abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101221260
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:18 schreef Sushimonster het volgende:
Nou, het zijn logischerwijs mensen met al niet al te veel zelfvertrouwen om mee te beginnen, daarom kiest zo'n verkrachter ze vaak ook uit. Omdat hij ook wel weet dat het slachtoffer in kwestie niks gaat vertellen, of hem niet gaat neersteken.
Is het meestal zo goed doordacht ja? Ik had verwacht dat het vaak zeer impulsief zou gebeuren zonder dat er over dit soort dingen is nagedacht. Bovendien... meiden met veel zelfvertrouwen zijn vaak ook aantrekkelijker, dus ik zou juist het tegenovergestelde verwachten.
pi_101221261
Ik ben er weer even...

Oke dat sommige het niet geloven prima maar zeg dan ajb niks, want dat doet mij alleen maar verdriet....

En sorry als ik andere heb gekwetst door dit verhaal die ook verkracht zijn...dat is nooit mijn bedoeling geweest! En idd iedereen reageert anders in dit soort situaties en hier kom ik misschien heel helder en nuchter/vlak over maar geloof me in mijn hoofd is het chaos!

En nee hij heeft me niet thuis verkracht maar vlakbij mijn huis op een kinderspeeltuintje...het was al donker dus niemand heeft wat gezien. ik woon ook vrij afgelegen...

Anyway iedereen bedankt voor de reacties...ik weet nog steeds niet wat ik moet doen...aangifte ga ik echt niet doen want dan komt mijn pa erachter en mijn vriend...misschien ga ik wel hulp zoeken...bij een psycholoog. ik moet dan even nakijken of dat vergoed word hier...
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:23:55 #178
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_101221317
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:22 schreef cheesyball het volgende:
Ik ben er weer even...

Oke dat sommige het niet geloven prima maar zeg dan ajb niks, want dat doet mij alleen maar verdriet....

En sorry als ik andere heb gekwetst door dit verhaal die ook verkracht zijn...dat is nooit mijn bedoeling geweest! En idd iedereen reageert anders in dit soort situaties en hier kom ik misschien heel helder en nuchter/vlak over maar geloof me in mijn hoofd is het chaos!

En nee hij heeft me niet thuis verkracht maar vlakbij mijn huis op een kinderspeeltuintje...het was al donker dus niemand heeft wat gezien. ik woon ook vrij afgelegen...

Anyway iedereen bedankt voor de reacties...ik weet nog steeds niet wat ik moet doen...aangifte ga ik echt niet doen want dan komt mijn pa erachter en mijn vriend...misschien ga ik wel hulp zoeken...bij een psycholoog. ik moet dan even nakijken of dat vergoed word hier...
waarom mag je vriend het niet weten ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_101221319
Is dit niet een verschijnsel dat veel vaker plaatsvindt bij verkrachting? Doet me ook wel een beetje hier aan denken:
http://www.depers.nl/binn(...)mijn-boek-lezen.html

Advies aan TS is trouwens om dit met een vertrouwenspersoon of huisarts te bespreken. Aangifte doen kan sowieso daarna ook wel. Als TS echt 16 is, dan heeft de dader een probleem: mensen van 16 en 17 genieten (terecht) extra wettelijke bescherming, waarbij eventuele sex niet bij voorbaat "met wederzijdse instemming" heeft plaatsgevonden. Het is: die instemming is er niet, tenzij de dader kan bewijzen dat die er wel is. De strafmaat is dan ook aanmerkelijk hoger.
pi_101221352
quote:
Hier is een levensles voor je: "leer te relativeren"! Dat je pa en je vriend erachter komen is triviaal in deze context; jij moet nu voor jezelf de beste keuze maken en het is gewoon duidelijk dat dit aangifte doen en psychologische hulp zoeken is.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:25:21 #181
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_101221359
quote:

Anyway iedereen bedankt voor de reacties...ik weet nog steeds niet wat ik moet doen...aangifte ga ik echt niet doen want dan komt mijn pa erachter en mijn vriend...
echt wtf :{
gewoon aangifte doen.
:{w :{w :{w :{w :{w
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_101221363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Is het meestal zo goed doordacht ja? Ik had verwacht dat het vaak zeer impulsief zou gebeuren zonder dat er over dit soort dingen is nagedacht. Bovendien... meiden met veel zelfvertrouwen zijn vaak ook aantrekkelijker, dus ik zou juist het tegenovergestelde verwachten.
Verkrachting gaat over macht, een verkrachter wil graag iemand in z'n macht hebben. En ik denk niet dat ze er een selectieprocedure op nahouden, maar zoiets kun je in redelijke mate aanvoelen. Wie een makkelijk slachtoffer is (net als met pesten bijvoorbeeld, je kan als kind gepest zijn op één school, naar een andere school worden overgeplaatst waar niemand er iets van weet, en dan gewoon wéér worden gepest)..
pi_101221394
aangifte wil ik om meerdere redenen niet doen. ik heb ook echt het gevoel dat wij bij elkaar horen hoe raar en vies het ook klinkt...ik wil eerst kijken hoe het allemaal afloopt...morgenavond heb ik een afspraak met hem (schelden en boos reageren heeft geen zin, mijn keuze..) en dan zie ik wel...
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:27:56 #184
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_101221430
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef cheesyball het volgende:
aangifte wil ik om meerdere redenen niet doen. ik heb ook echt het gevoel dat wij bij elkaar horen hoe raar en vies het ook klinkt...ik wil eerst kijken hoe het allemaal afloopt...morgenavond heb ik een afspraak met hem (schelden en boos reageren heeft geen zin, mijn keuze..) en dan zie ik wel...
you gotta be joking _O-
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:28:07 #185
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101221436
Je bent niet goed bij je hoofd.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:28:52 #186
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_101221461
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:28 schreef Crutch het volgende:
Je bent niet goed bij je hoofd.
en dan jankend terug komen met een bebloed gezicht en weer een verkrachtingsverhaal,.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_101221487
Waarom daten met iemand die misbruik van je maakt dan... Wat was er zo bijzonder aan zijn ''aandacht'' ??
Rustig aan.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:29:58 #188
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101221508
Om welke redenen danniet?
Je moeder is een hamster
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:30:36 #189
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101221530
quote:
Je bent niet wijs jij.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101221532
Omdat na hij de 1e keer het deed, hij me getroost heeft en ik toen zijn echte hij gezien heb, hoe hij dus normaal gesproken is...
pi_101221536
quote:
Als jij niet bereid bent gewoon open en eerlijk te zijn hier, dan had je niet eens een topic aan moeten maken.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:31:27 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_101221563
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:30 schreef cheesyball het volgende:
Omdat na hij de 1e keer het deed, hij me getroost heeft en ik toen zijn echte hij gezien heb, hoe hij dus normaal gesproken is...
:')_!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:31:28 #193
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_101221564
quote:
en dan licht je niet je vriend in ?
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:31:57 #194
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_101221583
quote:
haha, dit is gewoon een hopeloos geval. :W :{w
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:32:16 #195
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_101221591
quote:
nee, zijn echte ik heeft je verkracht.
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:32:35 #196
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_101221603
quote:
Dat 'ie ook een goeie kant heeft wil niet zeggen dat zijn daad daarmee minder erg is.
Hij heeft je misbruikt meissie!!!!
pi_101221610
nee, mijn vriend is een lieve jongen maar...ik wou het al een tijdje uitmaken. hij woont in amsterdam. ik ben net voor mijn vertrek met zijn broer naar bed geweest dus onze relatie was al niet meer helemaal lekker...als ik hem dit vertel gaat hij me nooit geloven...
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:32:49 #198
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101221612
quote:
:') :') :') :') :') :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:32:52 #199
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_101221615
quote:
een verkrachter dus, dat is ook heel het probleem beste TS
en hoe makkelijk is om wat emotie te tonen en dan iemand zovaak te kunnen verkrachten als je zelf wil. Is er nou echt niet in je opgekomen dat dat zijn intentie is :'(
pi_101221618
quote:
Nee, dat is een momentopname, net als de verkrachting; en dat is beide een onderdeel van hem. Ieder mens heeft goede en slechte kanten. Je gaat toch ook de acties van Hitler niet goedpraten omdat hij zo lief was voor zijn vrouw en daarom wel een goed mens moet zijn geweest :?. (oke extreme vergelijking, maar voor de duidelijkheid misschien nodig).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')