1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | http://rojadirecta.es/ http://atdhenet.tv/ rojadirecta.com www.voetbalopjecomputer.tk atdhe.net myp2p.eu mightyfootball.com livefutboll.net fifa-onlinestarts.be www.ustream.tv/channel/hemaworst nl.justin.tv/rowanf2 nl.justin.tv/digitek06 www.justin.tv/angr3 voetbalkijken.awardspace.com nl.justin.tv/cami002 r2007soccer.net46.net/?p=102 www.ustream.tv/channel/planeta-futbol www.ustream.tv/channel/futboltvlive www.ustream.tv/channel/timboektaantje www.ustream.tv/flash/live/1/587145 nl.justin.tv/angr19 nl.justin.tv footv2.webs.com/4.htm www.scorlives.com/index.php?page=holland sop://sop.rojadirecta.com:3912/70590 sop://sop.rojadirecta.com:3912/69669 |
quote:-Vraag jezelf altijd eerst af waarom er niet gelinkt meer mag worden naar de bovenstaande sites...
-Vraag niet direct om streams - lees eerst het topic door. Door te klikken op het huisje bij de posts van StreamZonderNaam kom je altijd al een heel eind.
-Alle directe linkjes naar welke wedstrijd dan ook worden verwijderd. Wel mag je zeggen Bal 4 vs Doel 7 is op kanaal 12345 van Sopcast.
quote:Hoe werkt Sopcast
Sopcast werkt heel simpel.
-Je download het
-Je installeert het
-Je opent het programma
-Je ziet nu een inlogscherm, standaard staat er "Login as Anonymous"
-Laat dit zo staan en druk op de login knop
-Vervolgens kan je in de adresbalk links bovenin (zoals in deze afbeelding) het sopcast nummertje invullen die je in dit topic voorbij ziet komen. Na het intoetsen van het nummertje druk je op de enter toets.
-Even laten bufferen, eerste minuten kan hij nog even haperen, daarna werkt het perfect.
Hij doet het niet:
1. Of je firewall zit te huilen.
2. Of de stream is simpelweg offline
Hier ook.quote:
quote:
Ik had er een daarstraks, zal hem even zoeken voor jequote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef Nober het volgende:
Waarom is Tottenham-City niet op SopCast?
Hier wel iigquote:
Veetle stream jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 van Twente, wel met vervelend Spaans commentaar erdoor.
Ook die eruit nuquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol die heeft engels en spaans commentaar door mekaar
DSC 1quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Bartttt het volgende:
Weet iemand een stream voor AZ - Vitesse?
Links mag niet, Maar is op sopcast kanaal 100801 volgens mijquote:
Sopcast zelf ligt platquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Beeld van mn sopcast stream is eruit
dat verklaart een hoopquote:
duizend maal dankquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:04 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Deze gevonden voor AZ : Engels commentaar
http://www.mips.tv/channel.php?u=70725
Helemaal niet, eerderquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Bartttt het volgende:
Die met engels commentaar loopt niet helemaal lekker jammergenoeg
Faalquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Is alleen hetzelfde als DSC 4
en niet te vergeten M&Mquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
DSC1, DSC4 en 13th stream hebben allemaal Ajax
Is er denk toch iets mis met jou verbinding en/of pc. Misschien spyware ofzo...quote:Op zondag 11 september 2011 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh ik zie 't. OOk deze buffert wel erg zeg. Heb je dan 120Mbit lijn voor...
die turkse link die een paar posts hier boven staat, sopcast loopt ook nog eens een halve minuut achter op die turk.quote:Op zondag 11 september 2011 14:30 schreef Cara het volgende:
voordat ik sopcast opstart, welke heeft de betere kwaliteit?
Sopcast is nu wel goedquote:Op zondag 11 september 2011 14:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is er denk toch iets mis met jou verbinding en/of pc. Misschien spyware ofzo...
Beide streams werken hier namelijk perfect terwijl mijn internet nou ook niet echt snel is.
EL aanschaffen voor een tientje in de maand, pauperquote:Op zondag 11 september 2011 15:38 schreef YazooW het volgende:
Turk is down.
Geen beeld op Sopcast.
Waar moet ik nou feyenoord kijken
Voor dat geld heb je op jaarbasis bijna een seizoenskaart.quote:Op zondag 11 september 2011 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
EL aanschaffen voor een tientje in de maand, pauper
Zolang EL duurder is dan Sport1 zal ik er nooit een abo op nemen, is puur een principe kwestie.quote:Op zondag 11 september 2011 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
EL aanschaffen voor een tientje in de maand, pauper
Niet inclusief uitwedstrijdenquote:Op zondag 11 september 2011 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je op jaarbasis bijna een seizoenskaart.
Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik zie dat ik in het verkeerde topic zit te posten.quote:Op zondag 11 september 2011 15:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zolang EL duurder is dan Sport1 zal ik er nooit een abo op nemen, is puur een principe kwestie.
Verder een beetje droog om dit soort posts te zetten in het livestream topic...
quote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef mr-green het volgende:
http://www.futecoverage.c(...)-eredivisie-1192011/
quote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef Niles-Crane het volgende:
NAC - Feyenoord (wel Engels commentaar)
http://www.firstrowsports(...)da-vs-feyenoord.html
Gewoon sopcast.quote:Op zondag 18 september 2011 12:06 schreef pretpletter het volgende:
Iemand nog een goede psv-ajax stream gevonden?
quote:
Staat er 1 5 posts boven jequote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef kesselman het volgende:
iemand een linkje naar een livestream van psv-ajax. mag ook als pm!
TVU wordt tegenwoordig bijna helemaal niet meer gebruikt.quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef uithangbord het volgende:
Een TVU kanaal beschikbaar? Heb enkel Mac bij de hand.
Hier ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef andre347 het volgende:
Geluid valt bij mij weg. Op beide streams van PSV en Ajax.
mooiquote:
waarom is er nou weer geen geluid dan?quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef Xaobotnik het volgende:
Kanalen zonder geluid hebben alleen wel een betere beeldverhouding en lopen vloeiender...
Mjaquote:Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef Maryn. het volgende:
[..]
waarom is er nou weer geen geluid dan?
Was ik ook aan het zoeken. Anyone?quote:
Twente zit op het 3e kanaal van EL. Maar nog geen stream voor gevondenquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie alleen maar PSV - Ajax... ik wil Twente!
Geen sopcast codes? Hier probeer ik er een te laden maar het schiet niet op.quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Twente zit op het 3e kanaal van EL. Maar nog geen stream voor gevonden
Inderdaad, ik zie het.quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Tweek het volgende:
Twente - Ado komt nu op de channels van psv-ajax.
Hmm EL1 streams van PSV-Ajax zijn allemaal Twente geworden... Iemand een alternatief voor AZ?quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Trekrecord het volgende:
RKC - AZ komt zodalijk naar EL1, aldus het pratende montuur Kees Jansma
Heb er eentje maar die is wel enorm gammel. Krijgt einig van de wedstrijd mee.quote:
ik zoek hier ook naarquote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef Nober het volgende:
Fulham-City, iemand? Heb wel drie keer Tottenham-Liverpool in ruil.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef Cara het volgende:
Hopen dat F'noord AGOVV gestreamed wordt.
Ik ook gewoon EL.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh oh oh stelletje profiteursIk zet EL maar is aan.
op het werk geen EL hé,quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh oh oh stelletje profiteursIk zet EL maar is aan.
Arsenal?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef Yi-Long het volgende:
Ergens een stream straks voor Arsenal?
Moet nog beginnen gok ik, maar het zou ook op Channel - 100802 (DSC2 moeten zijn).quote:Op zondag 25 september 2011 11:46 schreef Bartttt het volgende:
Iemand een stream voor AZ - Feyenoord? 13th stream heeft geluid maar het beeld is zwart
Klopt, pakt hem jammer genoeg niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens rojadirecta op DSC 5 maar die is offline..
Goed zo!quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:45 schreef Bartttt het volgende:
http://www.webcaston.com/43tyrefdhdfhet is iets
Gertjen Verbieeekquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Engels commentaar bij een eredevisie wedstrijd
Heb wel eens Spaans en Arabisch commentaar gehad. Da's pas waardeloos.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Engels commentaar bij een eredevisie wedstrijd
mooie vrije trap, maar vind die Belgische scheidsrechter echt een mietje; fluiten voor alle kleine, lullige dingetjesquote:
Die stream werkt echt zeer goed hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:45 schreef Bartttt het volgende:
http://www.webcaston.com/43tyrefdhdfhet is iets
Klopt, lijkt wel zomeravond voetbal.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:13 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zit trouwens vrij weinig beleving in die wedstrijd.![]()
Net zoals de supporters in De Koel.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:20 schreef DaggerOne het volgende:
Grappig, de camera in die stream blijft gewoon als een webcam in het stadion haha.
Is gewoon de satelliet-feed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vraag me af van wat voor zender dit wordt doorgestreamd? Bij Eredivise Live had je nu reclame enzo gehad.
Heb dit nog nooit gezien.
M & M 4quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:30 schreef -AnneX- het volgende:
iemand stream voor Twente? DSC5 is dood...
114095quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:30 schreef -AnneX- het volgende:
iemand stream voor Twente? DSC5 is dood...
Staat er geen torrentprogramma aan? Dat uitzetten hielp bij mij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
DSC1 van Sopcast werkt hier niet: Cannot retrieve data....
Wie heeft er een ander linkje?
Idd, of sopcast opnieuw opstarten ook. DSC1 werkt hier iig, wel wordt het beeld razendsnel uit legoblokjes opgebouwd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Staat er geen torrentprogramma aan? Dat uitzetten hielp bij mij.
Bij mij ookquote:
Das een special effect.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:38 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Idd, of sopcast opnieuw opstarten ook. DSC1 werkt hier iig, wel wordt het beeld razendsnel uit legoblokjes opgebouwd.
Waarom werkt de rest wel? Behalve DSC-1 ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:10 schreef YazooW het volgende:
Cannot retrieve data betekend dat je gewoon geen verbinding hebt met de stream, verkeerde Sopcastnummer/url.
Als je verbinding het niet trekt dan krijg je wel gewoon beeld, maar dan haperend.
Misschien dat de firewall te strak staat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:13 schreef Saind het volgende:
Iemand Tips voor sopcast? Op m'n pc werkt hij perfect maar op de laptop krijg ik steeds de melding "the channel is offline". Van google word ik ook niet wijs en ik snap er maar weinig van.
Staat uit..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien dat de firewall te strak staat?
Heb je geprobeerd om Sopcast opnieuw te downloaden / installeren?quote:
Jepquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om Sopcast opnieuw te downloaden / installeren?
DSC 1 en 3quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:51 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
iemand een stream voor duitsland belgie? kan er zo geen vinden bij sopcast
Top als ik het niet vergeet ...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef Ladylicious het volgende:
Voor degene die het goede nieuws nog niet hadden gehoord;
http://ajax.netwerk.to/ni(...)20Ajax-Feyenoord.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |