Is het meestal zo goed doordacht ja? Ik had verwacht dat het vaak zeer impulsief zou gebeuren zonder dat er over dit soort dingen is nagedacht. Bovendien... meiden met veel zelfvertrouwen zijn vaak ook aantrekkelijker, dus ik zou juist het tegenovergestelde verwachten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:18 schreef Sushimonster het volgende:
Nou, het zijn logischerwijs mensen met al niet al te veel zelfvertrouwen om mee te beginnen, daarom kiest zo'n verkrachter ze vaak ook uit. Omdat hij ook wel weet dat het slachtoffer in kwestie niks gaat vertellen, of hem niet gaat neersteken.
waarom mag je vriend het niet weten ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:22 schreef cheesyball het volgende:
Ik ben er weer even...
Oke dat sommige het niet geloven prima maar zeg dan ajb niks, want dat doet mij alleen maar verdriet....
En sorry als ik andere heb gekwetst door dit verhaal die ook verkracht zijn...dat is nooit mijn bedoeling geweest! En idd iedereen reageert anders in dit soort situaties en hier kom ik misschien heel helder en nuchter/vlak over maar geloof me in mijn hoofd is het chaos!
En nee hij heeft me niet thuis verkracht maar vlakbij mijn huis op een kinderspeeltuintje...het was al donker dus niemand heeft wat gezien. ik woon ook vrij afgelegen...
Anyway iedereen bedankt voor de reacties...ik weet nog steeds niet wat ik moet doen...aangifte ga ik echt niet doen want dan komt mijn pa erachter en mijn vriend...misschien ga ik wel hulp zoeken...bij een psycholoog. ik moet dan even nakijken of dat vergoed word hier...
Hier is een levensles voor je: "leer te relativeren"! Dat je pa en je vriend erachter komen is triviaal in deze context; jij moet nu voor jezelf de beste keuze maken en het is gewoon duidelijk dat dit aangifte doen en psychologische hulp zoeken is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:22 schreef cheesyball het volgende:
Anyway iedereen bedankt voor de reacties...ik weet nog steeds niet wat ik moet doen...aangifte ga ik echt niet doen want dan komt mijn pa erachter en mijn vriend...misschien ga ik wel hulp zoeken...bij een psycholoog. ik moet dan even nakijken of dat vergoed word hier...
echt wtfquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:22 schreef cheesyball het volgende:
Anyway iedereen bedankt voor de reacties...ik weet nog steeds niet wat ik moet doen...aangifte ga ik echt niet doen want dan komt mijn pa erachter en mijn vriend...
Verkrachting gaat over macht, een verkrachter wil graag iemand in z'n macht hebben. En ik denk niet dat ze er een selectieprocedure op nahouden, maar zoiets kun je in redelijke mate aanvoelen. Wie een makkelijk slachtoffer is (net als met pesten bijvoorbeeld, je kan als kind gepest zijn op één school, naar een andere school worden overgeplaatst waar niemand er iets van weet, en dan gewoon wéér worden gepest)..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is het meestal zo goed doordacht ja? Ik had verwacht dat het vaak zeer impulsief zou gebeuren zonder dat er over dit soort dingen is nagedacht. Bovendien... meiden met veel zelfvertrouwen zijn vaak ook aantrekkelijker, dus ik zou juist het tegenovergestelde verwachten.
you gotta be jokingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef cheesyball het volgende:
aangifte wil ik om meerdere redenen niet doen. ik heb ook echt het gevoel dat wij bij elkaar horen hoe raar en vies het ook klinkt...ik wil eerst kijken hoe het allemaal afloopt...morgenavond heb ik een afspraak met hem (schelden en boos reageren heeft geen zin, mijn keuze..) en dan zie ik wel...
en dan jankend terug komen met een bebloed gezicht en weer een verkrachtingsverhaal,.quote:
Je bent niet wijs jij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef cheesyball het volgende:
aangifte wil ik om meerdere redenen niet doen. ik heb ook echt het gevoel dat wij bij elkaar horen hoe raar en vies het ook klinkt...ik wil eerst kijken hoe het allemaal afloopt...morgenavond heb ik een afspraak met hem (schelden en boos reageren heeft geen zin, mijn keuze..) en dan zie ik wel...
Als jij niet bereid bent gewoon open en eerlijk te zijn hier, dan had je niet eens een topic aan moeten maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef cheesyball het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef cheesyball het volgende:
Omdat na hij de 1e keer het deed, hij me getroost heeft en ik toen zijn echte hij gezien heb, hoe hij dus normaal gesproken is...
en dan licht je niet je vriend in ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef cheesyball het volgende:
haha, dit is gewoon een hopeloos geval.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef cheesyball het volgende:
Omdat na hij de 1e keer het deed, hij me getroost heeft en ik toen zijn echte hij gezien heb, hoe hij dus normaal gesproken is...
nee, zijn echte ik heeft je verkracht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef cheesyball het volgende:
Dat 'ie ook een goeie kant heeft wil niet zeggen dat zijn daad daarmee minder erg is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef cheesyball het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef cheesyball het volgende:
een verkrachter dus, dat is ook heel het probleem beste TSquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef cheesyball het volgende:
Nee, dat is een momentopname, net als de verkrachting; en dat is beide een onderdeel van hem. Ieder mens heeft goede en slechte kanten. Je gaat toch ook de acties van Hitler niet goedpraten omdat hij zo lief was voor zijn vrouw en daarom wel een goed mens moet zijn geweestquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef cheesyball het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |