kut voor je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef vaagjunior het volgende:
Halleuu
De lift van me flat is kapot :l
Bedanktquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal users hier die ik voor de zomervakantie nog nooit gezien heb hier.
Hier nog een.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
En ik heb een slokje teveel op. nachtbaggerr
Ik heet Willemquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:17 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb een vraag. Willen de slimste FOK!kers hier hun duim opsteken?
neehoor, ik heb nog geen druppel opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:18 schreef Boterbartje het volgende:
verkapt zie mij een slok teveel op hebben topique
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Sinds ik ben gekomen, is er veel veranderd hier.
ooohhquote:
Dis gebeurd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
daar gaat ie weer http://tinychat.com/nachtbagger
hihi, doe niet zo mal, gekkie :$ :$quote:
Hoi Teddy.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij bent een schatje
[..]
ff terugzwaaien
Vorige week was heel veel beter, waar is Dalando? Waar is mijn vader?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Er klopt iets niet met de nachtbagger de laatste tijd.
Dalando zit in de jailquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vorige week was heel veel beter, waar is Dalando? Waar is mijn vader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
FLIPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:44 schreef Flippiee het volgende:
Toen ik nog niet op vakantie was, was het ook voller hier.
Aangenaam kennismaken!quote:
Beroemdeeeequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
FLIPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hoe gaat het?quote:
Echt heel goedquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:53 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
<-- Weer iets geleerd vandaag
Wat fijn! Super om te horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt heel goedIk loop al vanaf dat ik op vakantie een super ochtend heb gehad, met een big smile op mijn gezicht die er nog niet af te krijgen te is
En met jou
Das ook positiefquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat fijn! Super om te horen
Met mij gaat het fantastisch! Eerste schoolweek van m'n examenjaar achter de rug, gelijk alweer 8 nieuwe vrienden gemaakt, en alleen maar gezelligheid om me heen de laatste dagen!
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:02 schreef Monopoly het volgende:
Is het vreemd dat ik kerst muziek op heb staan nu ?
Maria curry!?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:02 schreef Monopoly het volgende:
Is het vreemd dat ik kerst muziek op heb staan nu ?
Gaafquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htm
Hier staan 800 leuke smileys
Wat snap je er niet aan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:06 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
Gaaf.. ik snap ze echter niet.
Bijvoorbeeld bij deze smiley:quote:
Gefeliciteerd! Doe ik toch nog iets goeds hierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:22 schreef FebruaryAir het volgende:
[ afbeelding ]
Feestje omdat het gelukt is
Haha, goed bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Doe ik toch nog iets goeds hier
Mexicanenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:25 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
Haha, goed bezig
[ afbeelding ] <-- favoriet.
Jaquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:31 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
JaOverigens ga ik nu slapen.
Good night, sleep tight, and don't let the bed bugs bite
Charlie!quote:
Ik heb nog nooit van hem/haar gehoordquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:26 schreef Zolder het volgende:
Wat is meloewa een irritante user, hoelang is die lid vandaag ofzo?
Inderdaad, het is zo ongezellig!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:28 schreef Zolder het volgende:
Ik ook niet, maar vandaag al meer dan me lief ismaar met fok mobile kan je die shit niet zien.
Lang geleden dat de nb zo rustig was
En toch blijf je er hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Inderdaad, het is zo ongezellig!
Origineelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:30 schreef Meloewa het volgende:
Wat is zolder een irritante user bah hoelang is die lid vandaag ofzo?
Japie! Kerel!quote:
1 keer geopend, maar trok m'n interesse gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:32 schreef JApieman het volgende:
Komt allemaal door dat UDOWO topic ofzo.
ja en ze falen dik,allemaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:10 schreef fairytalessuck het volgende:
wejow allemaal nieuwe mensen hier wejow.
ja is geen kut aan hier man.quote:
ja echt heh, wtf om 4.15 nog een deel 1quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ja is geen kut aan hier man.
die goede oude tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt heh, wtf om 4.15 nog een deel 1![]()
wat een homo's joh
ik mis het somsquote:
JA is vervelend ;squote:
waar is iedereen heen?quote:
Ik heb geen idee. Ben hier zelf ook nooit meer eigenlijk.quote:
ja ik kom vh eerst in 6 mnden weer eens kijken maar het is om t ehuilen voor een vrijdagnachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ben hier zelf ook nooit meer eigenlijk.
Ja idem dito.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kom vh eerst in 6 mnden weer eens kijken maar het is om t ehuilen voor een vrijdagnacht
ja geen idee, ik vond onz al bergafwaarts gaan sinds radio onz kennelijk is die trend gewoon geblevenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja idem dito.
Ach het was al langer gewoon kut eigenlijk
jaa klopt. enige wt ik hier nog doe is af en toe R&P lezen, posten eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen idee, ik vond onz al bergafwaarts gaan sinds radio onz kennelijk is die trend gewoon gebleven
ik zie dat de radio sc nog wel actief is dus mijn vermoedens kloppenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
jaa klopt. enige wt ik hier nog doe is af en toe R&P lezen, posten eigenlijk nooit.
Erg gezellig daa rhoor, vooral een kijkje gaan nemen. :")quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie dat de radio sc nog wel actief is dus mijn vermoedens kloppen
ooh koel rellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Erg gezellig daa rhoor, vooral een kijkje gaan nemen. :")
Maarja ik ga ook maar slapen, heb verder toch niet veel te doen.
Welterusten alvast.
Bedankt, net klaar met krantenwijk was lekker vroeg begonnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |