Dit dus. Echt schijt-irritant zo'n lapohunt.quote:
Oh, dus jij wil deze reeks nu ook weg hebben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maak er nou niet zo'n big deal van.
Nee, maar als je het er blijft inwrijven is het nog erger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dus jij wil deze reeks nu ook weg hebben?
Ja, eet geen gele sneeuw.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey GGMM ik zit onder de muggenbulten heb jij nog tips voor me
Als je er niks van zegt, gaan die kutapen gewoon door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, maar als je het er blijft inwrijven is het nog erger.
Was jij niet degene die het maar al te graag weg wilde hebben?
DIT. Rezania?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Jac0bus het volgende:
Kan geen lapohunt en geen fipohunt niet als gouden regel in de OP? Yvonne wou het ook niet hebben zei ze paar topics terug
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Jac0bus het volgende:
Kan geen lapohunt en geen fipohunt niet als gouden regel in de OP? Yvonne wou het ook niet hebben zei ze paar topics terug
Komt op het zelfde neer.quote:- Niet baggeren
- Niet verzieken.
Oke doe niet moeilijk en klik op 'Stop volgen' dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je er niks van zegt, gaan die kutapen gewoon door.
En nee, ik was degene die het niet terug wilde hebben.
Wat is jouw probleemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je er niks van zegt, gaan die kutapen gewoon door.
En nee, ik was degene die het niet terug wilde hebben.
Inderdaad zo kan ik mijn weddenschap nooit winnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef Jac0bus het volgende:
Oh en waarom staat het nummertje niet in de OP?
Verdomme, kom ik nu pas achter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef Jac0bus het volgende:
Oh en waarom staat het nummertje niet in de OP?
Ehm, de reeks sluit dan, dat is wat anders dan het topic. Je moet niet lopen kutten hier, vooral niet met lapo-hunts, dat is één van de redenen waarom de vorige reeks ook dichtging. En het is gewoon schijtirritant, slaat nergens op, en is kinderachtig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom zou een mod je topic sluiten omdat er mensen zijn die laatste post proberen te maken? Net alsof er verder geen onzin geposts wordt
Ikke! Vertel mij meer!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest nu.
Laten we het over belangrijke zaken hebben. Wie wil weten hoe het met mij gaat?
krekelgeluidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest nu.
Ik, vertel me allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest nu.
Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
Leuk geweest nu.
Neuh, nu het er is, maak ik er ook gebruik van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke doe niet moeilijk en klik op 'Stop volgen' dan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, nu het er is, maak ik er ook gebruik van.
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed dus.
[..]
Oerbeer en Pimmetje zijn krekels?
[..]
Het gaat best goed.
Net nu ik er weer ben?quote:
Hoezo wordt MK door iedereen toegeëigend?quote:
Ik denk ik geef toch maar een belangstellend antwoord, iets met alone-forever enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, goed dus.
[..]
Oerbeer en Pimmetje zijn krekels?
[..]
Het gaat best goed.
Iedereen wilt toch iets exotisch proeven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo wordt MK door iedereen toegeëigend?
Dat kan geen toeval zijn....quote:
Geen foto's gezien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo wordt MK door iedereen toegeëigend?
JuicyHill ofzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Cryptisch:
SappigeHeuvel !
Welke usert is dat ?
Bedankt voor je schoolkrantraadsel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Cryptisch:
SappigeHeuvel !
Welke usert is dat ?
Nee, nooit. Zijn ze mooi dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval zijn....
[..]
Geen foto's gezien?
Een user uit de PUB-SC?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Cryptisch:
SappigeHeuvel !
Welke usert is dat ?
Ben je achteraf gezien niet blij dat je geen verdere moeite in die waardeloze grap gestopt hebt?quote:
Oordeel zelf dan.quote:
Staan die nog op haar fobo dan? Ik dacht dat ze ze verwijderd had.quote:
Monopoly.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu ik;
Bordspel met weelderig gezichtshaar.
Risk ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu ik;
Bordspel met weelderig gezichtshaar.
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
Een rebus voor dit topic:
[ afbeelding ]
Weet niet, ik had een andere gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staan die nog op haar fobo dan? Ik dacht dat ze ze verwijderd had.
?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
Oh god check dit:
[ afbeelding ]
Jammer hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
Oh god check dit:
[ afbeelding ]
Jammer hoor.
Heb ik net gedaan, hier mijn oordeel: ze is best wel knap, maar ik ken wel meer meiden die even knap of knapper dan haar zijn. Ik ga haar dus niet toe-eigenen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
Oh god check dit:
[ afbeelding ]
Jammer hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hier mijn oordeel: ze is best wel knap, maar ik ken wel meer meiden die even knap of knapper dan haar zijn. Ik ga haar dus niet toe-eigenen.
Ik geloofdequote:
Ik had vandaag 5000quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
aantal posts: 10036 (gemiddeld 17 per dag)
Oh fuck, ik heb m'n 10.000e post gewoon overgeslagen.
Gefeliciteerd! Officieel FOK! leven!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
Neee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me nu wel echt een FOK!er inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Officieel FOK! leven!
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, ik had ook al hele plannen klaarliggen, echt een grote post enzo, en met respect voor al mijn FOK!vriendjes, maar helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Neee.Die had je op moeten dragen aan je favo FOK!ker enzo, als een echte verslaafde.
Ach, over 10.000 nog een kans.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik had ook al hele plannen klaarliggen, echt een grote post enzo, en met respect voor al mijn FOK!vriendjes, maar helaas.
Daarom drink ik nu ook een lekker Grolschje. Beugel is baas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:05 schreef TWP het volgende:
Aah, Heineken is echt niet zo heel lekker.
Beugel is duurderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarom drink ik nu ook een lekker Grolschje. Beugel is baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |