At age 15:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet per se. Je hebt mensen die heel goed zijn in wiskunde en natuurkunde, maar slecht zijn in taal. Maar dat maakt die mensen nog niet dom.
Maar je hebt ook mensen die niet goed kunnen spellen omdat ze gewoon niet zo slim zijn.
En een tweede topic wordt gegarandeerd door een mod gesloten. Dat gebeurt namelijk heel vaak hier in KLB.
Klopt mijn Nederlands is alleen al faal omdat ik een jaar lang niet naar school ben geweest!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:47 schreef Ghostbuster het volgende:
En de taalnazi's zitten vaak nog op school ook.
Die weten wat ze nu verbeteren over 20 jaar ook niet meer
Nou nee, maar voor sterke argumenten moet je hier ook niet zijn. Dat was je wel duidelijk, intussen, mag ik hopenquote:
Het kan wel zo had ik zonet in een topic een goeie discussie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou nee, maar voor sterke argumenten moet je hier ook niet zijn. Dat was je wel duidelijk, intussen, mag ik hopen
Zo nu en dan wil dat in een vlaag van verstandsverbijstering inderdaad nog wel eens gebeuren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Het kan wel zo had ik zonet in een topic een goeie discussie.
Maar waarom alleen dan... Ik snap het niet...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zo nu en dan wil dat in een vlaag van verstandsverbijstering inderdaad nog wel eens gebeuren.
Omdat er veel gajes op FOK! rondloopt die er een sport van maakt om topics met potentie te verzieken. Dat jij een goede discussie had kwam omdat ze dat topic nog niet hadden gevonden. Of omdat je een devoted moderator had die er bovenop zatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar waarom alleen dan... Ik snap het niet...
Maar dat is toch niet nodig, waarom zoude ze topics willen verzieken... Dat slaat nergens op schat!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Omdat er veel gajes op FOK! rondloopt die er een sport van maakt om topics met potentie te verzieken. Dat jij een goede discussie had kwam omdat ze dat topic nog niet hadden gevonden. Of omdat je een devoted moderator had die er bovenop zat
Nou, omdat ze het leuk vinden, natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet nodig, waarom zoude ze topics willen verzieken... Dat slaat nergens op schat!
Maar dan moeten ze naar ONZ ik ben ook een EX ONZER.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou, omdat ze het leuk vinden, natuurlijk!
Haha als KLB representatief was voor de mensheid, dan zou me de zin in het leven snel voorbijgaan!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:35 schreef Captainp00face het volgende:
KLB valt sowieso niet serieus te nemen.
Ik denk dan altijd maar dat KLB niet representatief is voor de mensheid. Dat troost enigszins.
En toch staat het merendeel van je posthistory in KLB.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Haha als KLB representatief was voor de mensheid, dan zou me de zin in het leven snel voorbijgaan!
't Is maar wat je karakter noemt natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
En hij leeft nog wat een karakter he?
Tja dat jij niet op het niveau van een jonge tedere God komt... Maar ik post inderdaad in KLB. Omdat ik hier ook wel eens serieus kan doen, en soms wel eens ook mee doe met de bagger. Maar ik denk dat het beter kan soms worden mensen met serieuze klachten gewoon bekogeld met van die kut posts.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef Piye het volgende:
[..]
't Is maar wat je karakter noemt natuurlijk.
Arrogantie staat een God niet. En er wordt inderdaad ook gewoon serieus gepost in KLB daarom snap ik je hele probleem niet. Mensen met serieuze klachten worden bekogeld met baggerposts, maar er zitten ook genoeg overdachte serieuze posts tussen. In mijn ogen gaat het meestal mis wanneer de TS juist alleen op de baggerposts ingaat en ondertussen wel zit te zeiken dat het topic wordt verpest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja dat jij niet op het niveau van een jonge tedere God komt... Maar ik post inderdaad in KLB. Omdat ik hier ook wel eens serieus kan doen, en soms wel eens ook mee doe met de bagger. Maar ik denk dat het beter kan soms worden mensen met serieuze klachten gewoon bekogeld met van die kut posts.
Waarom zou dat een God niet staan, heb je er al eens een gesproken buiten mij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Arrogantie staat een God niet. En er wordt inderdaad ook gewoon serieus gepost in KLB daarom snap ik je hele probleem niet. Mensen met serieuze klachten worden bekogeld met baggerposts, maar er zitten ook genoeg overdachte serieuze posts tussen. In mijn ogen gaat het meestal mis wanneer de TS juist alleen op de baggerposts ingaat en ondertussen wel zit te zeiken dat het topic wordt verpest.
Velen ja en arrogantie staat een God niet omdat het één van de hoofdzonden is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom zou dat een God niet staan, heb je er al eens een gesproken buiten mij?
Ik heb nog nooit een topic gemaakt, maar ik lees er wel veel en ik vind dat het er heel gemoedelijk aan toe gaat. En dat idee van jou vind ik heel slecht. Dan krijg je namelijk een saaie KLB (de serieuze waar grapjes weggemod worden) en een KLB vol slechte grappen. Nu is KLB juist een leuke mix van serieuze reacties, slechte grappen en af en toe een pareltje van een grap. Je weet nooit helemaal waar je aan toe bent. Dat vind ik leuk, terwijl ik ONZ maar kut vind.quote:Hmm ik weet niet hoe vaak jij een topic maakt maar heel vaak, vallen 20 van die broodmongolen je aan. Met van die rare reacties. Het gaat er mij dan ook om, om te kijken of er geen ONZ-KLB moet komen en een serieuze klb. Of dat de KLB troll topics maar naar ONZ moeten. Ik wil alleen de mensen eens aansporen soms eens een tikkeltje serieuzer te doen.
Mwah, dit klopt niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:47 schreef Ghostbuster het volgende:
En de taalnazi's zitten vaak nog op school ook.
Die weten wat ze nu verbeteren over 20 jaar ook niet meer
Hij heeft hier toch echt een punt, dat zou je moeten weten gezien je nickname.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom zou dat een God niet staan, heb je er al eens een gesproken buiten mij?
OM maar eens mijn eerste post in dit topic te quoten:quote:Hmm ik weet niet hoe vaak jij een topic maakt maar heel vaak, vallen 20 van die broodmongolen je aan. Met van die rare reacties. Het gaat er mij dan ook om, om te kijken of er geen ONZ-KLB moet komen en een serieuze klb. Of dat de KLB troll topics maar naar ONZ moeten. Ik wil alleen de mensen eens aansporen soms eens een tikkeltje serieuzer te doen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:56 schreef LompeHork het volgende:
Gast, wat verwacht je nou? Je post in KLB, als je een discussie wilt dan kan dat gerust ergens anders. Denk je nu echt dat de gemiddelde KLB'er zit te wachten op een eindeloze discussie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen vraag of er een ONZ-KLB moet komen, wat jij een "klacht" noemt, noemen andere mensen een probleem en delen dit mede in het daarvoor bedoelde forum. Vandaar dat er 20 broodgmongolen naar je topic toe komen om het even duidelijk te maken.
Eieren uit een discus.quote:
Klopt en die leggen ook nog eens eieren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je op "discus eggs" zoekt, krijg je plaatjes van vissen.
Als je op "discus" zoekt ook trouwens.
[ afbeelding ]
Wel mooie beesten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:09 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Klopt en die leggen ook nog eens eieren.
Sterker nog er bestaat een forum over deze tropische rakker.
Absoluut, en ik vind je al minder eng.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel mooie beesten.
De discusvis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |