Hier word het uitgezonden door een zender met een vrouwenimago... En ui weet nooit wanneer het nu wel of niet op tv is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, want in NL is Fringe echt een mega hit serie.

Ga je nou je idiote uitspraak ook nog lopen verdedigen terwijl het nota bene Amerikanen zijn die de serie maken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:55 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Hier word het uitgezonden door een zender met een vrouwenimago... En ui weet nooit wanneer het nu wel of niet op tv is

Ja dus? Ik heb het over de kijkers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ga je nou je idiote uitspraak ook nog lopen verdedigen terwijl het nota bene Amerikanen zijn die de serie maken?

Hij doet me heel erg aan Clillian Murphy denken (Scarecrow in Batman Begins).quote:Op maandag 26 september 2011 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh. Agent Lee was al stom, en nu met emobril wordt het er niet beter op.

Hmmm... Dat is inderdaad een verklaring.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef jcdragon het volgende:
Alt Broyles ging toch dood omdat hij Olivia naar onze wereld bracht. Maar Olivia zou nooit naar de andere wereld gegaan zijn, als ze Peter niet wilde terug halen. Dus nu Peter er niet meer is, leeft Alt Broyles nog.

Ja maar in de ep werd er wel gezegd dat Olivia 2 weken in het alternatieve universum heeft doorgebracht. En walternate zou nooit het risico hebben genomen (als het goed is) om minimaal twee personen te laten oversteken (ze hadden al grote moeite om dat met walternate te doen, zowel de techniek, organisatie en morele aspecten/gevaar voor hun wereld).quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef jcdragon het volgende:
Alt Broyles ging toch dood omdat hij Olivia naar onze wereld bracht. Maar Olivia zou nooit naar de andere wereld gegaan zijn, als ze Peter niet wilde terug halen. Dus nu Peter er niet meer is, leeft Alt Broyles nog.

quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef jcdragon het volgende:

Precies, zo logisch is het niet, want ze halen wel meer acties uit die ontspringen bij Peter.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ja maar in de ep werd er wel gezegd dat Olivia 2 weken in het alternatieve universum heeft doorgebracht. En walternate zou nooit het risico hebben genomen (als het goed is) om minimaal twee personen te laten oversteken (ze hadden al grote moeite om dat met walternate te doen, zowel de techniek, organisatie en morele aspecten/gevaar voor hun wereld).

.
. 

Dat van Olivia is opzich nog wel te verklaren, Fauxlivia nam niet de relatie met Peter over. Misschien dat Olivia haar toch net iets minder haatdragend maakt tegenover Fauxlivia.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies, zo logisch is het niet, want ze halen wel meer acties uit die ontspringen bij Peter.
Ik vond het géén leuke aflevering. Ik snap dat het ouderwets Fringe is, met een zaak en alles, maar vond het op z'n minst gek te noemen dat Olivia vrolijk meegaat naar de overkant, en dat ook gewoon kan, om daar ff een zaak op te lossen. Dit zijn de mensen die haar leven hebben overgenomen. En hoe heerlijk makkelijk was de amnesie die die professor aan het einde had.

(als ik het goed heb) Of hij dus nog dezelfde functie heeft, etc.
 (als ik het goed heb) Of hij dus nog dezelfde functie heeft, etc.

Dat van dat geheugenverlies is ook nog wel logisch, hij werkt immers met een machine die de geheugens uit mensen overzuigt naar hem. Dan is het wel logisch dat degene aan de andere kant van de machines die geheugens kwijt is. Lijkt me..quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies, zo logisch is het niet, want ze halen wel meer acties uit die ontspringen bij Peter.
Ik vond het géén leuke aflevering. Ik snap dat het ouderwets Fringe is, met een zaak en alles, maar vond het op z'n minst gek te noemen dat Olivia vrolijk meegaat naar de overkant, en dat ook gewoon kan, om daar ff een zaak op te lossen. Dit zijn de mensen die haar leven hebben overgenomen. En hoe heerlijk makkelijk was de amnesie die die professor aan het einde had.
Ze moeten nu gewoon dat verhaal rondom Peter meer body geven, en zich richten op het daadwerkelijke plot, want het zou zomaar kunnen dat dit het laatste seizoen is en we tijd tekort gaan komen.

Mja, zou op zich wel verklaren waarom hij zich die vrouw niet meer herinnerde, maar dat de afgelopen 4 weken weg waren, was wel erg convenient.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat van dat geheugenverlies is ook nog wel logisch, hij werkt immers met een machine die de geheugens uit mensen overzuigt naar hem. Dan is het wel logisch dat degene aan de andere kant van de machines die geheugens kwijt is. Lijkt me..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(

quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Walter vs. Gus... ik moest gelijk aan Breaking Bad denken.
 Nice! Was niet in me opgekomen!
 Nice! Was niet in me opgekomen!

quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:43 schreef Zhenar het volgende:
Ep 3 was leuk...Ik hou het op 'minder slecht dan de vorige'. Dat Olivia 'm ook kan zien was te verwachten, en toen ze het gezicht zocht werd het nog 's duidelijk. Ik hoop dat ze nu gewoon snel achter Peter aangaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon iemand trouwens verstaan wat Peter zei, tegen Walter?

nu snap ik het pas
  nu snap ik het pas

In de scene waar Broyels bij was:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou het op 'minder slecht dan de vorige'. Dat Olivia 'm ook kan zien was te verwachten, en toen ze het gezicht zocht werd het nog 's duidelijk. Ik hoop dat ze nu gewoon snel achter Peter aangaan.
Kon iemand trouwens verstaan wat Peter zei, tegen Walter?

Ik vind dit nieuwe seizoen sowieso nogal zwak (tot nu toe).quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:40 schreef Jivis het volgende:
Vond 't maar een saaie filler, op het eind na.

Hopelijk gaan ze zich nu op de Peter-verhaallijn richten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik vind dit nieuwe seizoen sowieso nogal zwak (tot nu toe).

Wat ik me afvraag is of Peter mischien alleen in een andere dimensie zit. Want als er wordt gezegd "help me I want to come home" zou dat door flarden in Walter zijn eigen brein zijn en doet hij dat zelf. Of is er nu een sub-realiteit dat zich vermengt met de huidige?quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
In de scene waar Broyels bij was:
Walter can you see me?
I can hear you.
I'm right here.
I'm scared....you have to help me.
I wanna come home.
De rest kon ik niet verstaan.

Het tweede lijkt me het meest logische in interessantste, maar je weet het niet, bij Fringe.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is of Peter mischien alleen in een andere dimensie zit. Want als er wordt gezegd "help me I want to come home" zou dat door flarden in Walter zijn eigen brein zijn en doet hij dat zelf. Of is er nu een sub-realiteit dat zich vermengt met de huidige?

Walter is wel naar de andere kant gegaan, maar alternatieve Peter is gestorven in het bevroren meer. Dat heeft Walter toch verteld deze aflevering.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Rainesz het volgende:
Lijkt me dat aan de andere kant Peter nu ook is gestorven.
Dat Walter toen niet naar de andere kant is gegaan.
verders redelijke aflevering

Quantum teleportation.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is of Peter mischien alleen in een andere dimensie zit. Want als er wordt gezegd "help me I want to come home" zou dat door flarden in Walter zijn eigen brein zijn en doet hij dat zelf. Of is er nu een sub-realiteit dat zich vermengt met de huidige?

Volgens mij ging het zo:quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Walter is wel naar de andere kant gegaan, maar alternatieve Peter is gestorven in het bevroren meer. Dat heeft Walter toch verteld deze aflevering.
Enige wat ik me even niet kan herinneren is hoe die scene verliep, want die hebben we al 's gezien volgens mij, waarbij de Observer ze uit het water haalde ofzo.

David Fury
 David Fury  

Want de kijkcijfers zijn niet bepaald gigantisch. Maar whatevs, ik geniet met volle teugen. Het is lichtjaren beter dan Terra Nova (quote:The mandate was to start the season almost like starting a new series... Ease people into the universe thru Lincoln, etc.We'll be getting into the kind of stuff you like soon enuf. But as you said... New reality this year...
 ) en dat met een VEEL kleiner budget.
 ) en dat met een VEEL kleiner budget.

Voor je eigen lol, blijf uit dit topic tot je bij bent :-Pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef Ugjerke het volgende:
Net klaar met seizoen 1, was heel verbaasd dat Walter Bishop en William Bell niet dezelfde personen waren. Ik was daar van overtuigd door Peter's opmerking dat de beste leugen verankerd is in de waarheid en de eerste letters van hun voor- en achternamen.

Weet ik, ik heb met m'n ogen dicht naar beneden gescrollt. ^^quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:44 schreef Young_David het volgende:
[..]
Voor je eigen lol, blijf uit dit topic tot je bij bent :-P

David Fury zegt op zijn Twitter dat Bell dood is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:03 schreef Orealo het volgende:
Over William Bell gesproken.. die heeft zichzelf opgeofferd zodat Peter, Bolivia, en Walter naar *onze* kant konden komen. Dat is niet gebeurt dus in principe zou hij nog leven.
Alleen doet Leonard Nimoy geen acteerwerk meer, dus ik ben benieuwd hoe ze dat in gaan vullen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |