Dit dus. Echt schijt-irritant zo'n lapohunt.quote:
Oh, dus jij wil deze reeks nu ook weg hebben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maak er nou niet zo'n big deal van.
Nee, maar als je het er blijft inwrijven is het nog erger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dus jij wil deze reeks nu ook weg hebben?
Ja, eet geen gele sneeuw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey GGMM ik zit onder de muggenbulten heb jij nog tips voor me
Als je er niks van zegt, gaan die kutapen gewoon door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, maar als je het er blijft inwrijven is het nog erger.
Was jij niet degene die het maar al te graag weg wilde hebben?
DIT. Rezania?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Jac0bus het volgende:
Kan geen lapohunt en geen fipohunt niet als gouden regel in de OP? Yvonne wou het ook niet hebben zei ze paar topics terug
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Jac0bus het volgende:
Kan geen lapohunt en geen fipohunt niet als gouden regel in de OP? Yvonne wou het ook niet hebben zei ze paar topics terug
Komt op het zelfde neer.quote:- Niet baggeren
- Niet verzieken.
Oke doe niet moeilijk en klik op 'Stop volgen' dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je er niks van zegt, gaan die kutapen gewoon door.
En nee, ik was degene die het niet terug wilde hebben.
Wat is jouw probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je er niks van zegt, gaan die kutapen gewoon door.
En nee, ik was degene die het niet terug wilde hebben.
Inderdaad zo kan ik mijn weddenschap nooit winnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef Jac0bus het volgende:
Oh en waarom staat het nummertje niet in de OP?
Verdomme, kom ik nu pas achter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef Jac0bus het volgende:
Oh en waarom staat het nummertje niet in de OP?
Ehm, de reeks sluit dan, dat is wat anders dan het topic. Je moet niet lopen kutten hier, vooral niet met lapo-hunts, dat is één van de redenen waarom de vorige reeks ook dichtging. En het is gewoon schijtirritant, slaat nergens op, en is kinderachtig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom zou een mod je topic sluiten omdat er mensen zijn die laatste post proberen te maken? Net alsof er verder geen onzin geposts wordt
Ikke! Vertel mij meer!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest nu.
Laten we het over belangrijke zaken hebben. Wie wil weten hoe het met mij gaat?
krekelgeluidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest nu.
Ik, vertel me allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest nu.
Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest nu.
Neuh, nu het er is, maak ik er ook gebruik van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke doe niet moeilijk en klik op 'Stop volgen' dan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, nu het er is, maak ik er ook gebruik van.
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed dus.
[..]
Oerbeer en Pimmetje zijn krekels?
[..]
Het gaat best goed.
Net nu ik er weer ben?quote:
Hoezo wordt MK door iedereen toegeëigend?quote:
Ik denk ik geef toch maar een belangstellend antwoord, iets met alone-forever enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed dus.
[..]
Oerbeer en Pimmetje zijn krekels?
[..]
Het gaat best goed.
Iedereen wilt toch iets exotisch proeven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo wordt MK door iedereen toegeëigend?
Dat kan geen toeval zijn....quote:
Geen foto's gezien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo wordt MK door iedereen toegeëigend?
JuicyHill ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Cryptisch:
SappigeHeuvel !
Welke usert is dat ?
Bedankt voor je schoolkrantraadsel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Cryptisch:
SappigeHeuvel !
Welke usert is dat ?
Nee, nooit. Zijn ze mooi dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval zijn....
[..]
Geen foto's gezien?
Een user uit de PUB-SC?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Cryptisch:
SappigeHeuvel !
Welke usert is dat ?
Ben je achteraf gezien niet blij dat je geen verdere moeite in die waardeloze grap gestopt hebt?quote:
Oordeel zelf dan.quote:
Staan die nog op haar fobo dan? Ik dacht dat ze ze verwijderd had.quote:
Monopoly.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu ik;
Bordspel met weelderig gezichtshaar.
Risk ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu ik;
Bordspel met weelderig gezichtshaar.
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
Een rebus voor dit topic:
[ afbeelding ]
Weet niet, ik had een andere gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staan die nog op haar fobo dan? Ik dacht dat ze ze verwijderd had.
?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
Oh god check dit:
[ afbeelding ]
Jammer hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
Oh god check dit:
[ afbeelding ]
Jammer hoor.
Heb ik net gedaan, hier mijn oordeel: ze is best wel knap, maar ik ken wel meer meiden die even knap of knapper dan haar zijn. Ik ga haar dus niet toe-eigenen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
Oh god check dit:
[ afbeelding ]
Jammer hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hier mijn oordeel: ze is best wel knap, maar ik ken wel meer meiden die even knap of knapper dan haar zijn. Ik ga haar dus niet toe-eigenen.
Ik geloofdequote:
Ik had vandaag 5000quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
aantal posts: 10036 (gemiddeld 17 per dag)
Oh fuck, ik heb m'n 10.000e post gewoon overgeslagen.
Gefeliciteerd! Officieel FOK! leven!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
Neee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me nu wel echt een FOK!er inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Officieel FOK! leven!
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, ik had ook al hele plannen klaarliggen, echt een grote post enzo, en met respect voor al mijn FOK!vriendjes, maar helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Neee.Die had je op moeten dragen aan je favo FOK!ker enzo, als een echte verslaafde.
Ach, over 10.000 nog een kans.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik had ook al hele plannen klaarliggen, echt een grote post enzo, en met respect voor al mijn FOK!vriendjes, maar helaas.
Daarom drink ik nu ook een lekker Grolschje. Beugel is baas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:05 schreef TWP het volgende:
Aah, Heineken is echt niet zo heel lekker.
Beugel is duurderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarom drink ik nu ook een lekker Grolschje. Beugel is baas.
Nee joh, ik weet iets veel beters. Ik ga mijn 11.111e post op 11 september 2011 doen, om 11:11:11quote:
De jaloezie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarom drink ik nu ook een lekker Grolschje. Beugel is baas.
Zou wel baas zijn als je dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, ik weet iets veel beters. Ik ga mijn 11.111e post op 11 september 2011 doen, om 11:11:11
Ja, 10 jaar na de aanslagen op de Twin Towers, respectvol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, ik weet iets veel beters. Ik ga mijn 11.111e post op 11 september 2011 doen, om 11:11:11
Das wel baasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Overal die ramp bij betrekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 10 jaar na de aanslagen op de Twin Towers, respectvol.
Ik mis jouquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als je dat gaat lukken.
Na deze reacties ga ik het ook serieus overwegen.quote:
Dan mag je nu wel als een gek doorgaan met posten volgens mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Na deze reacties ga ik het ook serieus overwegen.
Er staat een flips in de gangquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:10 schreef Ezechielk het volgende:
Het feest kan beginnen, want Flips is binnen
Twee weken tijd en 2 dagen tijd = 16 dagen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan mag je nu wel als een gek doorgaan met posten volgens mij.
Mis je mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis jou![]()
Wanneer gaan we weer borrelen?
Dankjequote:
Ja was even vergeten hoe die ging. Noemde een collega vandaag ook Thomas ipv Timo. Kan gebeuren he, na 10 dagen alleen maar zuipen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:10 schreef Ezechielk het volgende:
Het feest kan beginnen, want Flips is binnen
VLC media player en dan het volume oppompen naar 400%quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Oerbeer het volgende:
Ik heb hier een film opstaan, en het geluid is zo zacht als de pest.
Alles staat open, maximaal.
Hoe fiks ik dat? Geen zin om te goochelen.
Zoutzuur doet wonderenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Oerbeer het volgende:
Eh, ligt het dan niet gewoon aan de film? Af een kabeltje dat niet goed zit? Ik ben a-technisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Oerbeer het volgende:
Ik was afgelopen maandag in de buurtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mis je mijdas niet goed
Zeg maar wanneer je hier in de buurt bent, ik werk alleen nu fulltime (ok bijna 32 uur), plus 3 dagen school dus moet even kieken hoe en wat en hoe dat gaat.
[..]
Dankje
[..]
Ja was even vergeten hoe die ging. Noemde een collega vandaag ook Thomas ipv Timo. Kan gebeuren he, na 10 dagen alleen maar zuipen.
In deze SC is dat erg makkelijk ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee weken tijd en 2 dagen tijd = 16 dagen.
Gemiddeld zo'n 70 posts per dag.
Eitje!
Ik ken het, dat had ik 12 dagen gedaan. Op Schiphol begonnen en geëindigd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mis je mijdas niet goed
Zeg maar wanneer je hier in de buurt bent, ik werk alleen nu fulltime (ok bijna 32 uur), plus 3 dagen school dus moet even kieken hoe en wat en hoe dat gaat.
[..]
Dankje
[..]
Ja was even vergeten hoe die ging. Noemde een collega vandaag ook Thomas ipv Timo. Kan gebeuren he, na 10 dagen alleen maar zuipen.
Oh ja. Dat ik daar niet eerder op kwamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
VLC media player en dan het volume oppompen naar 400%
Waarom mag je niet komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was afgelopen maandag in de buurt![]()
Ik mag maandag niet komen van Ez
Op schiphol niet begonnen, ik had die dag wel een festival van 11 tot 11 en mijn vlucht ging om 6 uur die nacht. Lachen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ken het, dat had ik 12 dagen gedaan. Op Schiphol begonnen en geëindigd.
Tevens, anders een keer op een vrijdag doen ofzo?
Ik heb altijd tijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom mag je niet komenIk zou gewoon gillen en schreeuwen en gillen en huilen en schreeuwen tot ie ja zegt. Werkt vaak.
Niet dat ik ervaring heb bij Eze maar he.
[..]
Op schiphol niet begonnen, ik had die dag wel een festival van 11 tot 11 en mijn vlucht ging om 6 uur die nacht. Lachen.
Ik heb op vrijdag alle tijd, aankomende ook.
Mijn profiel zegt dat ik een postgemiddelde van 17 per dag heb, maar dat komt omdat ik zo'n beetje een jaar lang niet heb ge-FOK!'t.quote:
Die dagcijfers zijn ook zo'n confrontatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn profiel zegt dat ik een postgemiddelde van 17 per dag heb, maar dat komt omdat ik zo'n beetje een jaar lang niet heb ge-FOK!'t.Mijn gemiddelde was toen ik hier weer terug kwam, 9 per dag ofzo. En dat is denk ik, net 2 maandjes geleden. Dus hij stijgt alweer aardig.
Oja, en ik sta nu dagelijks in de top 100 van de Dagcijfers
Ik ook, en dat vind ik nooit leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:15 schreef Monopoly het volgende:
Dagcijfers deren mij niet,
Maar ik vrees dat ik hoog sta na vandaag.
We vlogen om half 10 in de ochtend heen, en om 6 uur 's avonds terug. Ook lachen. Stelletje alcoholisten bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom mag je niet komenIk zou gewoon gillen en schreeuwen en gillen en huilen en schreeuwen tot ie ja zegt. Werkt vaak.
Niet dat ik ervaring heb bij Eze maar he.
[..]
Op schiphol niet begonnen, ik had die dag wel een festival van 11 tot 11 en mijn vlucht ging om 6 uur die nacht. Lachen.
Ik heb op vrijdag alle tijd, aankomende ook.
quote:46629 (gemiddeld 27 per dag)
Dan heb ik geldprobleempjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We vlogen om half 10 in de ochtend heen, en om 6 uur 's avonds terug. Ook lachen. Stelletje alcoholisten bij elkaar.
Hm, aankomende vrijdag heb ik een housewarming. Zaterdag jarig broertje.
De week daarna heb ik volgens mij niets.
Drink goede vodka, dan heb je nergens last van.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Die dagcijfers zijn ook zo'n confrontatie.Je kan precies nagaan op welke dag je geen flikker uit hebt gevoerd enzo.
De dag dat ik weer in de dagcijfers sta, das de dag dat ik weer een week van het forum ben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:15 schreef Monopoly het volgende:
Dagcijfers deren mij niet,
Maar ik vrees dat ik hoog sta na vandaag.
Ik vloog om half 12 's middags terug met vertraging omdat hoerenweer in Nederland dus minder vliegtuigen konden landen enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We vlogen om half 10 in de ochtend heen, en om 6 uur 's avonds terug. Ook lachen. Stelletje alcoholisten bij elkaar.
Hm, aankomende vrijdag heb ik een housewarming. Zaterdag jarig broertje.
De week daarna heb ik volgens mij niets.
Nee echt, enge postquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, ik houd van vodka. En vodka van mij.
Maar nu is het op
Ik heb nog een fles Vodka.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, ik houd van vodka. En vodka van mij.
Maar nu is het op
Die goal van Eriksenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef TWP het volgende:
Samenvatting van Ajax, dat ga ik eens even bekijken.
Laatste keer dat ik vodka dronk heb ik van Ez zn balkon staan kotsenquote:
Hahaha, en de volgende ochtend eerst alles ontkennenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik vodka dronk heb ik van Ez zn balkon staan kotsen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik vodka dronk heb ik van Ez zn balkon staan kotsen
Sowieso bij Ajax zittenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef Jac0bus het volgende:
Ik zat net naast Peter R. de Vries bij Ajax
Bij scheen immer de zonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vloog om half 12 's middags terug met vertraging omdat hoerenweer in Nederland dus minder vliegtuigen konden landen enzo![]()
Ik weet mijn werkrooster voor die week er na nog niet, maar wellicht kan ik die vrijdagavond wel. Laat ik je wel horen, doet me denken dat je mijn nieuwe nummer niet heb, dat betekent overigens niet dat ik een andere mobiel heb hoor.
Wat voor?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef Jac0bus het volgende:
Ik zat net naast Peter R. de Vries bij Ajax
Heul niet!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, en de volgende ochtend eerst alles ontkennen
Nou bij de Vitesse goal begon hij wel dat hij helemaal geen alibi had om te scoren enz.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ging ie na elke goal ook verslag doen, over wie de dader was enzo?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou bij de Vitesse goal begon hij wel dat hij helemaal geen alibi had om te scoren enz.
Zegt de AZ fan die alleen maar naar Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]Het idee
[..]
Sowieso bij Ajax zitten![]()
ib haatreplys
Truequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!!
Ik gaf het direct toe, toen ik het me weer herinnerde
Dat rotonde verhaal was ergerquote:
Haha ja idd ;Pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:21 schreef Jac0bus het volgende:
Mooi vuurwerk in de 41e minuut alleen jammer dat het dak dicht was en het dus de hele wedstrijd verder mistig was
Mazzelaar, ik vloog over Duitsland al door een dikke laag wolken, en Nederland dikke turbulentie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij scheen immer de zon
Hehehe, prima. Heb je de mijne nog wel? Tevens gelijk een tip, Google Contacts. Synct automatisch al je nummers tussen al je Android telefoons. Ook bij nieuwe nummers en zo, zolang je hetzelfde gmailadres maar gebruikt.
[..]
Wat voor?
Mn papa wil dit seizoen eindelijk met mij meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zegt de AZ fan die alleen maar naar Feyenoord gaat.
Feyen00rtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zegt de AZ fan die alleen maar naar Feyenoord gaat.
Mag ik ook meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik vloog over Duitsland al door een dikke laag wolken, en Nederland dikke turbulentie.
Goeie tip, en jouw nummer heb ik vast nog wel
Absolut.Niet echte dus
[..]
Mn papa wil dit seizoen eindelijk met mij mee
Ik h vj !quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:22 schreef Ezechielk het volgende:
Liefjes, laten we het niet te incrowd worden.
Ik ben 12, hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je voor AZ bent, niet ouder dan 26, ja hoor, omgeving Noord- Holland
Hij is 12quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja lelijk hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Scharrels van tig jaar geleden op FB zijn eng
AZ. Daar is emo.gif niet krachtig genoeg voor om de sadness uit te drukken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij hebben alleen op de heenreis een heel klein beetje turbulentie gehad. Niet genoeg om mijn laptop van het plankje af te hobbelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik vloog over Duitsland al door een dikke laag wolken, en Nederland dikke turbulentie.
Goeie tip, en jouw nummer heb ik vast nog wel
Absolut.Niet echte dus
Durf je niet alleen?quote:[..]
Mn papa wil dit seizoen eindelijk met mij mee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hersenleeftijd 14, Kos leeftijd 21, Amsterdam leeftijd 19.
Dit snap ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hersenleeftijd 14, Kos leeftijd 21, Amsterdam leeftijd 19.
Ik ben 11, mag ik ook mee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boven 11 en niet meer van papa zelf, prima.quote:
Ieder zijn eigen meningquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
AZ. Daar is emo.gif niet krachtig genoeg voor om de sadness uit te drukken.
Klopt, en nee man, in mijn eentje als chick naar een voetbalwedstrijd, het idee man. andere kant, misschien hossel ik wel makkelijker. Maar goed. Joram is wel een goeie tip, zie ik vaak in de trein ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij hebben alleen op de heenreis een heel klein beetje turbulentie gehad. Niet genoeg om mijn laptop van het plankje af te hobbelen
Top, en anders weet je me wel te vinden
Hm, tegenvaller inderdaad.
[..]
Durf je niet alleen?
Of vraag Joram een keer!
hunter.h4quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
Voorlopige prognose van de dagcijfers:Top 100 van 26-08-2011 t/m 27-08-2011
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (33837)
01 768 hunter.h4 2.27%
02 449 Samzz 1.33%
03 374 Monopoly 1.11%
04 292 Plastic_zak 0.86%
05 273 MarokkaanseKip 0.81%
06 243 Yuki 0.72%
07 237 Nectar 0.7%
08 210 Symphonic 0.62%
09 193 coban 0.57%
10 180 PeZu 0.53%
11 178 SuperwormJim 0.53%
12 164 Insomnium 0.48%
13 163 Madame_Paon 0.48%
14 162 Etsu 0.48%
15 158 Trollscience 0.47%
16 153 LompeHork 0.45%
17 147 Ajacied422 0.43%
18 146 TWP 0.43%
19 143 Intronic 0.42%
20 140 Huppelmuts 0.41%
21 132 speedking 0.39%
21 132 Dj_Day-V 0.39%
23 130 wise 0.38%
24 127 pgrferrari 0.38%
24 127 ToT 0.38%
26 126 _Fanta 0.37%
26 126 PriemGirl 0.37%
26 126 stbabylon 0.37%
29 123 Godtje 0.36%
30 122 Dr_Flash 0.36%
31 121 the-brother-of-uzunumaki 0.36%
32 120 WickedTunes 0.35%
32 120 D. 0.35%
34 119 Solique 0.35%
35 118 Jac0bus 0.35%
35 118 missbehavin 0.35%
37 116 Dastan 0.34%
38 115 Klinkerbotsing 0.34%
38 115 DeRakker. 0.34%
40 114 Nick-GizMo 0.34%
41 109 MaleDuck 0.32%
42 108 BBQSausage 0.32%
42 108 Pietverdriet 0.32%
44 104 Argo 0.31%
45 103 pimmetje2010 0.3%
45 103 lezzer 0.3%
47 102 HeatWave 0.3%
48 101 Pheno 0.3%
48 101 Karina 0.3%
50 099 Oerbeer 0.29%
51 098 Patje1987 0.29%
52 097 Haifisch 0.29%
53 096 ValHallen 0.28%
53 096 Rezania 0.28%
55 095 stefanhaan 0.28%
56 094 betyar 0.28%
56 094 LovelyLady 0.28%
58 093 STING 0.27%
59 092 Specularium 0.27%
59 092 -_Guitarist_- 0.27%
61 091 Gridlok 0.27%
61 091 Bastard 0.27%
63 090 Koen66 0.27%
63 090 Morpheus2002 0.27%
65 089 Viro 0.26%
66 088 gianni61 0.26%
66 088 Kreator 0.26%
68 085 PatriQue89 0.25%
68 085 Repeating 0.25%
70 084 Drassss 0.25%
71 083 Smoofie 0.25%
72 082 KoosVogels 0.24%
73 081 kingtoppie 0.24%
73 081 Pisces29 0.24%
75 080 Taurus 0.24%
76 077 L-E 0.23%
77 076 DaMart 0.22%
78 075 Caland 0.22%
78 075 Sharana_LV 0.22%
80 074 suikertaartje 0.22%
80 074 Baszh 0.22%
82 073 Zokunen 0.22%
83 072 MarkoAlmelo 0.21%
83 072 r8v2 0.21%
85 071 wel.o.k 0.21%
86 070 yvonne 0.21%
86 070 Ang3l 0.21%
86 070 Tim86 0.21%
86 070 Chloroform 0.21%
90 069 Greys 0.2%
91 068 jogy 0.2%
91 068 Knetterkrankjorum 0.2%
93 067 Outpost76 0.2%
93 067 Ceetje.. 0.2%
95 066 Nober 0.2%
95 066 Zemelknoper 0.2%
97 065 Patch 0.19%
98 064 Tha_Erik 0.19%
99 063 gewoonfaye 0.19%
99 063 ArTiC 0.19%
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ik ben blont genoeg om een 14 jarige te zijn, op Kos (Grieks eiland) was ik 21, en in het echt ben ik 19quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:25 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dit snap ik niet.
Wil je nader uitleg geven?
boven elf en niet meer van papa zelf etc. etc.quote:
Ben jij nog van papa?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boven 11 en niet meer van papa zelf, prima.
Nou, wat let je dan?quote:[..]
Klopt, en nee man, in mijn eentje als chick naar een voetbalwedstrijd, het idee man. andere kant, misschien hossel ik wel makkelijker. Maar goed. Joram is wel een goeie tip, zie ik vaak in de trein ook.
Nee niet meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ben jij nog van papa?
[..]
Nou, wat let je dan?
Wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee niet meer
Euhm, niets meer nu.
Heb je mijn skype?quote:
Mijn bed in en mijzelf in slaap huilen dat ik morgen voor het eerst sinds 2 maanden een wekker moet zetten voor werk en dat dan het echte leven weer begint.quote:
WTF, en daar kreeg ik dan 96 uur voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kan ik het ook wel.
Ja waarvan 2000 in MENquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:30 schreef Nectar het volgende:
Record #1:
Nectar en het postdagrecord van 2187: deel 9.
Nectar en het postdagrecord van 2187: deel 11
Nectar en het postdagrecord van 2187: deel 12.
Nectar en het postdagrecord van 2187: deel 13.
Record #2:
Nectar en het postdagrecord van 2700: deel 15.
De wereld is hard man, de wereld is hard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je mijn skype?
[..]
Mijn bed in en mijzelf in slaap huilen dat ik morgen voor het eerst sinds 2 maanden een wekker moet zetten voor werk en dat dan het echte leven weer begint.
Dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:31 schreef Jac0bus het volgende:
Desalniettemin respect Nectar. Nóg meer respect zou je krijgen als je 2700 posts maakt in POL met daarin lange politieke betogen.
Wat waren die posts in MEN dan, "tel" spelletjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk
En bij de 2e keer zat ik 1/3 ook ergens anders.
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:27 schreef Danny het volgende:
Tot slot een slot want een kasteel heeft tenslotte ook een slot.
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:33 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat waren die posts in MEN dan, "tel" spelletjes?
Keihard gwn gwnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De wereld is hard man, de wereld is hard.
Van totale aantal posts.quote:
Het percentage van het totaal aantal posts.quote:
Procent van alle posts op FOK!quote:
hHeet jij echt in rReal life jJacob?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:37 schreef Jac0bus het volgende:
MK had meer te doen vandaag zie ik, afgelopen dagen had ze constant 500+
Dat dachten we niet, dat weten we.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:37 schreef speedking het volgende:
Haha oke! Ik begrijp t wel hoor als t 1x word gezegt, jullie denken toch niet dat ik dom ben.....:,(
Stotter jij in real life ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
hHeet jij echt in rReal life jJacob?
De dag is nog niet voorbij hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:37 schreef Jac0bus het volgende:
MK had meer te doen vandaag zie ik, afgelopen dagen had ze constant 500+
Nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze ging half uur terug weg dus het loopt niet op he.quote:
Ken ik. Kutlied.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
kKen jij dit liedje:
iI wWanna hHave sSex oOn tThe bBeach
Ja, maar ze zei "ff" ,dus ze komt nog wel terug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar ze ging half uur terug weg dus het loopt niet op he.
Ik hou van deze man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei "ff" ,dus ze komt nog wel terug.
Als ze daar nou zo'n big brother concept van hadden gemaakt, zou het veel betere kijkcijfers hebben, denk ik.quote:
Al te vaak gezien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
Over 2 minuten begint American Pie op tv!
Mijn nickname is ''El Majorito''quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihihihihi![]()
[..]
Inderdaad
[..]
Ik houd ook van jou
Nu moet ik even emo.giffen hoorquote:
Eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Voetbal is idd een kutsport ja
Altijd als ik een iets te grote slok neem voel ik mij 5 seconde dronkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, dan klotst het zo via je slokdarm naar beneden, lekker gevoel is dat.
Terecht ja. Die goal zat er ook heerlijk in. Sowieso 4 heerlijke doelpunten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:46 schreef speedking het volgende:
Sws eriksen baas staat in top 25 s werelds grote talenten
wat een zin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:46 schreef speedking het volgende:
Sws eriksen baas staat in top 25 s werelds grote talenten
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Altijd als ik een iets te grote slok neem voel ik mij 5 seconde dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |