SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
haha, dat verwacht je echt niet als je hem hoort praten, zulke zoetsappige liedjesquote:Op zondag 11 september 2011 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Lance Reddick (Broyles) heeft een heuse Jazz CD uitgebracht. Die gast kan zingen!!
http://www.amazon.com/Con(...)eddick/dp/B0046LUBOY
Erg veel zin in nieuw Fringe seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit volgens mij wel nieuw materiaal in. Dus als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren, moet je niet klikken!
aaah....quote:Op maandag 12 september 2011 10:06 schreef dapluiz het volgende:
Voor de John Noble fans is misschien Dark Matters ook wel een leuke serie
Zowiezo wel toepasselijk aangezien dat ook een beetje over "fringe" science gaat
http://science.discovery.com/tv/dark-matters/
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Vette promo is dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit volgens mij wel nieuw materiaal in. Dus als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren, moet je niet klikken!Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
ETetetettetetetequote:Op vrijdag 23 september 2011 06:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanavond begint het nieuwe seizoen, dus morgen kijken![]()
Het lange wachten wordt beloond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:43 schreef Glenn0 het volgende:
Eerste post hier, maar deze mag ik jullie niet onthouden!
Joshua Jackson over zijn rol in seizoen 4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:53 schreef Bol_Wan het volgende:
ik denk het laatste, aangezien je door de aflevering heen flitsen van Peter zag. dat kan dan niet walter zijn. Overigens snapte ik de Observer in een van de laatste scenes niet helemaal. Waar was die mee bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:06 schreef Orealo het volgende:
[..]aflevering is al geweest he, spoilers zijn niet echt meer nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Jawel, denk je dat iedereen meteen dezelfde dag nog de aflevering gaat kijken!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
aflevering is al geweest he, spoilers zijn niet echt meer nodig
Ik denk dat hij Walter wou opblazen maar door gevoelens tegenhield.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:53 schreef Bol_Wan het volgende:
ik denk het laatste, aangezien je door de aflevering heen flitsen van Peter zag. dat kan dan niet walter zijn. Overigens snapte ik de Observer in een van de laatste scenes niet helemaal. Waar was die mee bezig?
dan moet je hier niet komen, zodra de Amerikaanse aflevering is geweest mag je hier vrijuit lullen over de gebeurtenissen in die ep.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:20 schreef Zon het volgende:
[..]
Jawel, denk je dat iedereen meteen dezelfde dag nog de aflevering gaat kijken!
Dat denk ik niet,het was puur om Peter te doen vergeten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Walter wou opblazen maar door gevoelens tegenhield.
Tjah dat bepalen de schrijvers natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,het was puur om Peter te doen vergeten.
Het was nooit de bedoeling om Walter wat aan te doen,alleen Walter had nooit Peter uit het andere universum mogen halen.
Dus denk inderdaad dat "September (The Observer)" alle herinneringen van Peter wou wissen.
Maar zou hij dat dan niet bij het hele team moeten doen ook?
Er zwerven nog flarden van Peter rond in het universum (daarom zag je hem nog verschillende keren deze aflevering), dat apparaat is om deze flarden van Peter te vernietigen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet,het was puur om Peter te doen vergeten.
Het was nooit de bedoeling om Walter wat aan te doen,alleen Walter had nooit Peter uit het andere universum mogen halen.
Dus denk inderdaad dat "September (The Observer)" alle herinneringen van Peter wou wissen.
Maar zou hij dat dan niet bij het hele team moeten doen ook?
Niet echt een nieuw teamlid, Agent Lee was al lid van Fringe, en erg verliefd op Olivia, alleen weten ze niet meer dat ze elkaar al kennenquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:40 schreef Rainesz het volgende:
Heerlijke nieuwe aflevering! Mooie seizoenopener.
Leuk nieuw teamlid geïntroduceerd. tenminste denk dat het een team lid word hehe.
heel nieuwsgierig of walter nu Peter is,of dat het Peter is die probeert in contact te komen.
Ze hadden Peter nodig om Walter enigszins bij zijn verstand te houden. Deze Walter is vermoedelijk nog gestoorder dan de oude Walter (al kwam dat niet sterk naar voren in de aflevering). Olivia merkt ook al op dat Walter nooit een "tether into the world" heeft gehad. Die functie werd door Peter vervuld in de oude tijdlijn.quote:Op zondag 25 september 2011 08:50 schreef jcdragon het volgende:
In het begin kon alleen Peter Walter uit het gesticht halen en speciaal voor hem zorgen omdat hij familie is. En nu had Olivia Walter nodig en heeft ie hem gewoon daar uitgecheckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |