Ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Wing het volgende:
Argo is een lief jongentje. Ik mag hem wel.
qftquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:18 schreef 9611Niels het volgende:
Je gaat toch ook niet in een boksring klagen dat je geslagen wordt?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Wing het volgende:
Argo is een lief jongentje. Ik mag hem wel.
FOK! met een boksring vergelijken hebben jullie de FOK! knokploeg al eens gezien?quote:
Typische FOK-reactie dit. Conclusie TS is trollquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
FOK! met een boksring vergelijken hebben jullie de FOK! knokploeg al eens gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarvoor ben ik nog te kort hier actief...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me ook af, wat nou precies de insteek van klb was.
Ik ben het niet anders gewend en ik hou het meestal ook alleen maar bij ONZ. Sommige users vinden et nodig om altijd in alle topics serieus te gaan baggeren. En juist dat is wat vele mensen ergert.. Met een serieus probleem of vraag kan je hier niet meer aankomen. Maar ach, mischien is dat ook wel FOKs charme.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg ik ben het met je eens![]()
Behalve dan dat je zelf ook behoorlijk wat baggert
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:41 schreef Repeating het volgende:
[..]
Nee. Maar ze hebben het hier een x aantal jaar gewoon toegelaten dat er zoveel wordt gebaggert. En dit is het resultaat. Als ze de touwtjes strakker hadden gehouden was dit niet gebeurd.
ik ben er zelf lid vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
FOK! met een boksring vergelijken hebben jullie de FOK! knokploeg al eens gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man man man man.quote:Ps mocht dit dicht gegooid worden bevestigt het alleen mijn argument en ga ik er automatisch van uit dat ik gelijk heb.
Dat is dan ook mijn hele punt.quote:
Waarom zou dat arrogant zijn, dat is helemaal niet zo. Ik verklaar alleen dit ik het serieus meen. Aangezien er een grote was/is moet ik de ernst duidelijk maken. Dan loopt het minder kans dat het dicht gegooid word, en het laat zien dat ik serieus ben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef yvonne het volgende:
Echt, ik ben in tijden niet zo'n arroganterik als jou tegengekomen met je:
[..]
Man man man man.
Yo Natterman nog altijd verkouden?quote:
Ik dwing je niet, doe maar als iedereen kijk maar de andere kant op alsof er niks aan de hand is!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef yvonne het volgende:
Uhuh
Ik ga op zoek naar een leuk topic.
Toedels
Begint er wel op te lijken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Slot conclusie is dus KLB = ONZ.
Je hebt wel een punt hoor, overal word strak gemod behalve hier, dus KLB is niet serieus te nemen, als subforum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zal me even naar het Limbo topic begeven, dat is toch wel de plek waar ik mij thuis voel!
Ik denk dat ze KLB niet meer aankonden, en het maar over hun heen hebben laten komen. Net als zon rampen wijk waar mensen ook maar doen wat ze willen. Wat KLB nodig heeft is een Geert Wilders die zaken op orde zet!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, overal word strak gemod behalve hier, dus KLB is niet serieus te nemen, als subforum.
Jij bent volgens mij wel de enige die nog serieus de moeite doet!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is op een Vogelaar manier opgelost nu
Omdat KLB opzich wel een handig forum is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel de enige die nog serieus de moeite doet!
Yep, om alle bagger users van alle andere forums weg te houden...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat KLB opzich wel een handig forum is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB is geen subforum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, overal word strak gemod behalve hier, dus KLB is niet serieus te nemen, als subforum.
Hebben we ONZ al voor toch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:08 schreef Wing het volgende:
[..]
Yep, om alle bagger users van alle andere forums weg te houden...
KLB'ers zijn eigenlijk de uitschot van de samenleving op FOK! (Eigenlijk van Nederland)
Je kan KLB ook eigenlijk zien als een krottenwijk of getto
Of quarantaine..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:58 schreef Catkiller het volgende:
Klaagbaak greatest subforum in the world.
Ik zou t topic dan niet dicht gooien maar verwijderenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:51 schreef yvonne het volgende:
Echt, ik ben in tijden niet zo'n arroganterik als jou tegengekomen met je:
[..]
Man man man man.
Eerst afvallen dat iedereen loopt te zaniken in KLB en je topics afbreekt (want daar gaat het toch om?) en vervolgens dit posten, nee, dat is lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik moest eten!
Eigenlijk wil ik dat wel eens zien. FOK!ers die zich zo slim vinden, eens aan het Nationale Dictee laten mee doen.
Hoezo dat? Verklaar u nader? Ik klaag over de mentaliteit op FOK!? Of althans KLB. Want KLB en ONZ ik zie het verschil niet, behalve dat KLB een thema omtrent klachten heeft. Maar inhoudelijk toch weer hetzelfde word gereageerd als ONZ.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eerst afvallen dat iedereen loopt te zaniken in KLB en je topics afbreekt (want daar gaat het toch om?) en vervolgens dit posten, nee, dat is lekker
Je argumentatie slaat kant nog wal, ga nu maar weer lekker buiten spelen.
Je spreekt jezelf tegen. Meerdere keren zelfs, zelden zo'n rare TS gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoezo dat? Verklaar u nader? Ik klaag over de mentaliteit op FOK!? Of althans KLB. Want KLB en ONZ ik zie het verschil niet, behalve dat KLB een thema omtrent klachten heeft. Maar inhoudelijk toch weer hetzelfde word gereageerd als ONZ.
Zeg ik: arrogant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eerst afvallen dat iedereen loopt te zaniken in KLB en je topics afbreekt (want daar gaat het toch om?) en vervolgens dit posten, nee, dat is lekker
Je argumentatie slaat kant nog wal, ga nu maar weer lekker buiten spelen.
Neen hoor inhoudelijk is het een ONZ, alleen is bij ONZ een regel minder, dat is namelijk dat het niet specifiek een klacht hoeft te zijn. Op KLB geld dat wel, maar verder is het een soort ONZ.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Meerdere keren zelfs, zelden zo'n rare TS gezien.
Het thema van KLB is klachten, je ziet het verkeerd en je denkt te moeilijk.
gr gr
Ik dacht dat je dit topic niet leuk vond?quote:
Neen. KLB heeft een andere lading dan ONZ, misschien is het handig om eerst even een tijdje mee te lezen voordat je gaat posten op deze toon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Neen hoor inhoudelijk is het een ONZ, alleen is bij ONZ een regel minder, dat is namelijk dat het niet specifiek een klacht hoeft te zijn. Op KLB geld dat wel, maar verder is het een soort ONZ.
Gr gr
Ah, ik las er over heen, je hebt inderdaad gelijk.quote:
De mentaliteit is hetzelfde, laten we het daarop houden, en anders mag je mij uitleggen wat het verschil zijn, maar reacties zoals: Hyvesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen. KLB heeft een andere lading dan ONZ, misschien is het handig om eerst even een tijdje mee te lezen voordat je gaat posten op deze toon.
[..]
Ah, ik las er over heen, je hebt inderdaad gelijk.
De mentaliteit is niet hetzelfde, de users zijn doorgaans hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:01 schreef Argo het volgende:
[..]
De mentaliteit is hetzelfde, laten we het daarop houden, en anders mag je mij uitleggen wat het verschil zijn, maar reacties zoals: Hyves![]()
![]()
![]()
Die vind ik op ONZ ook. En Klb heeft ze ook.
Waarom zou ik buiten spelen? Het regent.. En ik hou niet van buitenspelen ik word er moe van, maar als de users ongeveer hetzelfde zijn, reageren ze dan ook niet hetzelfde? Of transformeren ze even snel? En dat jij mij grappig vind, dat is een compliment. Maar hoe ik over jou denk, laat ik ook buiten de discussie. Ik snap dan ook niet wat je wilt doen. Iemand persoonlijk aanvallen, helpt de discussie niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De mentaliteit is niet hetzelfde, de users zijn doorgaans hetzelfde.
Wel grappig zo'n mannetje: "ik ben 19 en uiterst serieus, kijk maar, ik post altijd zonder smileys en reageer zeer inhoudelijk op kuttopics"
Wat ik al eerder aangaf: Ga lekker buiten spelen, als je je eraan stoort.
Dit zegt me niks.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:20 schreef Weissman het volgende:
TS is een kruising van Socios en RC
richcalibierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:20 schreef Weissman het volgende:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:20 schreef Weissman het volgende:
Deze hele post:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom zou ik buiten spelen? Het regent.. En ik hou niet van buitenspelen ik word er moe van, maar als de users ongeveer hetzelfde zijn, reageren ze dan ook niet hetzelfde? Of transformeren ze even snel? En dat jij mij grappig vind, dat is een compliment. Maar hoe ik over jou denk, laat ik ook buiten de discussie. Ik snap dan ook niet wat je wilt doen. Iemand persoonlijk aanvallen, helpt de discussie niet.
Het verval van KLB in ONZ. Dat KLB z'n beetje ONZ 2 is. Mijn pleidooi is dan ook een serieuze KLB!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Deze hele post:
Sorry TS, hier kan ik geen reet van maken. Wat de neuk is nou je klacht?
Het is allang KLB 2.0, ik heb geen flauw idee waar jij nou vandaan haalt dat ONZ hetzelfde is als KLB. Je "pleidooi" is een serieuze klaagbaak? Waarom heb je er zo'n moeite mee joh?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Het verval van KLB in ONZ. Dat KLB z'n beetje ONZ 2 is. Mijn pleidooi is dan ook een serieuze KLB!
Dus volgens jou is het een serieus forum onderdeel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is allang KLB 2.0, ik heb geen flauw idee waar jij nou vandaan haalt dat ONZ hetzelfde is als KLB. Je "pleidooi" is een serieuze klaagbaak? Waarom heb je er zo'n moeite mee joh?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het een serieus forum onderdeel?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn pleidooi is dan ook een serieuze KLB!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Het pleidooi is meer, hou alle pubertjes in ONZ, zodat andere subforums , toegankelijk blijven voor alle users, en werkelijk niemand hier, kan inhoudelijk reageren wat het nut heeft, om een afzeik KLB in stand te houden.
Het zou denk ik wel helpen. En dan noemen ze mij een white knight...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien moet Yvonne weer even Arrogant posten, dan komen de suckup usertjes weer terug
Als je er zoveel moeite mee hebt, moet je hier gewoon niet posten, wat is daar nu moeilijk aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Het pleidooi is meer, hou alle pubertjes in ONZ, zodat andere subforums , toegankelijk blijven voor alle users, en werkelijk niemand hier, kan inhoudelijk reageren wat het nut heeft, om een afzeik KLB in stand te houden.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Het zou denk ik wel helpen. En dan noemen ze mij een white knight...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:42 schreef ZuidGrens het volgende:
FOK! is leuk. Wel een hoop frusti's hier maargoed. Ik zorg dan weer voor de juiste balans met mijn geweldige humor en opmerkingen.
Groetjes, broeders.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:42 schreef ZuidGrens het volgende:
FOK! is leuk. Wel een hoop frusti's hier maargoed. Ik zorg dan weer voor de juiste balans met mijn geweldige humor en opmerkingen.
Groetjes, broeders.
En weer een sterk argumentquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:55 schreef Natalie het volgende:
Anders zoek je een hobby waar aan je je niet stoort
FREE KLB 1.0!!!!111!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:01 schreef o.us het volgende:
Ik wil je niet beledigen, Argo, maar met dit topic zal niemand opeens normaal doen ofzo hoor.
Dit is KLB waar de "" overheerst en dat zal blijven.
Volgens LompeHork niet. En ach het is dan ook niet mijn doel KLB tegen de grond te werpen, ik wou alleen kijken wat dit topic zou voorbrengen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:01 schreef o.us het volgende:
Ik wil je niet beledigen, Argo, maar met dit topic zal niemand opeens normaal doen ofzo hoor.
Dit is KLB waar de "" overheerst en dat zal blijven.
Onzin, ga mijn posts allemaal maar eens teruglezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Volgens LompeHork niet. En ach het is dan ook niet mijn doel KLB tegen de grond te werpen, ik wou alleen kijken wat dit topic zou voorbrengen!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
De kutreacties hier zijn juist het leuke aan de KLB.
De enige reden waarom het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
De kutreacties hier zijn juist het leuke aan de KLB.
Nee kan ze better idd niet quoten, je kwam inhoudelijk niet verder, dan TS zijn leeftijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onzin, ga mijn posts allemaal maar eens teruglezen.(nee, je hoeft ze niet te quoten). Tevens dit:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor TS: als je dit zo'n waardeloos forum vindt, bespaar je jezelf een heleboel irritatie door hier gewoon niet te komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee kan ze better idd niet quoten, je kwam inhoudelijk niet verder, dan TS zijn leeftijd
Je maakt het wel heel erg groot he? KLB hebben we het over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor TS: als je dit zo'n waardeloos forum vindt, bespaar je jezelf een heleboel irritatie door hier gewoon niet te komen.
KLB ís een forum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je maakt het wel heel erg groot he? KLB hebben we het over.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
KLB ís een forum.
Voorbeeld:
Forum: Relaties & Psychologie
Subfora: Relaties & Liefde, Sociologie & Maatschappij, Psychologie & Psychiatrie
Onzin op ander subfora hier (speciaal voor madam zeikstraquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef Golden_Pauper het volgende:
Damn wat een JANKTOPIC TS. Hier op FOK! kun je tenminste tegen lui zeggen waar t op staat in elke lompe bewoording zonder dat er allerlei fatsoen-nerd-mods over je heen tuimelen.
Ga je toch lekker naar het EO-jongeren forum, met je jonge God () kijken of je daar wat zieltjes kunt winnen met je gejank.
Wat een kwaliteitsreactie!quote:
Ja ik word een beetje ziek van die meelopertjes zonder mening.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een kwaliteitsreactie!
En dan klagen over het niveau hier in KLB en ONZ ...
Ja das ook. TS moet zich hier heul niet begeven met zijn tere ziel. Lekker in R&P blijven ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Onzin op ander subfora hier (speciaal voor madam zeikstra)
Word wel streng gemod, KLB is een teringzooi net als ONZ.
Dat is het hele punt.
Jij was toch tegen de gemiddelde "quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee kan ze better idd niet quoten, je kwam inhoudelijk niet verder, dan TS zijn leeftijd
En wie heeft volgens jou geen mening?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik word een beetje ziek van die meelopertjes zonder mening.
Bite me.
Niet tegen die smiley das mn favorietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij was toch tegen de gemiddelde "" KLB reacties?
Jouw mening is ga maar ergens anders heen toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En wie heeft volgens jou geen mening?
Ik geef mijn mening namelijk gewoon altijd, ook al heeft de meerderheid een andere mening.
Ik zeg ook niet dat dit een forum vol kwalitatief hoogstaande reacties is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jouw mening is ga maar ergens anders heen toch?
TS heeft gewoon een punt, al snap ik dat die kneusjes die graag in KLB posten, dat niet gaan toegeven.
Mooi dan zijn we het eens, dat het allebei bullshit forums zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit een forum vol kwalitatief hoogstaande reacties is.
Maar dat is juist wat mensen zo leuk vinden aan KLB (en wat anderen er juist verschrikkelijk aan vinden).
Ik vind het alleen maar goed, zo'n forum. In KLB kunnen mensen lekker trollen en in ONZ lekker baggeren, en dat houdt de andere fora weer wat netter.
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar dat is juist wat mensen zo leuk vinden aan KLB (en wat anderen er juist verschrikkelijk aan vinden).
Ik vind het alleen maar goed, zo'n forum. Ik KLB kunnen mensen lekker trollen en in ONZ lekker baggeren, en dat houdt de andere fora weer wat netter.
Wat is het verschil tussen baggeren en trollen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar goed, zo'n forum. In KLB kunnen mensen lekker trollen en in ONZ lekker baggeren, en dat houdt de andere fora weer wat netter.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Stel je voor dat een nieuwe user, denkt hey een KLB.
Ik ga even klagen, en die krijgt dan 30 broodmongolen over zich heen.
Dan zou het handiger zijn om gewoon te vermelden, KLB is een gedeelte van ONZ.
Conclusie KLB is beter af als het een subforum onder ONZ word. Of in feite is het dit, alleen is het er nog niet wettelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we het eens, dat het allebei bullshit forums zijn
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:56 schreef LompeHork het volgende:
Gast, wat verwacht je nou? Je post in KLB, als je een discussie wilt dan kan dat gerust ergens anders. Denk je nu echt dat de gemiddelde KLB'er zit te wachten op een eindeloze discussie?
Tevens is zelfs je "TLDR" TL;DR
Om de cliches even waar te maken.
Groetjes,
Trollscience
Jij noemt het bullshitfora; ik noem het fora waarin je even niet zo serieus hoeft te reageren en je je lekker kunt afreageren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooi dan zijn we het eens, dat het allebei bullshit forums zijn
KLB moet je niet als subforum in ONZ zetten, omdat in beide fora daarvoor te veel gepost wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen baggeren en trollen?
En dit is dus eigenlijk ONZ-Trol versie en de huidige onz= ONZ-bagger versie? Dit is verhelderend.
[..]![]()
[..]
Conclusie KLB is beter af als het een subforum onder ONZ word. Of in feite is het dit, alleen is het er nog niet wettelijk.
Dat je zelf moeite hebt met grammatica, wilt niet zeggen dat mensen die het voor je verbeteren debiel zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Het volgende topic word, slacht alle taalnazi's ritueel![]()
Kom er maar in D of DT debieltjes
Nou goed zijn in spelling zegt niks over een verstandsniveau.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je zelf moeite hebt met grammatica, wilt niet zeggen dat mensen die het voor je verbeteren debiel zijn.
Lol baas. Nu mijn topic toch gefaald is en ik maar een paar mensen heb gezien die het me me eens zijn, ga ik de strijd toch voortzetten dus er zal zeer zeker een topic 2 komen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Het volgende topic word, slacht alle taalnazi's ritueel![]()
Kom er maar in D of DT debieltjes
Waarom noem je zogenaamde "taalnazi's" dan debieltjes?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou goed zijn in spelling zegt niks over een verstandsniveau.
Eens.quote:Voor de rest komt er vaak uit niks zinnigs uit.
Ik zet er geld op dat die er niet komt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol baas. Nu mijn topic toch gefaald is en ik maar een paar mensen heb gezien die het me me eens zijn, ga ik de strijd toch voortzetten dus er zal zeer zeker een topic 2 komen!
Er komt zeker een soortgelijk topic geen reeks#2 maar er komt een soortgelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom noem je zogenaamde "taalnazi's" dan debieltjes?
[..]
Eens.
[..]
Ik zet er geld op dat die er niet komt.
Niet per se. Je hebt mensen die heel goed zijn in wiskunde en natuurkunde, maar slecht zijn in taal. Maar dat maakt die mensen nog niet dom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou goed zijn in spelling zegt niks over een verstandsniveau.
Voor de rest komt er vaak uit niks zinnigs uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |