwakker.
Gottegot, ik lemming ook eens een keer
Net als klonen, gaat me ook slecht af
Zelfde geldt voor mij, daarnaast ben ik normaliter al niet zo snel van begripquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is kwart voor 5, ik heb niet geslapen nog, WAT DENK JEZELF
Het is nog hartstikke vroeg! Ik ga toch niet naar bed voor 5 uur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo,dat jullie allemaal alert zijn op dit belachelijke tijdstip wil nog niet zeggen dat ik dat ben
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ivonne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw vrouw heeft het beste met je voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok maar ff serieus, mijn vrouw zegt dat steeds tegen me, lijkt me terechte klacht toch?
Waarom zo laat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is nog hartstikke vroeg! Ik ga toch niet naar bed voor 5 uur?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken eik maar 1 John Williams en die doet filmmuziek
Kan die wel fietsen?!quote:
Het topic stond dus in verkeerde subforum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw vrouw heeft het beste met je voor![]()
Da's een positief iets!
Tot 16:00 is er toch niks fatsoenlijks op de televisie.quote:
Hobbel!quote:
In LIF ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het topic stond dus in verkeerde subforum.
Maar waar moet het dan?
Ik ben aan het nachtwakenquote:
Minder!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |