Night at the Roxburyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:58 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Jonko klappen en A Night At The Roxbury![]()
![]()
Hilarisch!quote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik was trouwens afgelopen dinsdag aan het werken toen dit nummer op de radio kwam. Stond ik daar in m'n eentje met m'n hoofd op en neer te gaan
Godnondeju. Normaal geef ik de voorkeur aan brunette met kleine borsten, maar dit...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:45 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de goede trouwens.
Ik ben verliefd
Op mijn vorige baan liep altijd keihard mee te blere als ie op de radio kwam. De rest van de hal hield altijd een beetje afstand als ze dit nummer op de radio hoorde.quote:Op zondag 4 september 2011 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik was trouwens afgelopen dinsdag aan het werken toen dit nummer op de radio kwam. Stond ik daar in m'n eentje met m'n hoofd op en neer te gaan
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef Thorír het volgende:
Gemaakt voor het Wilfred Genee paint topic
[..]
Film: A Night At The Roxbury.quote:Op maandag 7 november 2011 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar komt trouwens die meme vandaan met die dudes in die auto op dit nummer
Hater, Dit is een goed topic dus ksstquote:Op donderdag 12 april 2012 10:58 schreef Anno2012 het volgende:
7 november 2011 belde,ze wilden even zeggen dat 2012 eraan zit te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |