abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101500151
@ Jorian.. Dat heb ik ook gehad in een 5008 zo'n heads up display heet dat geloof ik..

Maar meen je dat nou dat je gemaild en gesmst werd? Wat precies dan? Ik ben gewoon beschikbaar maar nada.
pi_101500277
Ja, ik moest mn beschikbaarheid voor maandag invullen, en als ik dat niet kon moest ik bellen zodat ik werk kreeg. En net in m'n mailbox kwam ik ook al zo'n bericht tegen. Had wel gewild, maar kunnen is een tweede.
pi_101500584
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:59 schreef Jorian29 het volgende:
Ja, ik moest mn beschikbaarheid voor maandag invullen, en als ik dat niet kon moest ik bellen zodat ik werk kreeg. En net in m'n mailbox kwam ik ook al zo'n bericht tegen. Had wel gewild, maar kunnen is een tweede.
Misschien hebben ze daarna iemand uit Arnhem o.i.d. gevonden.. Iets meer in de buurt nog.
pi_101502337
Ik werd wel voor vandaag ge-smst of er iemand in Arnhem beschikbaar was, maar dat was voor vandaag. Maandag wel werk overigens.

Gisteren had ik een Ford Focus met 1000 kilometer op de teller, vandaag hetzelfde model met 2 ton. Dat merk je wel :o

Mercedes reed lekker, vooral leuk om daarin te rijden als er een auto met vier chicks erin naast je komt staan bij het rode licht :9
pi_101503228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:42 schreef Panthera. het volgende:
Ik werd wel voor vandaag ge-smst of er iemand in Arnhem beschikbaar was, maar dat was voor vandaag. Maandag wel werk overigens.

Gisteren had ik een Ford Focus met 1000 kilometer op de teller, vandaag hetzelfde model met 2 ton. Dat merk je wel :o

Mercedes reed lekker, vooral leuk om daarin te rijden als er een auto met vier chicks erin naast je komt staan bij het rode licht :9
Als het een A-klasse was dan zou ik toch even wat lager gaan zitten :P
pi_101513240
Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn oude tankpas binnenkort verloopt (in november pas :') ) en dat een nieuwe nu onderweg is.

Ben ik wel blij mee, aangezien ik mijn huidige nog steeds onvindbaar is op die kamer van me. :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_101513712
Vandaag lekker in een Volkswagen Eos cabrio gereden van Utrecht naar Helmond en in een Peugeot 207 van Eindhoven naar 'de grote' in Almere. Was daar nog nooit geweest, dus was best even zoeken waar ik naar binnen moest (hek was ook gesloten). Toch weer lekker 7 uur gepakt vandaag :)
pi_101520128
Wat irritant eigenlijk dat je niet meer bij de ritinformatie kan van de ritten die onder "Mijn rit geschiedenis" staan. Ik snap nu ook niet echt wat daar het nut van is. Als je dan een dag later je ritbon invult mis ik dat wel een beetje. Is toch wat makkelijker vind ik.. Ook als er een transportnummer bij staat ofzo.
pi_101520218
Ik print mijn ritinformatie altijd uit. Vind ik wel net zo handig :)
  zaterdag 3 september 2011 @ 22:06:31 #210
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101536882
Ik heb maandag drie ritten. Moet alleen stipt om 9 uur in Wieuwerd zijn dus ik mag om 7 uur 's ochtends de deur uit. Vanuit daar naar Zwaag, dan van Alkmaar naar Zwanenburg en dan van Amsterdam naar Barneveld.

Rijden in een Trafic, Polo en Passat.
#26 || Luciano da Silva
pi_101546902
Volgens mij begint de drukte weer toe te nemen, ik heb ook drie ritten. Gebeurt niet zo vaak vanuit Groningen.

Auto's vallen ook mee maandag, iig geen busjes en dan ben ik al blij. Swift, 5008 en Touran.

Ik moet maandag rijden voor die Volkswagen/Audi dealer uit Deventer, met ook vestigingen in Zwolle in Hoofddorp. Als je de auto naar een klant toebrengt moet je een huurcontract meenemen daar, als je een auto bij de klant ophaalt heb je dat transportformulier. Ik moet nu van vestiging naar vestiging, zal je dan ook gewoon dat transportformulier moeten gebruiken?
pi_101547032
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 10:36 schreef Viezze het volgende:
Volgens mij begint de drukte weer toe te nemen, ik heb ook drie ritten. Gebeurt niet zo vaak vanuit Groningen.

Auto's vallen ook mee maandag, iig geen busjes en dan ben ik al blij. Swift, 5008 en Touran.

Ik moet maandag rijden voor die Volkswagen/Audi dealer uit Deventer, met ook vestigingen in Zwolle in Hoofddorp. Als je de auto naar een klant toebrengt moet je een huurcontract meenemen daar, als je een auto bij de klant ophaalt heb je dat transportformulier. Ik moet nu van vestiging naar vestiging, zal je dan ook gewoon dat transportformulier moeten gebruiken?
Ja.
pi_101547170
Ik heb morgen mijn intake-gesprek bij Autoreset, iemand die even snel toe kan lichten wat ik hier van kan verwachten en hoe ik me misschien voor kan bereiden? Of is het gewoon een kwestie van gegevens noteren en klaar? De vrouw zei via de mail dat het anderhalf uur duurt.
pi_101550272
Toen ik daar was zat ik met 2 andere jongens in een soort klaslokaal. We moesten meteen het contract invullen en ondertekenen en het loonbelastingsformulier invullen. Vergeet niet je paspoort/ID-kaart EN je rijbewijs, hiervan worden namelijk kopieen gemaakt. Ook moet je je correspondentienummer van DUO invullen, dus sla die even op in je mobiel ofzo.
Daarna ga je een filmpje kijken over hoe je een auto controleert. Daarna vertelt die man iets over het bedrijf en wat er van je verwacht wordt (correct gekleed gaan, bereikbaar zijn etc.). Ook krijg je het chauffeurshandboek dat je even in vogelvlucht doorloopt.
Dan moet je iets over jezelf vertellen (studie, hoeveel rijervaring, vorige baantjes etc.). Tot slot ga je met z'n allen een stukje rijden, in mijn geval met een C4 Picasso :')
Je zit hooguit 5 minuten aan het stuur, dus dat stelt ook helemaal niets voor. Toen we hiermee klaar waren kregen we alledrie een hand en hij vertelde dat we diezelfde middag nog inloggegevens gemaild zouden krijgen waarmee we beschikbaarhied konden opgeven via internet. Diezelfde week werd ik al gebeld voor mijn eerste ritten :)
Succes morgen, laat even weten hoe het is gegaan!
pi_101558535
Oke bedankt :) Ik kleed me altijd goed, nu vroeg ik mij af of een pak overdressed is? Normaal draag ik een spijker/linnenbroek met een overhemd en bijpassende schoenen wat bij de meeste sollicitaties al wel zou volstaan maar weet niet wat de bedoeling daar is. Ik weet dat bij Easyway een pak wordt gewaardeerd?! En mijn correspondentienummer van DUO? Dit moet ik ergens hebben liggen in de administratie thuis?

Het klinkt niet echt lastig, ik zal sowieso laten weten hoe het is gegaan morgenmiddagn :)
pi_101558595
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef -tape- het volgende:
Oke bedankt :) Ik kleed me altijd goed, nu vroeg ik mij af of een pak overdressed is? Normaal draag ik een spijker/linnenbroek met een overhemd en bijpassende schoenen wat bij de meeste sollicitaties al wel zou volstaan maar weet niet wat de bedoeling daar is. Ik weet dat bij Easyway een pak wordt gewaardeerd?! En mijn correspondentienummer van DUO? Dit moet ik ergens hebben liggen in de administratie thuis?

Het klinkt niet echt lastig, ik zal sowieso laten weten hoe het is gegaan morgenmiddagn :)
Mijn correspondentienummer van de DUO is mijn burgerservicenummer. Eerder had ik wel een apart (lang) nummer maar volgens mij is dat nu allemaal burgerservice geworden of niet?

Hopelijk krijg ik morgen nog een spoedje.. Zo te horen zijn veel mensen aan het werk dus wie weet.
  zondag 4 september 2011 @ 17:40:56 #217
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101560211
Mijdt de A7 tussen Groningen - Leek - Drachten morgen. Nota bene vandaag een uur in de file gestaan daar door de wegwerkzaamheden. Spoort ook niet, want ze hebben 5 km weg versmald naar 1 rijbaan terwijl ze maar op 500 meter werken.
#26 || Luciano da Silva
pi_101561186
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
Mijdt de A7 tussen Groningen - Leek - Drachten morgen. Nota bene vandaag een uur in de file gestaan daar door de wegwerkzaamheden. Spoort ook niet, want ze hebben 5 km weg versmald naar 1 rijbaan terwijl ze maar op 500 meter werken.
Sowieso raar dat je daar maar 70 mag, terwijl de maximumsnelheid bij wegwerkzaamheden normaal gesproken 90 is.
  zondag 4 september 2011 @ 18:52:29 #219
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101561745
Heeft ook te maken met die files die er steeds staan en dat het werkverkeer te pas en te onpas moet invoegen en uitvoegen.

Vandaag konden we nog een beetje op schieten door bij elke in- en uitvoegstrook op zij te gaan en helemaal aan het einde van de strook er weer tussen te schieten.
#26 || Luciano da Silva
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 18:56:23 #220
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_101561876
quote:
Hahaha :') _O-
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_101562148
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef -tape- het volgende:

Een pak is - tenzij je voor PC solliciteert - overdressed. Gewoon pantalon overhemd en nette schoenen.
pi_101562463
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:03 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Een pak is - tenzij je voor PC solliciteert - overdressed. Gewoon pantalon overhemd en nette schoenen.
Dit dus :)
pi_101562730
quote:
Ben er vorige week tijdens werk twee keer langs gereden, nergens last van.
  zondag 4 september 2011 @ 19:22:55 #224
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101562986
Nee, toen waren het nog twee banen inderdaad. Ik ben er vrijdag ook langs gekomen toen ik naar Leeuwarden reed.

Maar vanochtend moest ik voetballen in Leeuwarden, toen reden ze met een pick-up over de linkerbaan, pionnen op de middenstrepen te zetten en ook de linker rijstrook af te sluiten in twee richtingen. Je hebt daar nu dus nog maar één rijstrook voor richting Drachten en één rijstrook voor richting Groningen, de andere kant op. Dus sinds vanochtend kom je daar in de file. Toen wij de file in reden was er 1,7km file, toen we eruit waren, half uur later, stond er 5,5km file.
#26 || Luciano da Silva
pi_101563211
Thanks voor de tip. Moet morgen naar Nieuwegein maar dan ga ik wel via Zwolle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')