Voor maar 69 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:37 schreef clevy het volgende:
verkopen ze ook al batsen bij de c1000?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt verrekte moeilijk om goed de kleur van het papier op de foto te krijgen. Lukt het papier, dan lukt de kleur van het paard niet en andersom.
Maar goed, het paard is het belangrijkste. Het papier is beige van kleur.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
is dat een normaal of hoog hoerarium?quote:
Goedkoop volgens Mr. Sheenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat een normaal of hoog hoerarium?
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar alleen batsen heb ik wel gezien...
Het is een val!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?
met jou heel velen. waar overigens niks mis mee is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar alleen batsen heb ik wel gezien...
Jij ziet 'm ook al hangen aan dat Andreaskruis met een gagball in z'n mond?quote:
Meteen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet 'm ook al hangen aan dat Andreaskruis met een gagball in z'n mond?
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je paarse, eenogige bangmaker?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?
Of je bent een oen, of je hebt geleerd van je vorige ervaring. Jij mag kiezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar daar was ik al eens ingetrapt, en dat was niet MissB. Wat klopt hier niet?
Uhuh. Maar vrees niet, ook batsen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaar de opmerking gisteren dat wij maar moesten trouwen zeker?
Starttariefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:38 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat een normaal of hoog hoerarium?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi! Gaan we vies doen?quote:
Vind ik die van mij lekkerderquote:
Nomm nomm nommquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Maar vrees niet, ook batsen hoor.
Lijkt mij een prima plek om te starten.quote:
Je hebt big geslacht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
Zo eens zien of ik wat lekkers van mijn 2 kilo gehakt kan bouwen.
nog niet opgezet. het is een jimi-moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik die van mij lekkerder
maar goed, die draai ik ook als een autist bijna 24/7
Nou er is vast niks mis met je (iig wat dat betreftquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
met jou heel velen. waar overigens niks mis mee is.
daarom denk ik dat er 'iets' mis met mij isaangezien ik daar helemaal geen behoefte aan heb. ik 'kan' ook niet actief op zoek gaan dmv stappen of datingsites oid.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nog niet opgezet. het is een jimi-moment.
Ik heb vrij batsen nooit zo leuk gevonden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou er is vast niks mis met je (iig wat dat betreft). Vast genoeg vrouwen die ook graag 'vrij batsen'
Maar dat heb ik nu wel even gezien.
Ik eet geen varkensgehakt lieverd.quote:
Paardengehakt? Rundergehakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eet geen varkensgehakt lieverd.
niks mis met vrij batsen maar daar ben ik niet zo van. ik bedoelde meer die -kennelijk vrij grote- behoefte van mensen om niet alleen te zijn. een relatie dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou er is vast niks mis met je (iig wat dat betreft). Vast genoeg vrouwen die ook graag 'vrij batsen'
Maar dat heb ik nu wel even gezien.
Het is maar even leuk imho. Of de man in kwestie is gewoon niet leuk genoeg of te leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb vrij batsen nooit zo leuk gevonden.
Runder. Of lams.quote:
<dooddoenermodus>De waarheid zal vast wel ergens in het midden liggen</dooddoenermodus>quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je bent een oen, of je hebt geleerd van je vorige ervaring. Jij mag kiezen.
Ach so. Nou ik hoef niet perse iemand te hebben, maar een te lange droogte hoeft nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
niks mis met vrij batsen maar daar ben ik niet zo van. ik bedoelde meer die -kennelijk vrij grote- behoefte van mensen om niet alleen te zijn. een relatie dus.
Dat ken ik ook niet, een behoefte tot het hebben van een relatie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
niks mis met vrij batsen maar daar ben ik niet zo van. ik bedoelde meer die -kennelijk vrij grote- behoefte van mensen om niet alleen te zijn. een relatie dus.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
post nog eens? je hebt m toch 24/7 opstaan heh?
Goed, ik zie je zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima plek om te starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |