Schouwerzijl, lol. Zit daar nu 3 km vanaf. Ik weet niet hoe jij reist maar 2u50min is wel erg lang hoor. 9292ov geeft veel korter aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb morgen Schouwerzijl - Harderwijk in een Volvo C30, en daarna Nieuwegein - Leek in een C5 Break.
Groningen naar Schouwerzijl is overigens 2u50min met het OV, terwijl het twintig minuten met de auto is. Ik vind het prima, lekker voor de uren.
Jep Nijmegen. Ik heb zelf nog nooit moeten starten in Nijmegen zelf eigenlijk, maar ik ben nu al de hele vorige week en deze week al beschikbaar en heb alleen een paar spoedjes kunnen doen, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik begin nu in Tiel. Van daaruit naar Meerkerk feestlocatiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:15 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets van ik ga bellen, maar dat vind ik soms een beetje irritant om te doen.
@ Chapelle. Waar zit je ook alweer op school? Nijmegen ofzo? Ik moet regelmatig starten in Nijmegen dus dat wat in die e-mail stond van.. We bellen eerst hikers die de hele dag kunnen, dan privéchauffeurs en tenslotte die één dagdeel kunnen slaat ook weer nergens op.
Ja het valt niet mee om vanuit deze regio te starten. Een van de dames heeft zelfs een keer gezegd dat ik gewoon moet verhuizenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:40 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Jep Nijmegen. Ik heb zelf nog nooit moeten starten in Nijmegen zelf eigenlijk, maar ik ben nu al de hele vorige week en deze week al beschikbaar en heb alleen een paar spoedjes kunnen doen, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Ik begin nu in Tiel. Van daaruit naar Meerkerk feestlocatie. En dan tweede rit de andere Meerkerk locatie naar Lobith. Ook naar aardig krap gepland ook. 11 uur klaar met college, voor 12 uur de auto ophalen en met de eerste mogelijkheid ben ik er half 1
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:47 schreef joppie_saus het volgende:
Het valt best mee. Je moet die autist alleen even elke keer vrolijk Pasen wensen, dan raakt hij heerlijk de draad kwijt.
Ik zie dat ik om 12u al klaar ben. Heb dat even doorgebeld, want daar mag best nog wel iets achteraan.quote:
Jep ik ook, zat nog lekker te slapen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:56 schreef Mallet het volgende:
Hahaha ik heb nu al werk voor morgen.
Haha, daar heb ik dus die beschadigde auto afgeleverd tijdens mijn eerste dag. Ook al zaten er allemaal krassen op zei zo'n vent ook: 'ja boeiend, schadeformulier etc is niet nodig.'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon niks meer daar. De allereerste keer dat ik er kwam moest ik die middag weer, dus ik heel vrolijk: ik zou zeggen tot vanmiddag weer!
Toen kreeg ik ook alleen zo'n blik van: het interesseert me echt geen reet
En sindsdien zeg ik geen woord meer daar
Moet trouwens zeggen dat de laatste keer dat ik er was in april was, ik begin het bijna te missen!
Had ik vorige week inderdaad. Alleen had ik het niet meteen door. Dus ik contact omdraaien. Opeens die piep. Ik denk 'wat heb ik nou weer gedaan?' Stond dus blijkbaar een hek achter de auto.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:25 schreef joppie_saus het volgende:
Parkeersensoren icm camera heb ik zelfs al in een Passat gehad. Mag je wel van uit gaan dus.
Schadeformulier? Jij hebt die krassen toch niet veroorzaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:32 schreef bambambam59 het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik dus die beschadigde auto afgeleverd tijdens mijn eerste dag. Ook al zaten er allemaal krassen op zei zo'n vent ook: 'ja boeiend, schadeformulier etc is niet nodig.'
Toch maar EW toen even gebeld en ingevuld.
(hopelijk hebben we het over dezelfde)
Dat is zeker klote. Gejat tijdens werk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:24 schreef FxG het volgende:
Portemonnee gejat, dus rijbewijs ook. Maar even een mailtje naar EW dan maar.
Ik werd om half 10 vanmorgen al gebeld, dus ik vermoed dat het gewoon heel druk is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:11 schreef Jorian29 het volgende:
Nog niet gebeld voor morgen, hoop dat ik nog wat krijg, 't is tenslotte de 1e van de maand. Maar daar moet je je ook niet meer blind op staren.
Ja goed idee ik heb toch ff gebeld. Hij ging kijken en zou hem apart leggen. Het zou handiger zijn als er altijd het telefoonnummer bij stond in je gegevens. Scheelt weer een telefoontje of opzoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:20 schreef Jorian29 het volgende:
Of bel ze nu op of ze even willen kijken en apart willen leggen?
Hopelijk voor je is het niet in Meerkerkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:58 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja goed idee ik heb toch ff gebeld. Hij ging kijken en zou hem apart leggen. Het zou handiger zijn als er altijd het telefoonnummer bij stond in je gegevens. Scheelt weer een telefoontje of opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |