abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101214200

In het nieuwe sci-fi drama Fringe van J.J. Abrams (Lost, Alias), bundelen FBI-agente Olivia Dunham (Anna Torv, The Secret Life of Us) en wetenschapper Peter Bishop (Joshua Jackson, Dawson's Creek) hun krachten onder leiding van hoofd van de 'Fringe'-afdeling Phillip Broyles (Lance Reddick, The Wire, Oz) om paranormale zaken te onderzoeken.

Ze krijgen hulp van Peters vader, Walter (John Noble, Lord of the Rings), een briljante (wellicht gestoorde) wetenschapper die zijn dagen in een psychiatrisch verzorgingstehuis sleet na een verkeerd afgelopen experiment met dodelijke afloop.

Fringe behandelt zowel paranormale mysteries en mythologiën, als de relaties tussen de personages.

Fringe begint op dinsdag 9 september met de 2 uur durende pilot en zal daarna wekelijks te zien zijn.

Algemene Informatie:
Officiële Site
Fringe op IMDb
Fringe op TV.com
Fringe Op Wikipedia

Fansites:
FringeTVSeries.com
Fringe-TV.com
Fringe-Forum.com
FringeTV.Blogspot.com
Fringepedia

Trailers & Interviews:
Trailer - YouTube
YouTube - FringeOnline

Deze OP staat hier en is daar tevens aan te passen.
pi_101214303
En ik sloot het vorige deel met een promo!

Nog ongeveer een maand! *O*
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:39:39 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_101214626
Ik vind de promo's echt nietszeggend bij Fringe :P Maar ben wel blij dat nieuwe seizoen met een maandje weer start :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_101215360
Kan niet wachten _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_101218415
Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_101219658
Ik ben ook benieuwd. Heb de afgelopen tijd seizoen drie afgekeken, dus ben weer helemaal bij. Laat het maar beginnen!
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:20:40 #7
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_101503504
New Dimensions klinkt toch een beetje schrikbarend. Dan wordt het echt niet meer te volgen :P
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_101841467
Lance Reddick (Broyles) heeft een heuse Jazz CD uitgebracht. Die gast kan zingen!!

http://www.amazon.com/Con(...)eddick/dp/B0046LUBOY

Erg veel zin in nieuw Fringe seizoen *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_101847093
ik plaats de promo maar even in spoiler tags voor de mensen die nog niks willen zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101849259
Voor de John Noble fans is misschien Dark Matters ook wel een leuke serie :)
Zowiezo wel toepasselijk aangezien dat ook een beetje over "fringe" science gaat :)
http://science.discovery.com/tv/dark-matters/
pi_101858212
quote:
11s.gif Op zondag 11 september 2011 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Lance Reddick (Broyles) heeft een heuse Jazz CD uitgebracht. Die gast kan zingen!!

http://www.amazon.com/Con(...)eddick/dp/B0046LUBOY

Erg veel zin in nieuw Fringe seizoen *O*
haha, dat verwacht je echt niet als je hem hoort praten, zulke zoetsappige liedjes _O- _O-
pi_101923535
Ik ben erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren in seizoen 4. Wel kut want nu moet ik naar 1 aflevering per week inplaats van dat ik er een paar achter elkaar keek.
pi_101924031
Vandaag uit de USA de seizoen3 blu-ray box ontvangen. Nu dan eindelijk met DTS-HD Master Audio :9
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_102037353
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit volgens mij wel nieuw materiaal in. Dus als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren, moet je niet klikken!
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:38:24 #16
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102203642
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 10:06 schreef dapluiz het volgende:
Voor de John Noble fans is misschien Dark Matters ook wel een leuke serie :)
Zowiezo wel toepasselijk aangezien dat ook een beetje over "fringe" science gaat :)
http://science.discovery.com/tv/dark-matters/
aaah....
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102206313
ik moet echt even de season finale van vorig seizoen kijken voordat het weer losgaat, want ik snap er anders niets van vrees ik :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
SPOILER
Zit volgens mij wel nieuw materiaal in. Dus als je niet wilt weten wat er gaat gebeuren, moet je niet klikken!
Vette promo is dit!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 23 september 2011 @ 06:04:10 #18
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_102287972
Vanavond begint het nieuwe seizoen, dus morgen kijken *O* *O* Het lange wachten wordt beloond!
pi_102293924
holy shit, eindelijk :9
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:13:00 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_102294295
*O* Heb er zin in! Zondag nog net ff kijken voor ik op vakantie ga O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_102294556
^O^
pi_102295672
Can't wait. :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:29:29 #23
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_102298350
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 06:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Vanavond begint het nieuwe seizoen, dus morgen kijken *O* *O* Het lange wachten wordt beloond!
ETetetettetetete :D !!!!!!!!!11
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_102298791
Eerste post hier, maar deze mag ik jullie niet onthouden!
Joshua Jackson over zijn rol in seizoen 4:

SPOILER
pi_102325339
The man in the mirror... het is een echte Jackson. ;)
  zaterdag 24 september 2011 @ 09:38:41 #26
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_102325820
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:43 schreef Glenn0 het volgende:
Eerste post hier, maar deze mag ik jullie niet onthouden!
Joshua Jackson over zijn rol in seizoen 4:

SPOILER
:D
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  zaterdag 24 september 2011 @ 09:39:55 #27
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102325836
Downloading. c_/
Je moeder is een hamster
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:15:14 #28
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_102327128
Walter O+
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_102328862
Heerlijke nieuwe aflevering! Mooie seizoenopener.
Leuk nieuw teamlid geïntroduceerd. tenminste denk dat het een team lid word hehe.
heel nieuwsgierig of walter nu Peter is,of dat het Peter is die probeert in contact te komen.
pi_102329096
ik denk het laatste, aangezien je door de aflevering heen flitsen van Peter zag. dat kan dan niet walter zijn. Overigens snapte ik de Observer in een van de laatste scenes niet helemaal. Waar was die mee bezig?
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:06:07 #31
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_102329423
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:53 schreef Bol_Wan het volgende:
ik denk het laatste, aangezien je door de aflevering heen flitsen van Peter zag. dat kan dan niet walter zijn. Overigens snapte ik de Observer in een van de laatste scenes niet helemaal. Waar was die mee bezig?
SPOILER
pi_102330433
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:06 schreef Orealo het volgende:

[..]

SPOILER
aflevering is al geweest he, spoilers zijn niet echt meer nodig ;)
pi_102332247
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:52 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

aflevering is al geweest he, spoilers zijn niet echt meer nodig ;)
Jawel, denk je dat iedereen meteen dezelfde dag nog de aflevering gaat kijken!
pi_102332334
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:53 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik denk dat hij Walter wou opblazen maar door gevoelens tegenhield.
pi_102332418
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:20 schreef Zon het volgende:

[..]

Jawel, denk je dat iedereen meteen dezelfde dag nog de aflevering gaat kijken!
dan moet je hier niet komen, zodra de Amerikaanse aflevering is geweest mag je hier vrijuit lullen over de gebeurtenissen in die ep.
pi_102332531
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:24 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik denk dat hij Walter wou opblazen maar door gevoelens tegenhield.
Dat denk ik niet,het was puur om Peter te doen vergeten.
Het was nooit de bedoeling om Walter wat aan te doen,alleen Walter had nooit Peter uit het andere universum mogen halen.
Dus denk inderdaad dat "September (The Observer)" alle herinneringen van Peter wou wissen.

Maar zou hij dat dan niet bij het hele team moeten doen ook?
pi_102333181
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Het was nooit de bedoeling om Walter wat aan te doen,alleen Walter had nooit Peter uit het andere universum mogen halen.
Dus denk inderdaad dat "September (The Observer)" alle herinneringen van Peter wou wissen.

Tjah dat bepalen de schrijvers natuurlijk.
pi_102339110
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:32 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Er zwerven nog flarden van Peter rond in het universum (daarom zag je hem nog verschillende keren deze aflevering), dat apparaat is om deze flarden van Peter te vernietigen.

Wel vind ik het zelf jammer dat de hele verhaallijn van de afgelopen drie seizoenen veranderd zou moeten zijn, nu Peter nooit meegeholpen heeft en er nergens echt opvallende veranderingen zijn gebeurd in de omgeving of de mensen.
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:34:16 #39
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_102340161
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:40 schreef Rainesz het volgende:
Heerlijke nieuwe aflevering! Mooie seizoenopener.
Leuk nieuw teamlid geïntroduceerd. tenminste denk dat het een team lid word hehe.
heel nieuwsgierig of walter nu Peter is,of dat het Peter is die probeert in contact te komen.
Niet echt een nieuw teamlid, Agent Lee was al lid van Fringe, en erg verliefd op Olivia, alleen weten ze niet meer dat ze elkaar al kennen

Mooie opening van het nieuwe seizoen!! _O_
pi_102340749
Ik vond het een enorm slechte episode. Walter en agent Lee overacteerden enorm en ik vond het erg raar hoe snel en gemakkelijk die Lee overal bij betrokken werd.
En wtf, je rukt uit omdat de moordenaar is gevonden en hebt niet eens een walkie-talkie of ander contact met headquarters om een ambulance te roepen? En vervolgens komt Olivia zo dichtbij dat ze haar pistool uit de handen laat slaan? Erg slecht allemaal -O-.
pi_102341235
Boeide Lee niet iemand vast aan een buis aan het begin van de aflevering. Wat is er met die man gebeurt? Zou het misschien Peter kunnen zijn geweest die daarna meteen vergeten is, omdat dat moment eigenlijk nooit plaatsgevonden heeft?
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:32:36 #42
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_102341782
Lijkt wel of ze in een totaal andere omgeving zitten met de bekende hoofdpersonen (uitgezonderd Petger) met behoud van karakter.
Andere opening, de Olivia's die het er wel met elkaar over hebben, de 'introductie' van Lee, Obsevers...

Neither here, nor there
Burnt to the core but not broken
pi_102342243
Ik had ook een raar gevoel bij 't kijken van de aflevering, alsof inderdaad de afgelopen drie seizoenen niet plaats gevonden hebben. hopelijk komen ze met een leuke verhaallijn, want dat andere universumgedoe begint ook een beetje mijn neus uit te komen.
  zaterdag 24 september 2011 @ 23:45:24 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102347354
Wat ik niet snap is hoe de twee dimensies bij mekaar gekomen zijn zonder peter ertussen. Dus hoe kan hij nu niet hebben bestaan?

Walternet had die machine speciaal gebouwd vor peter omdat hij die kwijt was. Nu zie je die machine nogsteeds staan. maar peter bestaat niet?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102348575
ja ik snap er ook geen kut van.

een verklaring zou zijn dat peter wel bestaan heeft, maar dat alle herinneringen over peter gewist zijn. want zonder peter was alles toch anders verlopen.
pi_102350586
Het kan ook zijn dat die machine nu om andere redenen nodig was
  zondag 25 september 2011 @ 07:31:37 #47
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_102352577
Vraagje: Olivia heeft toch de Lee van de andere kant (Walternate) weleens ontmoet/gezien? Ook in de tijdlijn die nu heeft plaatsgehad? Dan moet ze toch die Lee die ze nu hebben geïntroduceerd in deze wereld (her)kennen als zijnde de andere versie van die gozer die ze al wel kende? Of wilde ze dat gewoon niet laten merken ofzo?
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_102352670
Eind van de aflevering heeft Bolivia de Lee van "onze" wereld ook gezien, zij heeft hem ook niet herkend...
  zondag 25 september 2011 @ 08:50:57 #49
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_102352857
In het begin kon alleen Peter Walter uit het gesticht halen en speciaal voor hem zorgen omdat hij familie is. En nu had Olivia Walter nodig en heeft ie hem gewoon daar uitgecheckt. :?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zondag 25 september 2011 @ 09:45:45 #50
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_102353234
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 08:50 schreef jcdragon het volgende:
In het begin kon alleen Peter Walter uit het gesticht halen en speciaal voor hem zorgen omdat hij familie is. En nu had Olivia Walter nodig en heeft ie hem gewoon daar uitgecheckt. :?
Ze hadden Peter nodig om Walter enigszins bij zijn verstand te houden. Deze Walter is vermoedelijk nog gestoorder dan de oude Walter (al kwam dat niet sterk naar voren in de aflevering). Olivia merkt ook al op dat Walter nooit een "tether into the world" heeft gehad. Die functie werd door Peter vervuld in de oude tijdlijn.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')