Haha ja dat had ik ook liever. In elk geval, 1,5 uur OV naar Wieuwert vanochtend, toen een uur rijden naar Zwaag. Vanaf daar 2 uur bezig geweest om in Alkmaar te komen en toen 20 minuten naar Zwanenburg. Vervolgens een uur naar Amsterdam en toen 45 minuten naar Barneveld en vanaf daar terug naar Groningen. Tikt al met al wel lekker aan.quote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef Chapelle het volgende:
Damn Joppie hoe krijg je dat voor elkaar? Het ideale zou idd zijn 8 uur rijden en 2 uur ov'en ofzo
Haha, heb even de moeite genomen. Was niet helemaal duidelijk, maar gelukkig zijn er meerdere reeksen waar genoeg informatie te vinden is.quote:Op maandag 5 september 2011 18:10 schreef joppie_saus het volgende:
JEZUS! Lees verdomme eens de vorige pagina door. Daar is nog een hele discussie over hoe gekleed te gaan
En in de OP vind je ook genoeg informatie.
Dwaas.
Ik werk vanuit regio Alkmaar, jij?quote:Op maandag 5 september 2011 16:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Vanuit welke regio werk je eigenlijk?
Utrechtquote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik werk vanuit regio Alkmaar, jij?
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, want de voorwaarden gelden voor iedereen behalve voor jou.
Thanks het is al duidelijkquote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Mallet het volgende:
Nee, want je hebt een pak en dat hebben wij allemaal niet.
Voor PC heb ik ook wel eens een middagritje gehad, van 1 tot 7 ofzo dus wie weet nu ook.quote:Op maandag 5 september 2011 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vorig jaar ook een dag dat ik om 11.00 al klaar was en als hiker kreeg ik toen best wel vaak ritten. Eigenlijk vaker wel dan niet.
Als je straks weer OV hebt en misschien 19 bent kan je je alsnog aanmelden. Pas als je 21 bent of ouder gaat het lastig worden.quote:Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks het is al duidelijk![]()
Ik ben jaloers, ik wil ook
quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Als je straks weer OV hebt en misschien 19 bent kan je je alsnog aanmelden. Pas als je 21 bent of ouder gaat het lastig worden.
Ok!quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik zou een cursus Nederlands volgen in combinatie met een cursus tekst verklaren als ik jou was.
Oei.quote:
Jouwquote:
Dat hele dag lekker rijden valt ook mee. Vandaag 10 uur 'gewerkt', waarvan maar twee daadwerkelijk in de auto.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ok!![]()
The problem is dat ik nu eigenlijk werk zoek![]()
én dit is zegmaar te mooi om waar te zijn; lekker hele dag rijden én centjes verdienen!
Ja maar je maakt wel 10 uurtjes, zou geweldig zijn voor mijquote:Op maandag 5 september 2011 21:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat hele dag lekker rijden valt ook mee. Vandaag 10 uur 'gewerkt', waarvan maar twee daadwerkelijk in de auto.
En TdF, je wint. 1-0 voor jou
Overijssel / Twentequote:
Ik woon precies tussen Hengelo, Almelo, Enschede in een klein dropje dus hahaquote:Op maandag 5 september 2011 21:08 schreef joppie_saus het volgende:
Stad? Overijssel/Twente is natuurlijk nogal ruim. Maar in elk geval, dan zit je qua uren wel redelijk goed geloof ik.
Heel dicht (ofzo)quote:
Nee snap ik. Joppie komt je namelijk zo op je bek timmeren wanneer je de volgende overbodige vraag steltquote:Op maandag 5 september 2011 21:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heel dicht (ofzo)
Maar iets met anoniem op dit forum enzo ok?
Oei, en ik hou nog zo van joppie sausquote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nee snap ik. Joppie komt je namelijk zo op je bek timmeren wanneer je de volgende overbodige vraag stelt.
Oei, wat voor auto als ik dat vragen mag?quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Vandaag per ongeluk een bloembak geschampt.. Gelukkig niet veel meer schade dan wat krasjes bij de wielkast die weggepoetst konden worden
Toch wel even schrikken
Zal het veranderen, meteen mezelf ook maar toevoegen. Als het goed is gaat dat meteen het nieuwe topic in.quote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef BetweenTheRays het volgende:
Aangezien deze thread weer bijna dicht gaat, wil degene die het kan het volgende even veranderen
CvHof (hiker) ---> Mag weg![]()
BetweenTheRays is PC, regio Utrecht/Amsterdam
Laat maar, ik kan het niet meer wijzigen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:20 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zal het veranderen, meteen mezelf ook maar toevoegen. Als het goed is gaat dat meteen het nieuwe topic in.
VW Touranquote:Op maandag 5 september 2011 22:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei, wat voor auto als ik dat vragen mag?
Wie zet er ook een hoge auto op een golf onderstel haha, gelukkig kon je het wegpoetsen!quote:
Heb je het bericht op Facebook gezien? Ze zoeken dringend privéchauffeurs (ook in jouw regio), dus ik neem aan dat er wel werk voor je is. Misschien heb je onderhand al ander werk gekregen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:52 schreef BetweenTheRays het volgende:
Fijn! Morgen weer werk en bijna 500 km in de auto.
Eerst met eigen vervoer naar Alkmaar, dan klant rijden van Alkmaar naar Groningen en weer terug (BMW 5) en daarna weer terug naar huis. Rit start om 13.00 dus zal wel laat thuis zijn.
Geannuleerd![]()
Wel een heel vreemd verhaal inderdaad. Gaan ze dat soort berichten plaatsen en jij krijgt geen werk. Ik zie overigens heel vaak dat soort oproepen wat bij mij de illusie wekt dat ze gewoon qua aantal privéchauffeurs helemaal niet goed zitten. Volgens mij maakt het ook geen barst uit waar je vandaan komt, zolang je maar een eigen auto hebt. Dat is bij de hikers wel anders, tenzij ze echt niemand anders kunnen vinden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:51 schreef BetweenTheRays het volgende:
Ja, dat was een raar verhaal!
Ik zet standaard bij opmerkingen dat ik niet alleen voor Utrecht beschikbaar ben (waaronder ik in het systeem sta) maar ook voor Amsterdam.
Zie ik 's middags dus opeens dat bericht staan. Ik snel bellen en vertellen dat ik gewoon beschikbaar ben en ik niet snap waarom ik niet gebeld ben. Niet echt antwoord daarop, waarschijnlijk hadden zij het niet gezien, maar dus wel een ritje gehad.
Rond 15.00 werd ik teruggebeld met de mededeling dat ie helaas geschrapt was ´maar ze zouden kijken of er nog wat voor me toen doen was´![]()
Niks meer gehad uiteindelijk. Zomaar een hele dag vrij in de eerste week van het jaar en niks te doen..
PC ritten krijgen ze eerder van tevoren dus ze zijn ook vroeg klaar met plannen. Als er rond half 4 nog een rit wordt geannuleerd heb je dus wel, wat opzich wel jammer is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wel een heel vreemd verhaal inderdaad. Gaan ze dat soort berichten plaatsen en jij krijgt geen werk. Ik zie overigens heel vaak dat soort oproepen wat bij mij de illusie wekt dat ze gewoon qua aantal privéchauffeurs helemaal niet goed zitten. Volgens mij maakt het ook geen barst uit waar je vandaan komt, zolang je maar een eigen auto hebt. Dat is bij de hikers wel anders, tenzij ze echt niemand anders kunnen vinden.
Hoe bevalt de planning dan van de PC dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |