quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Heb het gevoel van wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Laatste topic voor de nieuwe kaartverkoop?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik koop voor 2012 wederom, ongeacht de prijs, blind een kaartje zodra ze in de verkoop gaan.
Precies, anders kom je altijd nog wel van je kaartje af.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik koop voor 2012 wederom, ongeacht de prijs, blind een kaartje zodra ze in de verkoop gaan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Die kans zit er bij mij ook dik inquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
De tent die ik normaal meeneem naar festivals leen ik normaal altijd van een vriend van me (normaal gesproken gaat die ook altijd mee, maar voor LL kon hij geen kaart meer krijgen). Op het laatste moment had hij een overleidingsgeval in de familie dus ik moest een last minute tentje zien te regelen dus dat was de reden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:27 schreef JanKort het volgende:
Voor ik je help; wat is een behoorlijk bedrag? 14¤?
Haha, een tent huren..... Jezus.
Je komt zeer onwetend over mbt kamperen en ik moet zeggen, als je niet eens weet dát een tent kan schimmelen of hoe, dat het echt wel moet lukken na 4 dagen lowlands. Lekker nat, slecht opgezet, zooi er tegeen aan rottend in de zon, schijt, en dan nat inpakken en lekker laten broeien heb je in 24 uur de eerste vraatschimmels. Deze zijn echter nog wel 'uit te roeien' als je er snel bij bent. Maar ik twijfel of je wel weet hoe een schimmel eeuit ziet?
Zulke onwetendheid en dan een tent huren en ook nog naar lowlands gaan daarmee verdient bijna, dan wel vraagt bijna, om opgelicht te worden.
Maar ik denk dat er weinig tentoplichters zijn in die kont-treien. Hoewel dat wel lucratief kan zijn lijkt me. Was t een oostblokker of een kamper?
Hier wat basisinfo;
http://www.outdoorsportshop.nl/site/mc/1/11/24/201/tenten.html
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het bij Interpol ook enorm rustig. Had wel verwacht dat ze een volle alpha zouden trekken. Daarnaast pakt de jeugd van tegenwoordig wel een volle alpha terwijl ze op zo'n beetje elk free festival staan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:08 schreef One_of_the_few het volgende:
Ben wel benieuwd naar de nieuwe prijs ja. Maar ga denk ik volgend jaar ook weer direct een kaartje kopen. Zit dan wel met afstuderen rond die tijd, maar kan hem altijd nog verkopen. En er zijn altijd wel leuke dingen om te zien of doen, ook al zijn de namen van bandjes minder.
Wat me dit jaar opviel was dat bij veel band waarbij je niet direct mee host er niet veel publiek was. dEUS, Fleet Foxes terwijl een flogging molly een volle alfa had.
Iedereen kent de Jeugd en ook mensen van alle genres vinden dat leuk, bij Interpol is dat niet zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond het bij Interpol ook enorm rustig. Had wel verwacht dat ze een volle alpha zouden trekken. Daarnaast pakt de jeugd van tegenwoordig wel een volle alpha terwijl ze op zo'n beetje elk free festival staan.
Zelfs hier op FOK! werden op het laatste moment nog kaarten gevraagd, als je niet meer dan de originele prijs vraagt lijkt het mij niet al te moeilijk om van die kaart af te komen, er zijn altijd mensen die er graag naar toe willen. Ik zou alleen inderdaad niet al te lang wachten met het aanbieden voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:49 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Iedereen kent de Jeugd en ook mensen van alle genres vinden dat leuk, bij Interpol is dat niet zo.
En ik zou niet zo makkelijk denken over 'ik kom toch wel van mijn kaartje af', dat zag ik dit jaar wel op internet. Als het 200 euro is en de line-up net zo is als dit jaar heb je toch wel meer moeite, of je maakt verlies.
Ben trouwens helemaal over mijn Lowlands-dip heen, al sinds woensdag. Best gek, normaal loop ik een week lang met een gemis rond. Misschien omdat het ook zo'n gekke Lowlands was voor mij (kwam pas vrijdag aan, was in principe alleen, etc).
Interpol was ook enorm rustig ja. en dan gaan sommigen nog bijna helemaal vooraan staan om lekker met elkaar bij te praten. Ik snap daar niks van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vond het bij Interpol ook enorm rustig. Had wel verwacht dat ze een volle alpha zouden trekken. Daarnaast pakt de jeugd van tegenwoordig wel een volle alpha terwijl ze op zo'n beetje elk free festival staan.
idd. Als ik echt niet zelf kan of niemand ken die wil dan bied ik ze wel aan. Tegen kostprijs. Hoef er geen winst op te maken als ik zelf niet kan gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zelfs hier op FOK! werden op het laatste moment nog kaarten gevraagd, als je niet meer dan de originele prijs vraagt lijkt het mij niet al te moeilijk om van die kaart af te komen, er zijn altijd mensen die er graag naar toe willen. Ik zou alleen inderdaad niet al te lang wachten met het aanbieden voor de zekerheid.
Verrek, dat wist ik niet eens .... ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is volgend jaar ook 20 jaar LL , zulle dan wat speciaals in Petto hebben?
Maar je weet natuurlijk nooit hoe het uitpakt, de line-up kan echt heel karig gaan zijn natuurlijk. Niet dat ik het verwacht, ik zou er alleen niet zo makkelijk over praten. Want het kan zijn dat je flink onder de kostprijs moet gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zelfs hier op FOK! werden op het laatste moment nog kaarten gevraagd, als je niet meer dan de originele prijs vraagt lijkt het mij niet al te moeilijk om van die kaart af te komen, er zijn altijd mensen die er graag naar toe willen. Ik zou alleen inderdaad niet al te lang wachten met het aanbieden voor de zekerheid.
De VVK starten op zaterdag (zoals voorgaande jaren, tot editie 2011) scheelt al, dan kan de oudere hardwerkende concertbezoeker ook gewoon een kaartje kopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:28 schreef ralfseltje het volgende:
Ben wel benieuwd naar volgend jaar. Ze willen een ander publiek aanspreken dat meer voor de muziek komt (het publiek van dit jaar was wel echt een dieptepunt), maar dan moeten ze er ook wel naar programmeren.
Dit dus en ook al wordt de line up nog zo kut, ik zal zeker aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |