...en daarmee was het (voorlopig) ook alweer voorbij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef Rikketik het volgende:
Holy shit wat een klap opeens boven Enschede!
Dit dus. maar dan Aaltenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:12 schreef TripleS het volgende:
Wat een noodweer zeg,heeft wel een kwartier geduurt![]()
![]()
(Montferland)
Komt nog wel meer als ik het zo ziequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:18 schreef Darklight het volgende:
Enschede een buitje van 2 minuten, is alweer voorbij
Waarschijnlijk zoals altijd het oosten van het land meepakken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef Rikketik het volgende:
Ik vraag me af wat die sliert boven Frankrijk nu eigenlijk van plan is.
Indeed, it's not fair!! Geef het midden van het land ook eens wat vuurwerk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zoals altijd het oosten van het land meepakken.
Jullie mogen het hebben hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Indeed, it's not fair!! Geef het midden van het land ook eens wat vuurwerk!
120 km/uquote:Vanmiddag en vanavond onweersbuien. Met name in het oosten en noordoosten van het land is er een grote kans op zeer zwaar onweer met hagel en zeer zware windstoten, tot 120 km/uur. Lokaal kan de neerslag zeer intensief zijn, hetgeen tot hinder voor het wegverkeer en wateroverlast kan leiden.
Winkelcentrum is aan de overkant van de straatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:29 schreef Rikketik het volgende:
Code oranje voor Overijssel nu. Kans op zeer zware windstoten t/m 120km/h.
Ben je mooi klaar mee, Darklight.
Edit:
Voor Gelderland, Drenthe en Groningen ook trouwens.
Ik heb wel goed zicht, maar geen fototoestelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:32 schreef Rikketik het volgende:
Ik wil wel foto's maken, maar ik heb er vanuit mijn huis helaas slecht zicht op.
Stilte voor de storm nu trouwens. De wind trekt al aan...
Wat een faalhaas zeg...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:32 schreef QBay het volgende:
Groningen gaat eraan later vandaag als ik het zo bekijk! Mijn buurman heeft vanochtend (hij is net klaar) alles geverfd buiten (deuren, kozijnen, etc.)...die kan morgen weer opnieuw beginnen, hahaha. Heeft ie straks een mooi blauw tuintje van al het verf.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:32 schreef QBay het volgende:
Groningen gaat eraan later vandaag als ik het zo bekijk! Mijn buurman heeft vanochtend (hij is net klaar) alles geverfd buiten (deuren, kozijnen, etc.)...die kan morgen weer opnieuw beginnen, hahaha. Heeft ie straks een mooi blauw tuintje van al het verf.
Was het dat al niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Zal 2011 al de natste zomer sinds de metingen zijn?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |