Ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Dát zijn de vrienden van haar moeder?
Maar hij heeft wel mooie eyeliner op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
Gordon heeft zich gedowndressed voor de verandering?
Goed jeugdhonk tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef fratsman het volgende:
Wat doen die broekie's daar allemaal?!?![]()
![]()
Dat viel me ook al op ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel mooie eyeliner op.
Gratis zuipen, eten en sex denk ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef fratsman het volgende:
Wat doen die broekie's daar allemaal?!?![]()
![]()
Ze zijn er gewoon ondertussen allen overheen geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef JaneDoe het volgende:
ook echt alleen maar jongens-vrienden heeft die moeder
Heb zojuist je steen opgetilt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Carlo en Irene die typetjes doen.
ze is 51 zei gordonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gratis zuipen, eten en sex denk ik.
Dat mens van 42!!!
WTF was dat?
Nou sorry, maar zei is zo lelijk dat ik er nog niet zou doen al kreeg ik er geld bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gratis zuipen, eten en sex denk ik.
Dat mens van 42!!!
WTF was dat?
Nee man. Bazenprogramma'squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef Madame_Paon het volgende:
De tv-kantine was al tenenkrommend slecht. Dit wordt volgens mij nog 10x zo erg ...
Ik ken de tv-kantine ook allang hoor ... maar dat was al dramatisch.quote:
En die houdt echt wel van kort ook..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef MissJ het volgende:
gatverredamme zeg, die volgende moeder! Die komt rechtstreeks van de Wallen lijkt wel
Word? Is! Kijk de uitzending van vorige week maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef Madame_Paon het volgende:
De tv-kantine was al tenenkrommend slecht. Dit wordt volgens mij nog 10x zo erg ...
Fysiek onmogelijk inderdaad. Het bloed trekt bij de gedachte al weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou sorry, maar zei is zo lelijk dat ik er nog niet zou doen al kreeg ik er geld bij
IK bedoelde die volgende moeder. Die is 42!quote:
Volgens mij hebben ze de titel veranderd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar dat andere programma ''mam doe eens normaal'' is toch hetzelfde programma eigenlijk en dat komt ook op rtl 4 volgens mij?
Jij zit hier zeker wel te fappen met je staafje of niet?quote:
Want? Ik doe niet aan necrofilie.quote:
Ja dat dacht ik dus ook maar ik zag eergister nog een reclame van ik weet ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de titel veranderd.
Volgens mij is dat gewoon ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar dat andere programma ''mam doe eens normaal'' is toch hetzelfde programma eigenlijk en dat komt ook op rtl 4 volgens mij?
Ben jij somsquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ben jij somseen van die vriendjes??
Ik vind Igor zo leuk. Ik wil 'm opvrolijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ging stukIk moet die DvD hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |