quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
Dat komt in zijn geheel goedStraks nieuw speelgoed installeren
Leuk speelgoed, maar voor hier net iets te duur en te beperkt voor alle ruimtes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik de Sonos S3 bestellen![]()
Da's logisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef Sarabi het volgende:
en ik ga maar weer eens naar mijn ouders toe
ik merk wel dat sinds mijn moeder in het ziekenhuis gelegen heeft ik een stuk vaker weer naar hun toe ga, zal vanzelf wel weer minder worden
Vertrokken? Moet ik me zorgen maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef AnneX het volgende:
En mn. AnneX is vertrokken ...
Als je worteltjes eens op een andere manier wil proeven, dan waren die een aanrader van
Kay.
Zal ik nog eens spammen? Vooruit
http://www.kayotic.nl/blog/pork-chops-lemon-gravy
http://www.kayotic.nl/blog/easy-baked-carrots
Morgen een mee-eter: http://www.kayotic.nl/blog/coconut-lime-noodles
Terwijl wij dan klankbord zijn over wel/niet verhuizen van 2 k naar 4 k-flat.
Natuurlijk doen.
Té laat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vertrokken? Moet ik me zorgen maken?
Maandag!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:27 schreef AnneX het volgende:
Zeg P. wanneer vertrek je nou ?
Als de app. is geïnstalleerd?
Ja, je bent dapper als je zo tegenover kanker staat. Maar zo sta ik al lang tegenover mijn vage depressieve klachten waar niemand wat mee kan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Té laat.
Nu ga ik koffie maken voor mijzelf.
Fijn voor je - denk ik - dat mensen uitspreken dat zij respect hebben voor je.
Het is ook niet niks wat je te horen hebt gekregen.
En niemand weet hoe zij ertegen aan kijken als het hun overkomt.
Bangescheiters als wij zijn.
Dat is misschien dan ook wel de reden dat mensen je omgang met kanker opvallend vinden. Dat is iets waar mensen zich meer bij voor kunnen stellen dan bij 'vage depressieve klachten'. Dat het voor jou geen of weinig verschil maakt doet daar niet toe...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, je bent dapper als je zo tegenover kanker staat. Maar zo sta ik al lang tegenover mijn vage depressieve klachten waar niemand wat mee kan.
Gekkie! Ik vind ze allebei zo mooi!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. zit tussen mijn 2 nieuwe outfitjes te twijfelen voor vanavond...
haha ok.. ik ook..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gekkie! Ik vind ze allebei zo mooi!
Da's waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is misschien dan ook wel de reden dat mensen je omgang met kanker opvallend vinden. Dat is iets waar mensen zich meer bij voor kunnen stellen dan bij 'vage depressieve klachten'. Dat het voor jou geen of weinig verschil maakt doet daar niet toe...
Hmm. Stof tot nadenken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is misschien dan ook wel de reden dat mensen je omgang met kanker opvallend vinden. Dat is iets waar mensen zich meer bij voor kunnen stellen dan bij 'vage depressieve klachten'. Dat het voor jou geen of weinig verschil maakt doet daar niet toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |