Maar ben wel blij dat nieuwe seizoen met een maandje weer start
 Maar ben wel blij dat nieuwe seizoen met een maandje weer start  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!

haha, dat verwacht je echt niet als je hem hoort praten, zulke zoetsappige liedjesquote:Op zondag 11 september 2011 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Lance Reddick (Broyles) heeft een heuse Jazz CD uitgebracht. Die gast kan zingen!!
http://www.amazon.com/Con(...)eddick/dp/B0046LUBOY
Erg veel zin in nieuw Fringe seizoen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit volgens mij wel nieuw materiaal in. Dus als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren, moet je niet klikken!

aaah....quote:Op maandag 12 september 2011 10:06 schreef dapluiz het volgende:
Voor de John Noble fans is misschien Dark Matters ook wel een leuke serie
Zowiezo wel toepasselijk aangezien dat ook een beetje over "fringe" science gaat
http://science.discovery.com/tv/dark-matters/

quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Vette promo is dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit volgens mij wel nieuw materiaal in. Dus als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren, moet je niet klikken!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?

Heb er zin in! Zondag nog net ff kijken voor ik op vakantie ga
 Heb er zin in! Zondag nog net ff kijken voor ik op vakantie ga  

ETetetettetetetequote:Op vrijdag 23 september 2011 06:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanavond begint het nieuwe seizoen, dus morgen kijken
Het lange wachten wordt beloond!
 !!!!!!!!!11
 !!!!!!!!!11

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |