Ik werk al 12 jaar ondertussen en zeg gewoon op mijn werk: even een uur niet storen, ik ben Lowlandskaartjes aan het kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:48 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De VVK starten op zaterdag (zoals voorgaande jaren, tot editie 2011) scheelt al, dan kan de oudere hardwerkende concertbezoeker ook gewoon een kaartje kopen
Ik ook! Voor Pinkpop wacht ik op de line-up maar voor Lowlands koop ik de kaart blind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik koop voor 2012 wederom, ongeacht de prijs, blind een kaartje zodra ze in de verkoop gaan.
ik werk altijd op zaterdag. das juist t mooie aan vorig jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk al 12 jaar ondertussen en zeg gewoon op mijn werk: even een uur niet storen, ik ben Lowlandskaartjes aan het kopen.
Voor 1 keer terug naar het oude, dus alleen Alpha, Bravo en Charliequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is volgend jaar ook 20 jaar LL , zulle dan wat speciaals in Petto hebben?
Potjandikkie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit #49. 46 is overgeslagen.
En de duracel dinges!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Voor 1 keer terug naar het oude, dus alleen Alpha, Bravo en Charlie
Of alle tenten die ooit bestaan hebben dus ook Dommelsch, Golf en zowel Charlie nieuw (naast alpha) en Charlie oud (tent) en wat ik nog vergeten ben.
En mensen die daar niet over door blijven mauwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En een directeur die niet zijn politieke mening in mijn maag probeert te splitsen.
Ben ik het wel mee eens maar kan het me ook niet echt aantrekken ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En een directeur die niet zijn politieke mening in mijn maag probeert te splitsen.
Ik ben er ook waarschijnlijk niet volgend jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mensen die daar niet over door blijven mauwen.
Oh, er kan wat mij betreft niet genoeg gezeurd worden tegen pvv/vvd en dergelijke met hun anti-linkse hobby beleid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:07 schreef friekin_ het volgende:
Texelse Boysquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Of alle tenten die ooit bestaan hebben dus ook Dommelsch, Golf en zowel Charlie nieuw (naast alpha) en Charlie oud (tent) en wat ik nog vergeten ben.
Prima, maar niet op een festival.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, er kan wat mij betreft niet genoeg gezeurd worden tegen pvv/vvd en dergelijke met hun anti-linkse hobby beleid.
De raket en de wortel terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:03 schreef ranja het volgende:
[..]
quote:Beste Lowlands-bezoeker,
Graag nodigen wij u uit voor een onderzoek, omdat u klant bent of bent ingeschreven bij Mojo concerts. Mojo concerts wil graag meer weten over uw ervaringen op Lowlands 2011. Uw mening is zeer waardevol! Als u de vragenlijst volledig invult maakt u kans op 2 tickets voor Lowlands 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |