Nou, het is duidelijk een man die pakt wat ie wil. Dat hij TS gepakt heeft betekent dat zij wel super speciaal geweest moet zijn. Het is duidelijk niet dat hij genoegen neemt met het beste wat hij kan krijgen, want hij kan iedereen krijgen. Hij heeft echt voor haar gekozen, dat maakt het echte liefdequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom daten met iemand die misbruik van je maakt dan... Wat was er zo bijzonder aan zijn ''aandacht'' ??
Dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
shit, dit lijkt net een soap.
troll level rising
Wou net zeggen; begint steeds meer shit bij te komen. Ik kap met reageren want dit slaat nergens meer op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
shit, dit lijkt net een soap.
troll level rising
Haha, dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, het is duidelijk een man die pakt wat ie wil. Dat hij TS gepakt heeft betekent dat zij wel super speciaal geweest moet zijn. Het is duidelijk niet dat hij genoegen neemt met het beste wat hij kan krijgen, want hij kan iedereen krijgen. Hij heeft echt voor haar gekozen, dat maakt het echte liefde.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef cheesyball het volgende:
ja sorry als ik niet geloofd word maar reageer dan ajb gewoon niet...
Nee, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:34 schreef cheesyball het volgende:
nou mijn leven is ook net een soap, ik zal de rest dan maar niet vertellen...ben 18 keer verhuist met mijn moeder, en dat is gelijk het minst erge...
ja sorry als ik niet geloofd word maar reageer dan ajb gewoon niet...
ok, maar als het uit is met hem is er toch geen reden waarom hij erachter zou komen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef cheesyball het volgende:
omdat hij me dan niet gelooft en terug in amsterdam allerlei rare dingen over me gaat vertellen...ik ga over een paar maanden terug naar amsterdam (paar dagen) en dan weet IEDEREEN het, geloof me je kent mn vriend niet...
ik denk het ook jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok ik ben eruit.
Dit is 100% zeker weten een troll.
Ga in ieder geval naar de politie hiermee, en zoek professionele hulp, en grijp deze aan als het je aangeboden wordt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef cheesyball het volgende:
omdat hij me dan niet gelooft en terug in amsterdam allerlei rare dingen over me gaat vertellen...ik ga over een paar maanden terug naar amsterdam (paar dagen) en dan weet IEDEREEN het, geloof me je kent mn vriend niet...
Ga weg bij je vriend en doe aangifte van verkrachting.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:36 schreef cheesyball het volgende:
Dat begin ik nu ook te geloven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok ik ben eruit.
Dit is 100% zeker weten een troll.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:44 schreef cheesyball het volgende:
Hier de vader van TS. Ik ben 45, wat is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |