bandshirtsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens had ik maar 1 dag een bandshirt aan. Een totaal onherkenbaar Arctic Monkeys shirt, op vrijdag uiteraard
Wanneer en waar is die uitgezonden dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
Was de 2e aflevering van 3-on-stage meer dan 7 uur? Tering.
Zaterdag op zondagnacht. Was eerst een normale uitzending van 2 uur en daarna nog zonder presentatie steeds een stuk of 5 nummers van allerlei artiesten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Wanneer en waar is die uitgezonden dan?
Had wel het een en ander opgenomen,maar dat duurde niet zo lang.
Ben maar met de vrijdag begonnen. De freaknacht is ook op lowlands, en ook terug te kijken. Als je tegen Giel kunt uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zaterdag op zondagnacht. Was eerst een normale uitzending van 2 uur en daarna nog zonder presentatie steeds een stuk of 5 nummers van allerlei artiesten.
VPRO TV OP NED 3
Vrijdag 23.25 - 01.15
Zaterdag 22.50 - 00.50 + Nachtuitzending tot 06.15 uur
Zondag 23.05 - 00.35
Een tent zal niet zo snel schimmelen, maar als je hem zeiknat opruimt en hem tot op de dag van vandaag niet laat luchten versnel je dat proces wel. Zonder het fijne er van te weten kunnen we hier er weinig uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Jongens er zijn hier waarschijnlijk veel mensen met tent/campeer ervaring!
Op Lowlands had mijn LL kameraad een tentje gehuurd van een bedrijf hier in de buurt. Ik heb daarbij een bedrag betaald en daarnaast nog eens bijbehorende borg betaald.
Door het weer is de tent nat geweest. toen we het terug wilde brengen (je raad het al) zat het vol met schimmel.
Vraag 1: Kan een beetje fatsoenlijke tent al zo snel vol schimmel lopen?
Nu wil de eigenaar van de tent dat wij de volledige bedrag van de tent gaan betalen?
Vraag 2: Mag hij dit zomaar doen? Ik heb behoorlijk veel borg betaald maar dat is volgens hem niet goed genoeg. Waarom betaal je dan überhaupt borg?
Heb het idee dat ik beetje opgelicht wordt hier.
Hier iemand ervaring mee? Gaat om een behoorlijk bedrag. En ik vind niet dat ik het hoeft te betalen. Hij heeft ons (naar mijn mening) een slechte tent meegegeven die niet eens tegen regen kan?
Ben benieuwd of iemand mij kan helpen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
. Als je tegen Giel kunt uiteraard
jij ondeugd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:27 schreef Parafernalia het volgende:
Ben ook nooit zo zuinig met mn tenten, maar die dingen kunnen wel wat hebben
Nee ik kijk nu weer. Nog 320 minuten te gaan, 118 gehadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet in de gaten heeft dat ie per ongeluk de repeat-knop heeft ingedrukt.
Lekker met je gedanst.quote:
Ik wil terug. Je krijgt nog een paar biertjes van mequote:
Whehe, kwam Laton nog keihard spacend tegen op zaterdagochtend bij ROD, dus ik denk dat je zelf geest wat moet verruimenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Misschien, maar van mdma word je minder kortzichtig.
Waar heb je het over ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Echt.. die mensen die denken dat danceliefhebbers niet van bands kunnen houdenGa huilen ofzo wereldvreemd figuur
"Hell, I can get you a toe by 3 o'clock this afternoon... with nail polish. These fucking amateurs..."quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:40 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Whehe, kwam Laton nog keihard spacend tegen op zaterdagochtend bij ROD, dus ik denk dat je zelf geest wat moet verruimen
En Beastie Boys. En Guns N Roses.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeet AC/DC en RUN DMC niet
Dan moet je een tent toch wel minstens een week kletsnat in een tas hebben zitten. Dat zat er al in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Op Lowlands had mijn LL kameraad een tentje gehuurd van een bedrijf hier in de buurt. Ik heb daarbij een bedrag betaald en daarnaast nog eens bijbehorende borg betaald.
Door het weer is de tent nat geweest. toen we het terug wilde brengen (je raad het al) zat het vol met schimmel.
Nu wil de eigenaar van de tent dat wij de volledige bedrag van de tent gaan betalen?
Vraag 2: Mag hij dit zomaar doen? Ik heb behoorlijk veel borg betaald maar dat is volgens hem niet goed genoeg. Waarom betaal je dan überhaupt borg?
Hier iemand ervaring mee? Gaat om een behoorlijk bedrag. En ik vind niet dat ik het hoeft te betalen. Hij heeft ons (naar mijn mening) een slechte tent meegegeven die niet eens tegen regen kan?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zaterdag op zondagnacht. Was eerst een normale uitzending van 2 uur en daarna nog zonder presentatie steeds een stuk of 5 nummers van allerlei artiesten.
VPRO TV OP NED 3
Vrijdag 23.25 - 01.15
Zaterdag 22.50 - 00.50 + Nachtuitzending tot 06.15 uur
Zondag 23.05 - 00.35
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan snel gebeurd zijn hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:20 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Een tent zal niet zo snel schimmelen, maar als je hem zeiknat opruimt en hem tot op de dag van vandaag niet laat luchten versnel je dat proces wel. Zonder het fijne er van te weten kunnen we hier er weinig uitspraken over doen.
Of van 400e, of alles ertussen. Maar laat hem niet lang nat ingepaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:21 schreef friekin_ het volgende:
Wat zij zegt.
Oftewel: Betaal nou maar gewoon. Schimmel stinkt. Die tent kunnen ze niet meer verhuren.
En koop voortaan gewoon een tentje voor 20 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |