Op het tijdstip (bv '2 minuten geleden') klikken onder de tweet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wtf
helgavanleur Helga van Leur
En het is weer nacht buiten. Ik zie zowaar rotatie in de snel verplaatsende wolken. Windstoten, regen, onweer #typischzomer ;-)
*hoe zie ik trouwens de url van de tweet?
Ik lig te luisteren in bedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wakker blijven kreng.....je mist de fun.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het tijdstip (bv '2 minuten geleden') klikken onder de tweet.
En dan de url van de pagina die je dan krijgt kopiėren.
Hier op blauwe vogeltje klikken boven je postvenster en er in plakken
Holy shit inderdaad, kantoor vol glas hier, niet normaal hoeveel flitsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:18 schreef pullup het volgende:
Nu staat de sluis echt open in Amsterdam
Nou nou, noodweer..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:16 schreef Fredo55 het volgende:
Veel vertragingen op Schiphol door zwaar noodweer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik moet eigenlijk zo weg, maar na dat bericht van laatst durf ik niet te douchen op het moment
Nerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het tijdstip (bv '2 minuten geleden') klikken onder de tweet.
En dan de url van de pagina die je dan krijgt kopiėren.
Hier op blauwe vogeltje klikken boven je postvenster en er in plakken
Het vervelende van 's nachts onweer vind ik dat je buiten niet kunt zien wanneer het afgelopen is, i.e. of de donkerste bewolking wegdrijft en zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toch grappig dat ik onweer overdag niet zo 'eng' vind als in de avond of nacht. Ik vind t altijd heel gaaf en mooi hoor, maar 's nachts schrik ik altijd veel meer van de bliksems. En vind ik t soms eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |