Voor maar 69 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:37 schreef clevy het volgende:
verkopen ze ook al batsen bij de c1000?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt verrekte moeilijk om goed de kleur van het papier op de foto te krijgen. Lukt het papier, dan lukt de kleur van het paard niet en andersom.
Maar goed, het paard is het belangrijkste. Het papier is beige van kleur.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
is dat een normaal of hoog hoerarium?quote:
Goedkoop volgens Mr. Sheenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat een normaal of hoog hoerarium?
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar alleen batsen heb ik wel gezien...
Het is een val!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?
met jou heel velen. waar overigens niks mis mee is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar alleen batsen heb ik wel gezien...
Jij ziet 'm ook al hangen aan dat Andreaskruis met een gagball in z'n mond?quote:
Meteen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet 'm ook al hangen aan dat Andreaskruis met een gagball in z'n mond?
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je paarse, eenogige bangmaker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?
Of je bent een oen, of je hebt geleerd van je vorige ervaring. Jij mag kiezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?
Uhuh. Maar vrees niet, ook batsen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?
Starttariefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat een normaal of hoog hoerarium?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Gaan we vies doen?quote:
Vind ik die van mij lekkerderquote:
Nomm nomm nommquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar vrees niet, ook batsen hoor.
Lijkt mij een prima plek om te starten.quote:
Je hebt big geslacht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
Zo eens zien of ik wat lekkers van mijn 2 kilo gehakt kan bouwen.
nog niet opgezet. het is een jimi-moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik die van mij lekkerder
maar goed, die draai ik ook als een autist bijna 24/7
Nou er is vast niks mis met je (iig wat dat betreftquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
met jou heel velen. waar overigens niks mis mee is.
daarom denk ik dat er 'iets' mis met mij isaangezien ik daar helemaal geen behoefte aan heb. ik 'kan' ook niet actief op zoek gaan dmv stappen of datingsites oid.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nog niet opgezet. het is een jimi-moment.
Ik heb vrij batsen nooit zo leuk gevonden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou er is vast niks mis met je (iig wat dat betreft). Vast genoeg vrouwen die ook graag 'vrij batsen'
Maar dat heb ik nu wel even gezien.
Ik eet geen varkensgehakt lieverd.quote:
Paardengehakt? Rundergehakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eet geen varkensgehakt lieverd.
niks mis met vrij batsen maar daar ben ik niet zo van. ik bedoelde meer die -kennelijk vrij grote- behoefte van mensen om niet alleen te zijn. een relatie dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou er is vast niks mis met je (iig wat dat betreft). Vast genoeg vrouwen die ook graag 'vrij batsen'
Maar dat heb ik nu wel even gezien.
Het is maar even leuk imho. Of de man in kwestie is gewoon niet leuk genoeg of te leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb vrij batsen nooit zo leuk gevonden.
Runder. Of lams.quote:
<dooddoenermodus>De waarheid zal vast wel ergens in het midden liggen</dooddoenermodus>quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je bent een oen, of je hebt geleerd van je vorige ervaring. Jij mag kiezen.
Ach so. Nou ik hoef niet perse iemand te hebben, maar een te lange droogte hoeft nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
niks mis met vrij batsen maar daar ben ik niet zo van. ik bedoelde meer die -kennelijk vrij grote- behoefte van mensen om niet alleen te zijn. een relatie dus.
Dat ken ik ook niet, een behoefte tot het hebben van een relatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
niks mis met vrij batsen maar daar ben ik niet zo van. ik bedoelde meer die -kennelijk vrij grote- behoefte van mensen om niet alleen te zijn. een relatie dus.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
post nog eens? je hebt m toch 24/7 opstaan heh?
Goed, ik zie je zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima plek om te starten.
Nice!quote:
Oh dat nummerquote:
ook dat ken ik niet, maar dat zal ongetwijfeld aan mijn gezondheid liggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach so. Nou ik hoef niet perse iemand te hebben, maar een te lange droogte hoeft nu ook weer niet.
ja mee eens. zoals ik het wel vaker met jou eens ben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ken ik ook niet, een behoefte tot het hebben van een relatie.
Ik word verliefd en dán wil ik samen zijn. Niet andersom.
quote:
Ik kies dan ook wel de relaties uit waarbinnen ik me nog erg vrij etc voel. Mannen die ver weg wonen. Of me gewoon niet zo leuk vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ja mee eens. zoals ik het wel vaker met jou eens ben.
alleen krijg ik echt 'jeuk' als ik lange tijd niet (echt) alleen ben. weet niet wat dat is. ik had bijna 7mnd met mijn laatste vriendin, en het was eigenlijk een opluchting weer single te zijn. niet om haar persoonlijk overigens.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kies dan ook wel de relaties uit waarbinnen ik me nog erg vrij etc voel. Mannen die ver weg wonen. Of me gewoon niet zo leuk vinden.
Ik vind het wel aardig maar daar blijft het ook bij.quote:
voor mij is het dus het principe dat in een relatie zitten per definitie niet vrij is. ik kan het heel moeilijk uitleggen wat ik precies bedoel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kies dan ook wel de relaties uit waarbinnen ik me nog erg vrij etc voel. Mannen die ver weg wonen. Of me gewoon niet zo leuk vinden.
Wat ben jij nou voor nep-autist?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig maar daar blijft het ook bij.En ik kan een nummer niet 10 keer achter elkaar luisteren dan word ik gek.
Oke, dat gevoel ken ik inderdaad niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef dawg het volgende:
[..]
voor mij is het dus het principe dat in een relatie zitten per definitie niet vrij is. ik kan het heel moeilijk uitleggen wat ik precies bedoel.
Eentje die van afwisseling houdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor nep-autist?
ik vind hem maar zo-zo :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor nep-autist?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Oke, dat gevoel ken ik inderdaad niet.
In een fijne relatie voel ik me gesterkt door het samen-gevoel, niet beperkt.
wees blij., alleen maar gezeikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik weet niet eens hoe het is en voelt om een relatie hebben
Je mist niets.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
'ze' zeggen zoveelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Maar al die mensen zeggen dat relatie zo leuk zijn enzo?
Ze liegen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
onder de plakquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
ja, oa. maar goed dat ik alleen gelukkig ben en kan zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan de relaties op zich?
Mijn huidige relatie was/is ook de eerste waarbinnen alles erg goed voelt hoor, en het is echt niet mijn eerste relatie. Wie weet komt het nog goed met je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, oa. maar goed dat ik alleen gelukkig ben en kan zijn.
Dan liever singlequote:
regelmatig seks en het is veel goedkoper.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Dan naar de hoeren gaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
regelmatig seks en het is veel goedkoper.
ik vind het zo ook wel goed hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn huidige relatie was/is ook de eerste waarbinnen alles erg goed voelt hoor, en het is echt niet mijn eerste relatie. Wie weet komt het nog goed met je.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad een keer met een collega een berekening gemaakt en een relatie is op langere termijn goedkoper en seks is makkelijker voor handen (meestal)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje.....raar, dat laatstequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, zijn mijn vorige postquote:
wel saai, lig je steeds met dezelfde te batsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad een keer met een collega een berekening gemaakt en een relatie is op langere termijn goedkoper en seks is makkelijker voor handen (meestal)
Tsja. Ik ben zes jaar samen geweest met iemand die niet volledig voor me ging. Het ís ook raar. En verdrietig wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje.....raar, dat laatste
Ik mezelf ook welquote:
jammer dat wij elkaar nooit ontmoet hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat is het ook. Gelukkig zijn met jezelf is echt heel fijn.
Dat kan ook een voordeel zijn. Dan hoef je hem/haar niet te vertellen wat je lekker vindtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel saai, lig je steeds met dezelfde te batsen
Jullie kunnen wat gaan eten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dat wij elkaar nooit ontmoet hebben.
Dat vinden wij niet erg. We kunnen immers goed alleen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer dat wij elkaar nooit ontmoet hebben.
quote:
Bij jou? Op je BBQ morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.poezels![]()
jij hebt toch een relatie? verraadster!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet erg. We kunnen immers goed alleen zijn.
Maar jij hebt er tenminste nog een lieve peuter aan over gehouden, ik alleen een hypotheekschuldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben zes jaar samen geweest met iemand die niet volledig voor me ging. Het ís ook raar. En verdrietig wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |