quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Het pleidooi is meer, hou alle pubertjes in ONZ, zodat andere subforums , toegankelijk blijven voor alle users, en werkelijk niemand hier, kan inhoudelijk reageren wat het nut heeft, om een afzeik KLB in stand te houden.
Het zou denk ik wel helpen. En dan noemen ze mij een white knight...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien moet Yvonne weer even Arrogant posten, dan komen de suckup usertjes weer terug
Als je er zoveel moeite mee hebt, moet je hier gewoon niet posten, wat is daar nu moeilijk aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Het pleidooi is meer, hou alle pubertjes in ONZ, zodat andere subforums , toegankelijk blijven voor alle users, en werkelijk niemand hier, kan inhoudelijk reageren wat het nut heeft, om een afzeik KLB in stand te houden.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Het zou denk ik wel helpen. En dan noemen ze mij een white knight...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:42 schreef ZuidGrens het volgende:
FOK! is leuk. Wel een hoop frusti's hier maargoed. Ik zorg dan weer voor de juiste balans met mijn geweldige humor en opmerkingen.
Groetjes, broeders.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:42 schreef ZuidGrens het volgende:
FOK! is leuk. Wel een hoop frusti's hier maargoed. Ik zorg dan weer voor de juiste balans met mijn geweldige humor en opmerkingen.
Groetjes, broeders.
En weer een sterk argumentquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:55 schreef Natalie het volgende:
Anders zoek je een hobby waar aan je je niet stoort
FREE KLB 1.0!!!!111!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:01 schreef o.us het volgende:
Ik wil je niet beledigen, Argo, maar met dit topic zal niemand opeens normaal doen ofzo hoor.
Dit is KLB waar de "" overheerst en dat zal blijven.
Volgens LompeHork niet. En ach het is dan ook niet mijn doel KLB tegen de grond te werpen, ik wou alleen kijken wat dit topic zou voorbrengen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:01 schreef o.us het volgende:
Ik wil je niet beledigen, Argo, maar met dit topic zal niemand opeens normaal doen ofzo hoor.
Dit is KLB waar de "" overheerst en dat zal blijven.
Onzin, ga mijn posts allemaal maar eens teruglezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Volgens LompeHork niet. En ach het is dan ook niet mijn doel KLB tegen de grond te werpen, ik wou alleen kijken wat dit topic zou voorbrengen!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
De kutreacties hier zijn juist het leuke aan de KLB.
De enige reden waarom het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:15 schreef Madame_Paon het volgende:
De kutreacties hier zijn juist het leuke aan de KLB.
Nee kan ze better idd niet quoten, je kwam inhoudelijk niet verder, dan TS zijn leeftijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onzin, ga mijn posts allemaal maar eens teruglezen.(nee, je hoeft ze niet te quoten). Tevens dit:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor TS: als je dit zo'n waardeloos forum vindt, bespaar je jezelf een heleboel irritatie door hier gewoon niet te komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee kan ze better idd niet quoten, je kwam inhoudelijk niet verder, dan TS zijn leeftijd
Je maakt het wel heel erg groot he? KLB hebben we het over.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor TS: als je dit zo'n waardeloos forum vindt, bespaar je jezelf een heleboel irritatie door hier gewoon niet te komen.
KLB ís een forum.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je maakt het wel heel erg groot he? KLB hebben we het over.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
KLB ís een forum.
Voorbeeld:
Forum: Relaties & Psychologie
Subfora: Relaties & Liefde, Sociologie & Maatschappij, Psychologie & Psychiatrie
Onzin op ander subfora hier (speciaal voor madam zeikstraquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef Golden_Pauper het volgende:
Damn wat een JANKTOPIC TS. Hier op FOK! kun je tenminste tegen lui zeggen waar t op staat in elke lompe bewoording zonder dat er allerlei fatsoen-nerd-mods over je heen tuimelen.
Ga je toch lekker naar het EO-jongeren forum, met je jonge God () kijken of je daar wat zieltjes kunt winnen met je gejank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |