Dat is het probleem nou juist =|quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Misschien dat je je macros nog terug kan vinden in je WTF map. Kan ook zo zijn dat het bestand corrupt is en dat de client het niet meer kan lezen.
Denk hier eigk net zelf pas aan
Wees maar trots op jezelf. Triestelingquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb 2x mijn oude account verkocht voor rond de 250-, euro, had full season 3 destijds, wapens en shoulders kon je alleen krijgen met een hoge rating, en de beste twink van de server.
Toen na 2 weken Blizzard een mailtje gestuurd dat mijn account gehacked was, met een kopie van mijn ID-kaart
Een paar dagen later kreeg ik een mailtje terug met mijn nieuwe wachtwoord![]()
JANK JANKquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Triesteling
Dat zou jij ook doen als van jou $250,- wordt gestolen..quote:
Ah. Dus jij bent degene die 250 dollar euro kwijt isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zou jij ook doen als van jou $250,- wordt gestolen..
Sneue moraal houden sommigen er op na. Wees er maar trots opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ah. Dus jij bent degene die 250 dollar kwijt isWay to go SSB!
Met meer mensen zoals jij komen we er als maatschappij welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Metonae het volgende:
Gewoon niet zo lopen janken om iets waar jij zelf toch geen last van hebt gehad. Waarom zou je ook? =/
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Met meer mensen zoals jij komen we er als maatschappij wel
SUKKEL x1000000000quote:
Achja stelen bij iets wat sowieso al verboden is vanuit Blizzard. Hij kwam tot de conclusie dat hij fout zat en heeft zijn fout terug gedraaidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk eigenlijk. Het is gewoon stelen.
Een snugger persoon had dit sowieso al zien aankomen. Een account van iemand kopen waarbij je weet bij voorbaat dat die een account terug kan laten geven en altijd in het recht staat indien dit aangevochten gaat worden door de persoon die de account gekocht heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Metonae het volgende:
Stelen of niet. Why give a damn als jezelf niet betrokken was
Als iedereen in onze maatschappij deze redenatie zou volgen zou het een akelige bedoeling zijn in Nederland. als je dat zelf niet inziet ben je gewoon een ontzettende dwaas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Metonae het volgende:
Stelen of niet. Why give a damn als jezelf niet betrokken was
Als je accounts gaat kopen ben je al niet zo snuggerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef Chau het volgende:
Een snugger persoon had dit sowieso al zien aankomen. Een account van iemand kopen waarbij je weet bij voorbaat dat die een account terug kan laten geven en altijd in het recht staat indien dit aangevochten gaat worden door de persoon die de account gekocht heeft.
Inderdaad.. Metanae is zo een persoon wie niets wat kan schelen, zo lang hij er zelf maar geen last van heeft..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als iedereen in onze maatschappij deze redenatie zou volgen zou het een akelige bedoeling zijn in Nederland. als je dat zelf niet inziet ben je gewoon een ontzettende dwaas.
Of het volgens de voorwaarden van Blizzard mag, is niet relevant voor de overdracht. Als Blizzard het account had gelockt, was er niks aan de hand, risico voor de koper. Maar moedwillig een account terugkapen maakt van de overeenkost een gevalletje oplichting.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef Chau het volgende:
[..]
Achja stelen bij iets wat sowieso al verboden is vanuit Blizzard. Hij kwam tot de conclusie dat hij fout zat en heeft zijn fout terug gedraaid
Ik weet dat het slecht van mezelf is, vandaar dequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wees maar trots op jezelf. Triesteling
Ach boeiequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet dat het slecht van mezelf is, vandaar desmiley, maar ik was 16 destijds joh...
Dat is inmiddels 7 jaar geleden
Het was al oplichting vanaf het begin, Aangezien SSB geen rechten over de account heeft en het in principe alleen huurt van Blizzard. Dus kopen van een oplichter om vervolgens door diezelfde oplichter opgelicht te worden van je aankoopquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Of het volgens de voorwaarden van Blizzard mag, is niet relevant voor de overdracht. Als Blizzard het account had gelockt, was er niks aan de hand, risico voor de koper. Maar moedwillig een account terugkapen maakt van de overeenkost een gevalletje oplichting.
Slim trouwens, als het gewoon op je eigen bankrekening is overgemaakt...
Yep, twee oplichtersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef Chau het volgende:
Het was al oplichting vanaf het begin, Aangezien SSB geen rechten over de account heeft en het in principe alleen huurt van Blizzard. Dus kopen van een oplichter om vervolgens door diezelfde oplichter opgelicht te worden van je aankoop
Okquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Psst wil iemand mijn account kopen?
Cata account met lvl 29 full blue worgen warrior !!
¤250-, !
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Psst wil iemand mijn account kopen?
Cata account met lvl 29 full blue worgen warrior !!
¤250-, !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |