...? De hoeveelheid afleveringen per seizoen is een argument om de serie niet te kijken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb het maar opgegeven, zo'n twintig afleveringen per seizoen vind ik voor deze serie toch iets teveel. Op zich jammer, want het idee is wel leuk.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb het maar opgegeven, zo'n twintig afleveringen per seizoen vind ik voor deze serie toch iets teveel. Op zich jammer, want het idee is wel leuk.
Als er niet genoeg story arc voor het aantal afleveringen is wel. Torchwood: Miracle Day had hetzelfde probleem al met 10 afleveringen vond ik. Dat hadden er beter 5 kunnen zijn. (Maar goed, ik kijk alles van Doctor Who en Torchwoodquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
...? De hoeveelheid afleveringen per seizoen is een argument om de serie niet te kijken?
7th game World series =/= wk finale voetbal. Maar je hebt wel gelijk, want de kijkcijfers vallen enorm tegen. Zo is het weer december en dan volgt weer een stop van een paar weken en zoiets doet ook geen wonderen. Zullen wel rekken naar 88 afl om syndicat te worden en daarna zsm te kappen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Symer het volgende:
Geen goed teken dat Fox Fringe ziet als een soort tijdvulling voor als er een keer geen sport is om uit te zenden.
Het Amerikaanse volk lijkt nog meer belangstelling te hebben voor narcistische talkshow-hosts/shows a la conan ed. Is vast een cultuur dingquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Symer het volgende:
Geen goed teken dat Fox Fringe ziet als een soort tijdvulling voor als er een keer geen sport is om uit te zenden.
Ach, dat is in Nederland niet anders als er voetbal uit te zenden is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Symer het volgende:
Je snapt dat die World Series game #7 een unicum was?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:27 schreef Symer het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 00:39 schreef jcdragon het volgende:
Goede aflevering. Peter probeert uit te vinden hoe het komt dat hij aanwezig is. Walter die moeite heeft dat Peter terug is. En shapeshifters die toch uit de alternate world komen. Ik ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat. Waarschijnlijk speelt Peter wel een sleutelrol daarin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
ik heb laatst weer alles gezien...ik zag weer nieuwe dingen, maar nog steeds veel niet verklaarde dingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef tass het volgende:
[..]
Nou ik niet. Ik zit nog af en toe aan dat einde te denken en dan baal ik weer. Zat er over te denken om alles weer vanaf aflevering 1 te gaan kijken, maar met dat einde? Nee de komende paar jaar niet. Zijn mij te veel vragen overgebleven nog.
Maar on topic on Fringe:
Super dat Peter er weer is, maar vanaf nu gaat het wel spannender worden denk ik.
Van mij mag deze serie nog jaren doorgaan hoor!
Voor ons kijkers is het natuurlijk ook heel wat, maar voor de personages is hij niet echt iemand. Daarom misschien?quote:Op zondag 6 november 2011 21:38 schreef Glenn0 het volgende:
Toffe aflevering, maar had toch wat meer verwacht van de comeback van Peter, ze stellen de echte confrontatie wat uit naar mijn gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |