Kans is groot dat dat op camping 4 was. Daarna lag er ook een partytentenberg naast het toiletgebouw.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:04 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Welke camping was dat? 4 toevallig?
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:04 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Welke camping was dat? 4 toevallig?
Met zn allen een willekeurige HEMA binnen gaan lopen en dit gaan roepenquote:
De SC blijft, en de ervaring leert dat het tempo flink omlaag gaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:02 schreef N-E-R-D het volgende:
Verdwijnt deze SC nou als het subforum weg is? Dan daalt mijn post percentage met zeker 90%
Morgennacht ff lekker 7 uren achter elkaar Speedy J-en
Zeker, maar echt tactloos is dat gezanik over die verkooppunten. continu kritiek op onze blonde hitler en dan vervolgens etnische zuiveringen in je eigen kaartverkoop doorvoeren. te kansloos voor woorden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:34 schreef friekin_ het volgende:
Van eerdenburg had dat gewoon echt nooit moeten zeggen. Echt tactloos.
dat ook zeker, hij is wel erg mediageil de laatste tijd.. of omdat dat hier op het forum gebundeld wordt komt het zo over dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef friekin_ het volgende:
Sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Eric had nooit moeten zeggen dat hij geld over had.
Ja, precies, Lowlands had gewoon verzet moeten worden ivm Ramadan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:40 schreef LatonOne het volgende:
[..]
en dan vervolgens etnische zuiveringen in je eigen kaartverkoop doorvoeren. te kansloos voor woorden.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, precies, Lowlands had gewoon verzet moeten worden ivm Ramadan.
You name it Pir, als innitiator ga je groots uitpakken --> Jubileum editie 20 jaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:28 schreef PiRANiA het volgende:
Wanneer eindigt de napret en begint de nieuwe voorpret?
Ik vond dat ze al heel schappelijk waren door 's nachts de eettentjes op te laten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, precies, Lowlands had gewoon verzet moeten worden ivm Ramadan.
Precies, Pir schiet een sop.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil een nieuwe app zodat ik precies kan zien waar alle FOK!ers zich op LL bevinden. Doe je best Pir! Misschien gaat de FOK!-meet dan een keer niet falen?
De vorige keer dat ik hoge verwachtingen had van een 2e lustrum feest van een festival viel het vies tegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze voor speciaals gaan doen voor de 20e keer Lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |