abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102615663
ik snap er niets van, is broyles aan de andere kant nu ineens weer levend? die was toch met een half been teruggestuurd?

oh dat zeggen jullie ook al.. mja. Wel een leuke aflevering op zich
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:55:01 #92
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_102617910
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ja, want in NL is Fringe echt een mega hit serie.
Hier word het uitgezonden door een zender met een vrouwenimago... En ui weet nooit wanneer het nu wel of niet op tv is.
Tevens kijk maar eens naar andere scifi op fox zoals firefly en de matige openingscijfers van terra nova(ookal was die ook niet zo super, maar toch)
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_102617971
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:55 schreef mctwigt het volgende:

[..]

Hier word het uitgezonden door een zender met een vrouwenimago... En ui weet nooit wanneer het nu wel of niet op tv is
Ga je nou je idiote uitspraak ook nog lopen verdedigen terwijl het nota bene Amerikanen zijn die de serie maken?
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:59:01 #94
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_102618036
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ga je nou je idiote uitspraak ook nog lopen verdedigen terwijl het nota bene Amerikanen zijn die de serie maken?
Ja dus? Ik heb het over de kijkers.
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_102641964
quote:
15s.gif Op maandag 26 september 2011 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh. Agent Lee was al stom, en nu met emobril wordt het er niet beter op.
Hij doet me heel erg aan Clillian Murphy denken (Scarecrow in Batman Begins).

Ik heb me vermaakt met de eerste twee afleveringen (al was de laatste een beetje saai) en ik dacht redelijk door te hebben wat er aan de hand was, maar toen ik zag dat die alternatieve Broyles weer in leven is had ik wel een 'wtf'-momentje.
Amen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:28:10 #96
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_102650768
Alt Broyles ging toch dood omdat hij Olivia naar onze wereld bracht. Maar Olivia zou nooit naar de andere wereld gegaan zijn, als ze Peter niet wilde terug halen. Dus nu Peter er niet meer is, leeft Alt Broyles nog.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_102654375
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef jcdragon het volgende:
Alt Broyles ging toch dood omdat hij Olivia naar onze wereld bracht. Maar Olivia zou nooit naar de andere wereld gegaan zijn, als ze Peter niet wilde terug halen. Dus nu Peter er niet meer is, leeft Alt Broyles nog.
Hmmm... Dat is inderdaad een verklaring.

Zouden ze nu echt met al die dingen rekening hebben gehouden? Wat een hersenkraker moet dat voor de schrijvers zijn geweest zeg.
Amen.
pi_102656763
quote:
Ja maar in de ep werd er wel gezegd dat Olivia 2 weken in het alternatieve universum heeft doorgebracht. En walternate zou nooit het risico hebben genomen (als het goed is) om minimaal twee personen te laten oversteken (ze hadden al grote moeite om dat met walternate te doen, zowel de techniek, organisatie en morele aspecten/gevaar voor hun wereld).
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:28:55 #99
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_102662538
quote:
_O_
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_102664795
Toffe aflevering en die verklaring mbt Alt Broyles klinkt inderdaad wel logisch. Blijft toch een hele goede serie, maar toch kan ik ergens die tegenvallende kijkcijfers wel begrijpen. Enkele afleveringen missen en je ziet door de bomen het bos niet meer.
pi_102665913
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ja maar in de ep werd er wel gezegd dat Olivia 2 weken in het alternatieve universum heeft doorgebracht. En walternate zou nooit het risico hebben genomen (als het goed is) om minimaal twee personen te laten oversteken (ze hadden al grote moeite om dat met walternate te doen, zowel de techniek, organisatie en morele aspecten/gevaar voor hun wereld).
Precies, zo logisch is het niet, want ze halen wel meer acties uit die ontspringen bij Peter.

Ik vond het géén leuke aflevering. Ik snap dat het ouderwets Fringe is, met een zaak en alles, maar vond het op z'n minst gek te noemen dat Olivia vrolijk meegaat naar de overkant, en dat ook gewoon kan, om daar ff een zaak op te lossen. Dit zijn de mensen die haar leven hebben overgenomen. En hoe heerlijk makkelijk was de amnesie die die professor aan het einde had.

Ze moeten nu gewoon dat verhaal rondom Peter meer body geven, en zich richten op het daadwerkelijke plot, want het zou zomaar kunnen dat dit het laatste seizoen is en we tijd tekort gaan komen.
pi_102667586
Wat ik nog het raarst blijf vinden is dat dingen in het andere universum anders gaan bij ons, en het ontbreken van Peter dus zulke drastische veranderingen kan doorvoeren, maar verder van bijna iedereen wel een double is? Je zou toch zeggen dat er maar een aan de andere kant dood hoeft te gaan (of in de Amber te zitten) om een kettingreactie aan veranderingen in te zetten waardoor de andere kant steeds anders wordt?

Die professor/serial killer heeft tientallen mensen vermoord aan die kant, waardoor er tientallen kinderen en honderden kleinkinderen nooit zullen bestaan. Toch bestaan álle Fringe leden ook aan die kant :?.

Tot nog toe heb ik daar weinig over nagedacht, maar juist het feit dat het ontbreken van Peter zoveel teweeg brengt maakt dat ik het wel heel raar vind allemaal.
pi_102668061
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Precies, zo logisch is het niet, want ze halen wel meer acties uit die ontspringen bij Peter.

Ik vond het géén leuke aflevering. Ik snap dat het ouderwets Fringe is, met een zaak en alles, maar vond het op z'n minst gek te noemen dat Olivia vrolijk meegaat naar de overkant, en dat ook gewoon kan, om daar ff een zaak op te lossen. Dit zijn de mensen die haar leven hebben overgenomen. En hoe heerlijk makkelijk was de amnesie die die professor aan het einde had.
Dat van Olivia is opzich nog wel te verklaren, Fauxlivia nam niet de relatie met Peter over. Misschien dat Olivia haar toch net iets minder haatdragend maakt tegenover Fauxlivia.
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:04:31 #104
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_102668369
Ik ben wel benieuwd naar hoe/wat de alternate Walter nu is, die hebben we nog niet gezien :) (als ik het goed heb) Of hij dus nog dezelfde functie heeft, etc.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:12:36 #105
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_102668824
Ik vond aflevering twee een erg goede aflevering, had wel wtf Boyles leeft aan de andere kant weer, maar voordeel daarvan is twee keer meer Broyles O+
pi_102669748
Oh en ik snap dat ze het verschil tussen de werelden en de daarin behorende karakters moeten acteren, maar ik erger me aan de alternatieve Olivia, Broyles en vooral Astrid.
pi_102669942
quote:
15s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ze moeten nu gewoon dat verhaal rondom Peter meer body geven, en zich richten op het daadwerkelijke plot, want het zou zomaar kunnen dat dit het laatste seizoen is en we tijd tekort gaan komen.
Dat van dat geheugenverlies is ook nog wel logisch, hij werkt immers met een machine die de geheugens uit mensen overzuigt naar hem. Dan is het wel logisch dat degene aan de andere kant van de machines die geheugens kwijt is. Lijkt me..
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_102683858
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Dat van dat geheugenverlies is ook nog wel logisch, hij werkt immers met een machine die de geheugens uit mensen overzuigt naar hem. Dan is het wel logisch dat degene aan de andere kant van de machines die geheugens kwijt is. Lijkt me..
Mja, zou op zich wel verklaren waarom hij zich die vrouw niet meer herinnerde, maar dat de afgelopen 4 weken weg waren, was wel erg convenient.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:43:13 #109
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102685673
Ik snap trouwens niet wat er "wild" is aan een recht kaspel (van altlivia dus)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:43:09 #110
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_102845087
Ep 3 was leuk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_102846391
Walter vs. Gus... ik moest gelijk aan Breaking Bad denken. :P
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:48:36 #112
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_102848360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Walter vs. Gus... ik moest gelijk aan Breaking Bad denken. :P
:D Nice! Was niet in me opgekomen!
pi_102850240
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:43 schreef Zhenar het volgende:
Ep 3 was leuk...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou het op 'minder slecht dan de vorige'. Dat Olivia 'm ook kan zien was te verwachten, en toen ze het gezicht zocht werd het nog 's duidelijk. Ik hoop dat ze nu gewoon snel achter Peter aangaan.

Kon iemand trouwens verstaan wat Peter zei, tegen Walter?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:02:36 #114
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_102852277
Ik vond het weer een toffe aflevering.Toen Olivia de database aan het runnen was dacht ik dat ze dit in opdracht van Walter deed, was geen spoiler voor mij 8)7 nu snap ik het pas
pi_102854149
hehe, gaan ze eindelijk eens op zoek naar peter
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:10:13 #116
35623 PPL
#control
pi_102858695
Burnt to the core but not broken
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:15:09 #117
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_102860817
Toffe aflevering. De zoektocht naar Peter is nu gestart. Ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_102865870
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik hou het op 'minder slecht dan de vorige'. Dat Olivia 'm ook kan zien was te verwachten, en toen ze het gezicht zocht werd het nog 's duidelijk. Ik hoop dat ze nu gewoon snel achter Peter aangaan.

Kon iemand trouwens verstaan wat Peter zei, tegen Walter?
In de scene waar Broyels bij was:

Walter can you see me?
I can hear you.
I'm right here.
I'm scared....you have to help me.
I wanna come home.

De rest kon ik niet verstaan.
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:40:51 #119
133369 Jivis
Critikut
pi_102880974
Vond 't maar een saaie filler, op het eind na ;(.
Amen.
pi_102881142
John Noble _O_
pi_102886694
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:40 schreef Jivis het volgende:
Vond 't maar een saaie filler, op het eind na ;(.
Ik vind dit nieuwe seizoen sowieso nogal zwak (tot nu toe).
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:21:54 #122
133369 Jivis
Critikut
pi_102887117
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ik vind dit nieuwe seizoen sowieso nogal zwak (tot nu toe).
Hopelijk gaan ze zich nu op de Peter-verhaallijn richten.
Amen.
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:27:34 #123
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102887514
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 04:25 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

In de scene waar Broyels bij was:

Walter can you see me?
I can hear you.
I'm right here.
I'm scared....you have to help me.
I wanna come home.

De rest kon ik niet verstaan.
Wat ik me afvraag is of Peter mischien alleen in een andere dimensie zit. Want als er wordt gezegd "help me I want to come home" zou dat door flarden in Walter zijn eigen brein zijn en doet hij dat zelf. Of is er nu een sub-realiteit dat zich vermengt met de huidige?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:56:44 #124
251119 Rainesz
flets outz
pi_102894384
Lijkt me dat aan de andere kant Peter nu ook is gestorven.
Dat Walter toen niet naar de andere kant is gegaan.

verders redelijke aflevering
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_102894415
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag is of Peter mischien alleen in een andere dimensie zit. Want als er wordt gezegd "help me I want to come home" zou dat door flarden in Walter zijn eigen brein zijn en doet hij dat zelf. Of is er nu een sub-realiteit dat zich vermengt met de huidige?
Het tweede lijkt me het meest logische in interessantste, maar je weet het niet, bij Fringe.
pi_102895335
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Rainesz het volgende:
Lijkt me dat aan de andere kant Peter nu ook is gestorven.
Dat Walter toen niet naar de andere kant is gegaan.

verders redelijke aflevering
Walter is wel naar de andere kant gegaan, maar alternatieve Peter is gestorven in het bevroren meer. Dat heeft Walter toch verteld deze aflevering.

Enige wat ik me even niet kan herinneren is hoe die scene verliep, want die hebben we al 's gezien volgens mij, waarbij de Observer ze uit het water haalde ofzo.
pi_102897710
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:27 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Quantum teleportation. ;)
pi_102901149
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Walter is wel naar de andere kant gegaan, maar alternatieve Peter is gestorven in het bevroren meer. Dat heeft Walter toch verteld deze aflevering.

Enige wat ik me even niet kan herinneren is hoe die scene verliep, want die hebben we al 's gezien volgens mij, waarbij de Observer ze uit het water haalde ofzo.
Volgens mij ging het zo:

Walter haalt Peter terug
Geneest Peter
Peter wil terug naar zijn eigen universum
Peter gaat terug naar het meer
Het meer breekt
Observer redt Peter (toen, nu niet meer)
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_102902744
Top aflevering, puik geschreven door _O_ David Fury _O_ :D

En voor degenen die het nog niet wisten even deze quote van de twitter van Meneer Fury ( http://twitter.com/dfury )

quote:
The mandate was to start the season almost like starting a new series... Ease people into the universe thru Lincoln, etc.We'll be getting into the kind of stuff you like soon enuf. But as you said... New reality this year...
Want de kijkcijfers zijn niet bepaald gigantisch. Maar whatevs, ik geniet met volle teugen. Het is lichtjaren beter dan Terra Nova ( ;( ) en dat met een VEEL kleiner budget.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 10 oktober 2011 @ 02:41:31 #130
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102904397
Hoe kan Fringe nou niet veel kijkcijfers hebben ;(

Oh wacht we leven natuurlijk in dimensie X waar frasier en grays roeleert, shit :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 00:08:19 #131
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_102984050
Net klaar met seizoen 1, was heel verbaasd dat Walter Bishop en William Bell niet dezelfde personen waren. Ik was daar van overtuigd door Peter's opmerking dat de beste leugen verankerd is in de waarheid en de eerste letters van hun voor- en achternamen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_102997703
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef Ugjerke het volgende:
Net klaar met seizoen 1, was heel verbaasd dat Walter Bishop en William Bell niet dezelfde personen waren. Ik was daar van overtuigd door Peter's opmerking dat de beste leugen verankerd is in de waarheid en de eerste letters van hun voor- en achternamen.
Voor je eigen lol, blijf uit dit topic tot je bij bent :-P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:38:31 #133
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103004433
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:44 schreef Young_David het volgende:

[..]

Voor je eigen lol, blijf uit dit topic tot je bij bent :-P
Weet ik, ik heb met m'n ogen dicht naar beneden gescrollt. ^^
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:03:47 #134
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_103005246
Over William Bell gesproken.. die heeft zichzelf opgeofferd zodat Peter, Bolivia, en Walter naar *onze* kant konden komen. Dat is niet gebeurt dus in principe zou hij nog leven.

Alleen doet Leonard Nimoy geen acteerwerk meer, dus ik ben benieuwd hoe ze dat in gaan vullen.
pi_103006859
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:03 schreef Orealo het volgende:
Over William Bell gesproken.. die heeft zichzelf opgeofferd zodat Peter, Bolivia, en Walter naar *onze* kant konden komen. Dat is niet gebeurt dus in principe zou hij nog leven.

Alleen doet Leonard Nimoy geen acteerwerk meer, dus ik ben benieuwd hoe ze dat in gaan vullen.
David Fury zegt op zijn Twitter dat Bell dood is.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')