Voor maar 69 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:37 schreef clevy het volgende:
verkopen ze ook al batsen bij de c1000?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt verrekte moeilijk om goed de kleur van het papier op de foto te krijgen. Lukt het papier, dan lukt de kleur van het paard niet en andersom.
Maar goed, het paard is het belangrijkste. Het papier is beige van kleur.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
is dat een normaal of hoog hoerarium?quote:
Goedkoop volgens Mr. Sheenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat een normaal of hoog hoerarium?
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar alleen batsen heb ik wel gezien...
Het is een val!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?
met jou heel velen. waar overigens niks mis mee is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar alleen batsen heb ik wel gezien...
Jij ziet 'm ook al hangen aan dat Andreaskruis met een gagball in z'n mond?quote:
Meteen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet 'm ook al hangen aan dat Andreaskruis met een gagball in z'n mond?
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je paarse, eenogige bangmaker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?
Of je bent een oen, of je hebt geleerd van je vorige ervaring. Jij mag kiezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?
Uhuh. Maar vrees niet, ook batsen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?
Starttariefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat een normaal of hoog hoerarium?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Gaan we vies doen?quote:
Vind ik die van mij lekkerderquote:
Nomm nomm nommquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar vrees niet, ook batsen hoor.
Lijkt mij een prima plek om te starten.quote:
Je hebt big geslacht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
Zo eens zien of ik wat lekkers van mijn 2 kilo gehakt kan bouwen.
nog niet opgezet. het is een jimi-moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik die van mij lekkerder
maar goed, die draai ik ook als een autist bijna 24/7
Nou er is vast niks mis met je (iig wat dat betreftquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
met jou heel velen. waar overigens niks mis mee is.
daarom denk ik dat er 'iets' mis met mij isaangezien ik daar helemaal geen behoefte aan heb. ik 'kan' ook niet actief op zoek gaan dmv stappen of datingsites oid.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nog niet opgezet. het is een jimi-moment.
Ik heb vrij batsen nooit zo leuk gevonden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou er is vast niks mis met je (iig wat dat betreft). Vast genoeg vrouwen die ook graag 'vrij batsen'
Maar dat heb ik nu wel even gezien.
Ik eet geen varkensgehakt lieverd.quote:
Paardengehakt? Rundergehakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eet geen varkensgehakt lieverd.
niks mis met vrij batsen maar daar ben ik niet zo van. ik bedoelde meer die -kennelijk vrij grote- behoefte van mensen om niet alleen te zijn. een relatie dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou er is vast niks mis met je (iig wat dat betreft). Vast genoeg vrouwen die ook graag 'vrij batsen'
Maar dat heb ik nu wel even gezien.
Het is maar even leuk imho. Of de man in kwestie is gewoon niet leuk genoeg of te leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb vrij batsen nooit zo leuk gevonden.
Runder. Of lams.quote:
<dooddoenermodus>De waarheid zal vast wel ergens in het midden liggen</dooddoenermodus>quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je bent een oen, of je hebt geleerd van je vorige ervaring. Jij mag kiezen.
Ach so. Nou ik hoef niet perse iemand te hebben, maar een te lange droogte hoeft nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
niks mis met vrij batsen maar daar ben ik niet zo van. ik bedoelde meer die -kennelijk vrij grote- behoefte van mensen om niet alleen te zijn. een relatie dus.
Dat ken ik ook niet, een behoefte tot het hebben van een relatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
niks mis met vrij batsen maar daar ben ik niet zo van. ik bedoelde meer die -kennelijk vrij grote- behoefte van mensen om niet alleen te zijn. een relatie dus.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
post nog eens? je hebt m toch 24/7 opstaan heh?
Goed, ik zie je zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima plek om te starten.
Nice!quote:
Oh dat nummerquote:
ook dat ken ik niet, maar dat zal ongetwijfeld aan mijn gezondheid liggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach so. Nou ik hoef niet perse iemand te hebben, maar een te lange droogte hoeft nu ook weer niet.
ja mee eens. zoals ik het wel vaker met jou eens ben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ken ik ook niet, een behoefte tot het hebben van een relatie.
Ik word verliefd en dán wil ik samen zijn. Niet andersom.
quote:
Ik kies dan ook wel de relaties uit waarbinnen ik me nog erg vrij etc voel. Mannen die ver weg wonen. Of me gewoon niet zo leuk vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ja mee eens. zoals ik het wel vaker met jou eens ben.
alleen krijg ik echt 'jeuk' als ik lange tijd niet (echt) alleen ben. weet niet wat dat is. ik had bijna 7mnd met mijn laatste vriendin, en het was eigenlijk een opluchting weer single te zijn. niet om haar persoonlijk overigens.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kies dan ook wel de relaties uit waarbinnen ik me nog erg vrij etc voel. Mannen die ver weg wonen. Of me gewoon niet zo leuk vinden.
Ik vind het wel aardig maar daar blijft het ook bij.quote:
voor mij is het dus het principe dat in een relatie zitten per definitie niet vrij is. ik kan het heel moeilijk uitleggen wat ik precies bedoel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kies dan ook wel de relaties uit waarbinnen ik me nog erg vrij etc voel. Mannen die ver weg wonen. Of me gewoon niet zo leuk vinden.
Wat ben jij nou voor nep-autist?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig maar daar blijft het ook bij.En ik kan een nummer niet 10 keer achter elkaar luisteren dan word ik gek.
Oke, dat gevoel ken ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
voor mij is het dus het principe dat in een relatie zitten per definitie niet vrij is. ik kan het heel moeilijk uitleggen wat ik precies bedoel.
Eentje die van afwisseling houdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor nep-autist?
ik vind hem maar zo-zo :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor nep-autist?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Oke, dat gevoel ken ik inderdaad niet.
In een fijne relatie voel ik me gesterkt door het samen-gevoel, niet beperkt.
wees blij., alleen maar gezeikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik weet niet eens hoe het is en voelt om een relatie hebben
Je mist niets.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
'ze' zeggen zoveelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Maar al die mensen zeggen dat relatie zo leuk zijn enzo?
Ze liegen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
onder de plakquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
ja, oa. maar goed dat ik alleen gelukkig ben en kan zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan de relaties op zich?
Mijn huidige relatie was/is ook de eerste waarbinnen alles erg goed voelt hoor, en het is echt niet mijn eerste relatie. Wie weet komt het nog goed met je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, oa. maar goed dat ik alleen gelukkig ben en kan zijn.
Dan liever singlequote:
regelmatig seks en het is veel goedkoper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Dan naar de hoeren gaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
regelmatig seks en het is veel goedkoper.
ik vind het zo ook wel goed hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn huidige relatie was/is ook de eerste waarbinnen alles erg goed voelt hoor, en het is echt niet mijn eerste relatie. Wie weet komt het nog goed met je.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad een keer met een collega een berekening gemaakt en een relatie is op langere termijn goedkoper en seks is makkelijker voor handen (meestal)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje.....raar, dat laatstequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, zijn mijn vorige postquote:
wel saai, lig je steeds met dezelfde te batsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad een keer met een collega een berekening gemaakt en een relatie is op langere termijn goedkoper en seks is makkelijker voor handen (meestal)
Tsja. Ik ben zes jaar samen geweest met iemand die niet volledig voor me ging. Het ís ook raar. En verdrietig wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje.....raar, dat laatste
Ik mezelf ook welquote:
jammer dat wij elkaar nooit ontmoet hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat is het ook. Gelukkig zijn met jezelf is echt heel fijn.
Dat kan ook een voordeel zijn. Dan hoef je hem/haar niet te vertellen wat je lekker vindtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel saai, lig je steeds met dezelfde te batsen
Jullie kunnen wat gaan eten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dat wij elkaar nooit ontmoet hebben.
Dat vinden wij niet erg. We kunnen immers goed alleen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dat wij elkaar nooit ontmoet hebben.
quote:
Bij jou? Op je BBQ morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poezels![]()
jij hebt toch een relatie? verraadster!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet erg. We kunnen immers goed alleen zijn.
Maar jij hebt er tenminste nog een lieve peuter aan over gehouden, ik alleen een hypotheekschuldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben zes jaar samen geweest met iemand die niet volledig voor me ging. Het ís ook raar. En verdrietig wel.
Ja, maar niet omdat ik een relatie wil! Dan mag het toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt toch een relatie? verraadster!
Hier gaat een fles roosvice ook niet bij helpen...quote:
Kost evenveel, gok ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt er tenminste nog een lieve peuter aan over gehouden, ik alleen een hypotheekschuld
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Die bovensteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poezelsPure gelukzaligheid
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
bananen zijn krom en blijven krom totdat je ze opeet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar niet omdat ik een relatie wil! Dan mag het toch?
Blijft er nog maar één ding over he.quote:
Ze hebben t dan ook heel goed hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bovenstePure gelukzaligheid
Ik stel een fles vodka en zombiefilms voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier gaat een fles roosvice ook niet bij helpen...
Oh crap, nu bezorg ik mezelf een nare MI
geen fratsen iigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijft er nog maar één ding over he.
Laat onze orale seks hier eens buiten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef dawg het volgende:
[..]
bananen zijn krom en blijven krom totdat je ze opeet!
Heeft Dawg een kromme banaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat onze orale seks hier eens buiten!
onze?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat onze orale seks hier eens buiten!
Hoe kan het dat jij zoveel kan shoppen, wat is je geheim?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me, straks ga ik nog online shoppen
Als ik daar het antwoord op wist dan kon ik er wat aan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nooit een relatie, Tijnemans?
Koopjesjagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij zoveel kan shoppen, wat is je geheim?
Mijn kind kost me niet zo idioot veel. Maar een mens moet toch een huis betalen, energie, water, verzekeringen, boodschappen, etc. Onzin allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Koopjesjagenen geen kind hebben
op kamers wonen nog? hard werken naast studiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kind kost me niet zo idioot veel. Maar een mens moet toch een huis betalen, energie, water, verzekeringen, boodschappen, etc. Onzin allemaal.
Waarom staat daar een vraagteken? Weet je niet zeker of je op kamers woont?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op kamers wonen nog? hard werken naast studie
quote:
Mag ik een profiel voor je maken op een datingsite?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten he...
Ja, jij weet de weg naar mijn hartje wel he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stel een fles vodka en zombiefilms voor
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom staat daar een vraagteken? Weet je niet zeker of je op kamers woont?
En stiekem al de leuke matches voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Mag ik een profiel voor je maken op een datingsite?
veel ervaring mee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik heb de leukste al!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En stiekem al de leuke matches voor jezelf houden
Ja, want ik lig vast gewéldig in de markt, parttime werkende vrouw met een whiplash en een kind met gebruiksaanwijzingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi tochquote:
whiplash van t batsen zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want ik lig vast gewéldig in de markt, parttime werkende vrouw met een whiplash en een kind met gebruiksaanwijzing
ik zou je daten hoor (als ik n piemel had dan he)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want ik lig vast gewéldig in de markt, parttime werkende vrouw met een whiplash en een kind met gebruiksaanwijzing
Zelfs ik weet dat je dat soort dingen niet moet vertellen in het begin. En je kan bepaalde dingen maskerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan zonder piemel ook hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou je daten hoor (als ik n piemel had dan he)
Dat is dan wel weer een goede invalshoek!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geloof dat missb liever piemels date en ik ook dus helaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan zonder piemel ook hoor.
ok, volgende vrijwilliger. wie heeft nummer 45?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geloof dat missb liever piemels date en ik ook dus helaas
Bingo...? Zo oud ben ik ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef clevy het volgende:
[..]
ok, volgende vrijwilliger. wie heeft nummer 45?!
ik had het over een rij aan vrijwilligers.. niet over je leeftijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bingo...? Zo oud ben ik ook weer niet hoor.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:29 schreef clevy het volgende:
[..]
ik had het over een rij aan vrijwilligers.. niet over je leeftijd
Als jullie samen zijn dan komt er vast wel een piemel tussen. Welke man wil jullie niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geloof dat missb liever piemels date en ik ook dus helaas
quote:
ja dat weet ik dus niet, niet in winkel te vindenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zekers. Ruikt het ook lekker?
Zo heel soms wel he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij weet de weg naar mijn hartje wel he.
Och, als ze toch eens op Malta zou wonen hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoi Sergantquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Lekkere TT weeren goedenavond allemaal
@ MissB troost je met 1 ding... als je niemand hebt kan je ook niet genaaid worden
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Lekkere TT weeren goedenavond allemaal
@ MissB troost je met 1 ding... als je niemand hebt kan je ook niet genaaid worden
Dan moet ik eerst jouw babe van een klif gooien...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och, als ze toch eens op Malta zou wonen he
Wat ga je van het weekend doen?quote:
Mijn zoons verjaardag vieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Wat ga je van het weekend doen?
is ie al naar de grote school?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn zoons verjaardag vieren.Jij?
Volgende week nog vakantie en dan is het moment daar! De boeken zijn net binnen gekomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is ie al naar de grote school?
Zeg heujquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst jouw babe van een klif gooien...
Mijn eigen verjaardag vierenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn zoons verjaardag vieren.Jij?
Ja eh, dan moet je je meteen correct uitdrukken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg heuj![]()
Och, als je toch op Malta was gaan wonen voordat ik haar leerde kennen dan
Kleine man, is it you?quote:
gekochte boeken? of gehuurd? (bij mij op de middelbare was het altijd huren)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgende week nog vakantie en dan is het moment daar! De boeken zijn net binnen gekomen.
1m 92 is dat klein?quote:
Godzijdank kun je ze tegenwoordig lenen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gekochte boeken? of gehuurd? (bij mij op de middelbare was het altijd huren)
En hoe oud wordt onze kleine vent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:49 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
1m 92 is dat klein?
Ben maandag jarig, maar ga natuurlijk vierenEr is zelfs kermis hier voor mijn verjaardag
31quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hoe oud wordt onze kleine vent?
ja dat dus lenen/huren. Is niet bij elke school zo volgens mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank kun je ze tegenwoordig lenen.
Idd. Was ik het nog maarquote:
pffft dat zijn geen mannen... dat zijn ego machinesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Oh en lange mannenHoef ik me iig geen zorgen te maken over kwetsbare ego's die niet tegen mijn 12 cm. hakken kunnen
Jawel, schoolboeken zijn gratis tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat dus lenen/huren. Is niet bij elke school zo volgens mij
Dank je... en zelf zal je ook nog wel jong zijn denk ik?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd. Was ik het nog maarMaar gefeliciteerd vast.
35. Een jong meiske nog dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dank je... en zelf zal je ook nog wel jong zijn denk ik?
Ja dat is nog aardig jong fris en fruitigquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, schoolboeken zijn gratis tegenwoordig.
Ik trek mijn hakken iig niet uit voor een man die dan kleiner is dan ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
pffft dat zijn geen mannen... dat zijn ego machines
mannen genieten ervan als een vrouw mooi en verleidelijk naast hem loopt
Die eerste heeft een interessante titel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb net weer n bulk studieboeken aangeschaft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
pffft dat zijn geen mannen... dat zijn ego machines
mannen genieten ervan als een vrouw mooi en verleidelijk naast hem loopt
Ach, zolang ik het nog niet geschat wordt.. zo ben ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ja dat is nog aardig jong fris en fruitig
hehe dat heb je goed bekekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik trek mijn hakken iig niet uit voor een man die dan kleiner is dan ik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik trek mijn hakken iig niet uit voor een man die dan kleiner is dan ik.
heh je bent zo jong als je je voelt toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, zolang ik het nog niet geschat wordt.. zo ben ik dan wel weer.
om je hakken uit te doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik houd ervan
voor t vak forensische psychopathologie
Hoge hakken ja?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik houd ervan
Ja, laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
heh je bent zo jong als je je voelt toch?
Dus jij kan Anders D. bijvoorbeeld gaan onderzoeken als je straks klaar bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik houd ervan
hakken of ander speelgoed?quote:
Ja, die bedoel ik dus! Ze waren binnen gekomen toen ik op vakantie wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb hele mooie hoge hakken, in mijn kast staanmaar ik vond die iron fists van miss van laatst wel heul mooi
Hakken schatquote:
hehe ach, je bent jong, dus wat wil je nog meer? En je bent in ieder geval zelfverzekerd als je erop loopt, dus dat is fijn voor de leuke uitstralingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar op houden.
En vergeet het jurkje nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
hehe ach, je bent jong, dus wat wil je nog meer? En je bent in ieder geval zelfverzekerd als je erop loopt, dus dat is fijn voor de leuke uitstraling
in een trainingspak met kale kop? schatquote:
jurkje is niet helemaal noodzakelijk toch? een leuke rok is ook goedquote:
Maar dan niet weer van die lelleke miss verkiezingsdingen he..quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Sgt.Warlock het volgende:
ik bedoel, tegen mijn klanten (meestal 70+) zeg ik meestal :
vandaag ben je jonger dan je ooit nog zal zijn! Dus vandaag is feest! en morgen weer!
Ik kan niet hakken. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef clevy het volgende:
[..]
in een trainingspak met kale kop? schat
je stijgt direct in achtingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan niet hakken. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het niet.
quote:
Ja, de meesten moeten lachenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:07 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ja, de meesten moeten lachenze voelen zich allemaal oud als ze een hoortoestel nodig hebben
De andere kant is dat het wel een goede levensbeschouwing is om iedere dag plezier te hebben in wat je doetquote:
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen wordfeud ik niet met zoveel mensen
Ik ben niet zo'n überpositieve hippie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
De andere kant is dat het wel een goede levensbeschouwing is om iedere dag plezier te hebben in wat je doet
Godver, ging daten maar zo makkelijk he.quote:
Nou.... I beg to differquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
jurkje is niet helemaal noodzakelijk toch? een leuke rok is ook goed
Mag je zelf uitkiezen, ok?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan niet weer van die lelleke miss verkiezingsdingen he..
Ja dat is bij jou wel nodig ook.quote:
Ik heb genoeg dingen gezien om te proberen overal het goede uit te halen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n überpositieve hippie.
Nouhouquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is bij jou wel nodig ook.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, nu is het wachten tot MeMo een move maakt
Batsen zeker?quote:
quote:
Wat is 't?quote:
Ah...quote:
Mjah, bij tijd en wijlen.. het werkt soms ook tegen me merk ik. Maar verder ben ik net onkruid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ik heb genoeg dingen gezien om te proberen overal het goede uit te halen...
En daten gaat wel makkelijker, je hoeft alleen maar ja te zeggen
Dat is een goede eigenschap, en veel onkruid is zelfs hartstikke lekker (denk aan zevenblad)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, bij tijd en wijlen.. het werkt soms ook tegen me merk ik. Maar verder ben ik net onkruid.
Gagball?quote:
Oh was het een uitnodiging?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Dat is een goede eigenschap, en veel onkruid is zelfs hartstikke lekker (denk aan zevenblad)
ps. ja?
Gelukkig ga ik zodadelijk dansen. Met een mooie vrouw die er ookquote:
Oh tiet zatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef clevy het volgende:
zo.. mooie tijd om eens naar de kroeg te gaan.
volgens buienradar heb ik max 3 kwartier om onderdak te vinden aan een toog
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:14 schreef clevy het volgende:
zo.. mooie tijd om eens naar de kroeg te gaan.
volgens buienradar heb ik max 3 kwartier om onderdak te vinden aan een toog
Ah, nice counterstrike babe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik zodadelijk dansen. Met een mooie vrouw die er ookuitziet op hakken. En daarna batsen
het leven is mooi
Anything for you, my lovequote:
Je zou het zo op mogen vatten, maar goed... onkruid zijn sterke inheemse plantenquote:
Wat heb jij toch?quote:
quote:
Luister maar niet naar 'm.quote:
Wtf bedoelde je dan met die ps?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:20 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Je zou het zo op mogen vatten, maar goed... onkruid zijn sterke inheemse plantenniet van die exotische
Zin om missb te tergen.quote:
Het was/is inderdaad een voorstel of je zin had om te datenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf bedoelde je dan met die ps?![]()
En ik ben niet echt exotisch nee. Maar ook geen boerenkooltje.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
missb nu heb ik gotye op repeat en word ik verdrietig dank je![]()
het is voor mij vooral ff heel herkenbaar nu (t stukje dat zij zingt en hij over haar)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar hij is zo mooi he! Eindelijk een medestander! Hij staat hier ook op, voor de 20e achtereenvolgende keer ofzo.
Oh and you do it so wellquote:
Dat dacht ik al wel hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Airwin heeft ook alleen maar n grote bek maar irl
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:23 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Het was/is inderdaad een voorstel of je zin had om te daten
Ooooh, nu gaat ze blozen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ken u helemaal niet.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef -Engel- het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmjumjumjum aardbeien met zelfgeklopte slagroom![]()
quote:
Ja, toen liep je alweer weg naar je echte vrienden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
er kon nog net n hoi vanaf vorige week
Daarvoor was het juist een date toch?... Hier heb je in ieder geval genoeg humor enquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ken u helemaal niet.
omdat ik niet zo stom was met m'n bakkus VOL voor de box te gaan staan en dan achteraf klagen over t harde geluidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, toen liep je alweer weg naar je echte vrienden.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Daarvoor was het juist een date toch?... Hier heb je in ieder geval genoeg humor en
adrem genoeg
Lokpost!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb sinds 2 dagen foto's in mn fobobenieuwd hoe lang dat duurt
Ben al aan het zoeken om er 1 in mn fobo te zetten en jezelf zijn is het belangrijkste wat je kan zijn...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Er is momenteel niemand hier die mij irl heeft meegemaakt, maar ik schijn redelijk mezelf te zijn.
Oppervlakkige ikke mist nu wel een fobo om in te neuzen..
Ik klaagde niet. Ik zei alleen dat ik buiten was gaan staan omdat het geluid zo hard was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat ik niet zo stom was met m'n bakkus VOL voor de box te gaan staan en dan achteraf klagen over t harde geluid
Kijken magquote:
Nog decolletéfoto's ook.quote:
Nou soms is het beter als ik iets minder mezelf ben. Schijnt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:33 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ben al aan het zoeken om er 1 in mn fobo te zetten en jezelf zijn is het belangrijkste wat je kan zijn...
dermalsquote:
Maar niet zo bang kijken op die eerste!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dermalsenige dat ik nog beetje leuk vind aan mezelf
hoe vaak ik op lowlands wel niet daar opmerkingen over krijg
Ze zijn mij niet opgevallen omdat je zo snel al weer weg was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Had je die niet verwijderd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dattie tegen die tijd niet meer goed is...dus geniet er lekker zelf vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie... moet je alleen ff naar NL komen
Lol foto geplaatst, had alleen mijn bril afgezet omdat het erg vochtig wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou soms is het beter als ik iets minder mezelf ben. Schijnt.
quote:
Ja dat is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb echt stomme letters zeg missb
SSJNQON
Oeh durf ik wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Lol foto geplaatst, had alleen mijn bril afgezet omdat het erg vochtig was
Dat laat ik lekker aan jou over ...quote:
Dat lijkt mij wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
Een meisje die ik tijdens de vakantie heb leren kennen had 3 dermals, decolleté, buik en pols geloof ik. Vond het net 'connect the dots'.
quote:
Zeker zeker. En met jou?quote:
dat kan, ieder z'n ding gelukkigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef Tally het volgende:
Ik vind t lelijk. Mijn zusje heeft het sindskort ook.
Ja wel goed. Morgen is mijn kleine man alweer 11quote:
Ja, alleen twee mm-en kun je niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
Je bent niet de enige met kutletters MM
Hoe'st met de wipkip?quote:
Gaat de tijd hard hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel goed. Morgen is mijn kleine man alweer 11Ik zou me bijna oud gaan voelen. Bijna.
wat een strafquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dattie tegen die tijd niet meer goed is...dus geniet er lekker zelf van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |