Persoon is niet onzijdig, derhalve verdient het woord een mannelijk dan wel vrouwelijk adiectivum.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet een oppervlakkig, stereotyperend persoon zijn.
Oh. Sorry hoor meneer de betweter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Persoon is niet onzijdig, derhalve verdient het woord een mannelijk dan wel vrouwelijk adiectivum.
Wij moeten ons meer bewust worden van de wijze waarop wij onze inbreng willen brengen. Zoals ik al aangaf in eerdere berichten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Sorry hoor meneer de betweter.
Blaaablablablbala...lblablaba.blablablablalba.blaaaaaablablablala.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij moeten ons meer bewust worden van de wijze waarop wij onze inbreng willen brengen. Zoals ik al aangaf in eerdere berichten.
Ik betreur de wijze waarop jij mijn woorden verwerpt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blaaablablablbala...lblablaba.blablablablalba.blaaaaaablablablala.
Sorry, komt door de hitte. Als ik in Nederland was zou ik je woorden geprezen hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik betreur de wijze waarop jij mijn woorden verwerpt.
Wel, ik hoop dat u, mijn nimmer teleurstellende jongedame, mijn woorden, in Nederland zijnde, nog eens in acht neemt, en hen de aandacht geeft die zij verdienen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, komt door de hitte. Als ik in Nederland was zou ik je woorden geprezen hebben.
Ik zal dit topic tussen mijn bookmarks zetten voor het geval dat we een topic verder zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel, ik hoop dat u, mijn nimmer teleurstellende jongedame, mijn woorden, in Nederland zijnde, nog eens in acht neemt, en hen de aandacht geeft die zij verdienen.
Dat is een groot plezier, u moet mij geloven wanneer ik u vertel, dat ik een fikse glimlach op mijn gezicht tover.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal dit topic tussen mijn bookmarks zetten voor het geval dat we een topic verder zijn.
Ik gniffelde toen ik dit las, lief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is een groot plezier, u moet mij geloven wanneer ik u vertel, dat ik een fikse glimlach op mijn gezicht tover.
Is het raar, ik kreeg een error in mn hoofd van al die lieve woorden van Jan, hoe kan dit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
danku ik kan weer verder met mn leven xd
Dat is heel fijn om te lezen, mijn waerde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
Bij het zien van uwe woorden voel ik niet zozeer vlinders in mijn buik, maar zeer zeker voel ik vleugels klapperen, en ik geloof dat ze mijn hart bij benadering raken.
wat voor errorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het raar, ik kreeg een error in mn hoofd van al die lieve woorden van Jan, hoe kan dit?
Prachtig hoe u, mijn Vocaalinterruptie, de ware, zuivere spelling der Nederlandse taal, nog beheerst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het raar, ik kreeg een error in mn hoofd van al die lieve woorden van Jan, hoe kan dit?
[..]
Dat is heel fijn om te lezen, mijn waerde.
Waarom zou ik de taal niet meer beheersen? Alleen omdat ik vijf weken er tussen uit ben? Hmm, vertel het mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Prachtig hoe u, mijn Vocaalinterruptie, de ware, zuivere spelling der Nederlandse taal, nog beheerst.
Dan moet ik opstaan en is de kans dat de laptop ingepikt wordt groot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje het is wat ik zou zeggen neem een slokje water
Volgens mij, en vergeef me mijn bescheiden meningvorming, beschouwt u mijn berichten als onterecht bijtend en spottend. Ik was niet anders dan oprecht, eerlijk en volstrekt gemeend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik de taal niet meer beheersen? Alleen omdat ik vijf weken er tussen uit ben? Hmm, vertel het mij.
oh okidokiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij, en vergeef me mijn bescheiden meningvorming, beschouwt u mijn berichten als onterecht bijtend en spottend. Ik was niet anders dan oprecht, eerlijk en volstrekt gemeend.
Dat u het even weet, dat gebruik van de `e` in plaats van de `a` is erg archaïsch en duidt op een behoudende doch openstaande geest.quote:
Vertel.quote:
Het woord ziet er wel mooier uit met ae.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat u het even weet, dat gebruik van de `e` in plaats van de `a` is erg archaïsch en duidt op een behoudende doch openstaande geest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |