abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101500868
:* iom
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_101501013
Blegh iom :* Heb je nog veel pijn gehad of viel het mee?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_101511718
Virtuele knuffel voor iom! Hoe gaat het nu?
Ik vroeg me af welke dames binnenkort hun Nod hebben. Kunnen we gaan duimen.
pi_101512093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:25 schreef Sopho het volgende:
Nou nu kijk ik in de OP en zie dat Marjolijntje vandaag haar nod had!
En lijnloos zondag!

Vertel dames, hoe staat het ervoor!
pi_101512182
Ja ik! 14 sept, is dat binnenkort genoeg? :+ Ik kan nl niet wachten. En voel allemaal abnormale dingen zoals buiksteken, hoofdpijn, hangerig, geen eetlust. Kortom, ik ga mezelf de komende 2 weken gek maken! :')
pi_101512673
Wachtweken duren lang }:|

Ik moet nog een weekje wachten en praat mezelf volgens mij ook allerlei gevoelens aan.
Onze klusweek is ook een beetje raar verlopen dus denk stiekem dat het niks is deze maand.
pi_101512877
Dan kan het alleen maar meevallen, toch?

Mijn klusweek was eigenlijk wel naar wens verder :Y)
pi_101513964
Ja dat is ook wel waar, maar ik hou ook hoop :Y

Haha nu nog maar even klussen voor fun, dan duurt het wachten niet zo lang :s)
pi_101519703
Hahaha Magostine, klinkt heel bekend. Ik heb mijn Nod 16 september overigens, dus we klussen ons suf deze weken. Voor zover dat lukt met een peuter die flink actief is in de avond.

Covie, dat hoeft natuurlijk niet, het kan met 1 keer al raak zijn!

Spannend voor Lijnloos en Marjolijntje, succes en ik duim voor twee streepjes!
pi_101519869
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:33 schreef covie het volgende:

[..]

Nou nu kijk ik in de OP en zie dat Marjolijntje vandaag haar nod had!
En lijnloos zondag!

Vertel dames, hoe staat het ervoor!
Ik ben begin van de week al ongesteld geworden :( de OP is nog niet aangepast denk ik
Mijn nieuwe NOD is 28 september, ik sta weer achteraan in de lijst denk ik.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_101523744
Was eigenlijk een gewone ongesteldheid. (Daar heb ik normaal altijd al veel last van).
Maandag de verloskundige maar even bellen om te vragen hoe en wat. En de "eerste echo afspraak" te cancelen.

En dan wordt het voor ons ook weer klussen ;)
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2011 @ 13:32:59 #287
309370 Nanadu
pi_101524051
Covie nog even naar aanleiding over het schoonmaken van je konijnenbak, ik weet in ieder geval dat je de kattenbak niet mag schoonmaken als je zwanger bent vanwege toxoplasmose wat katten met zich mee kunnen dragen. Ik weet niet of konijnen dit ook kunnen meedragen, maar misschien een idee om dit voor de zekerheid door je (8> te laten doen?

Iom heel knap hoe je ermee om gaat, klinkt positief!

Mangostine spannend voor jou.
pi_101524234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:25 schreef Sopho het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn Nod zou zijn :?
pi_101524245
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:13 schreef Marjolijntje het volgende:
:* iom
En dit.

:*
pi_101524267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:32 schreef Nanadu het volgende:
Covie nog even naar aanleiding over het schoonmaken van je konijnenbak, ik weet in ieder geval dat je de kattenbak niet mag schoonmaken als je zwanger bent vanwege toxoplasmose wat katten met zich mee kunnen dragen. Ik weet niet of konijnen dit ook kunnen meedragen, maar misschien een idee om dit voor de zekerheid door je (8> te laten doen?

Iom heel knap hoe je ermee om gaat, klinkt positief!

Mangostine spannend voor jou.
Mag dat niet? :o

Niet dat ik al zwanger ben, maar dat wist ik heul niet. Mocht het zover zijn, dan moet ik daar wel even rekening mee gaan houden :)
pi_101524527
Kattenbak mag absoluut niet nee!

Konijnen twijfelde ik dus over maar ik vind ook dat (8> dat mag gaan doen als het zo ver is. O-)
Er komt echt een hele sterke ammonia lucht vanaf namelijk.

Achja tegen die tijd zie ik het wel weer.. eerst maar eens 2 streepjes plassen :D
pi_101529609
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is.

ik ben nu nog aan het ontpillen en ben nog niet ongesteld geworden. Normaal gesproken zou ik met het gebruik van de pil maandag ongesteld moeten worden, en ik hoop dat het nu ook gewoon gebeurd.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden na het stoppen met de pil??
pi_101530083
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:46 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is.

ik ben nu nog aan het ontpillen en ben nog niet ongesteld geworden. Normaal gesproken zou ik met het gebruik van de pil maandag ongesteld moeten worden, en ik hoop dat het nu ook gewoon gebeurd.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden na het stoppen met de pil??
Bij mij ging het eigenlijk gewoon met ongeveer dezelfde regelmaat door. Zal af en toe een dag ofzo inzitten. Precies weet ik het niet, want ik heb het nooit bijgehouden :P

Maar ik weet dat ik vóór de pil echt ontzettend onregelmatig ongesteld was. Dat was direct ná de pil ineens prima geregeld :)
pi_101530538
ik heb ook geen flauw benul wanneer mijn NOD is, als ik 28 dagen aanhoud dat zou het komende woensdag moeten zijn. Maar alle symptomen die ik normaal heb, daar heb ik nu helemaal geen last van.

Ben benieuwd :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101531719
@kiwsted; bij mij duurde het precies 28 dgn maar dat verschilt geloof ik heel erg per persoon.
op een gegeven moment kwam mn periode na dag 24 en toen kwam het ook heel erg hevig
voor mijn idee was het vanaf toen pas echt ont-pilt
pi_101533301
Lijnloos hoe is het met/bij jou?? Was Lowlands leuk? (offtopic) ben op vakantie geweest en kon zo gauw niks terugvinden van je hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:25:39 #297
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101535532
Lijnloos ging even on hold. Schreef ze ik meen een of twee topics terug iets over...
  † In Memoriam † zaterdag 3 september 2011 @ 22:31:55 #298
309370 Nanadu
pi_101537732
kwisted bij mij heeft het na het stoppen met de pil 36 dagen geduurd voor ik ongesteld werd. Deze cyclus moet ik afwachten wat het wordt. Maar bij mij is het nooit heel regelmatig geweest.
pi_101546119
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 20:14 schreef Poppejans het volgende:
Lijnloos hoe is het met/bij jou?? Was Lowlands leuk? (offtopic) ben op vakantie geweest en kon zo gauw niks terugvinden van je hier
Wachten op het tweede streepje deel 198

Als ik t goed heb gekopierd, staat het op deze pagina.
pi_101546386
Kwisted, ik werd ook vrij regelmatig ongesteld na het stoppen met de pil, mijn cyclus ligt nu tussen 29 en 33 dagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')