Nou nu kijk ik in de OP en zie dat Marjolijntje vandaag haar nod had!quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:25 schreef Sopho het volgende:
Virtuele knuffel voor iom! Hoe gaat het nu?
Ik vroeg me af welke dames binnenkort hun Nod hebben. Kunnen we gaan duimen.

Ik kan nl niet wachten. En voel allemaal abnormale dingen zoals buiksteken, hoofdpijn, hangerig, geen eetlust. Kortom, ik ga mezelf de komende 2 weken gek maken!
 Ik kan nl niet wachten. En voel allemaal abnormale dingen zoals buiksteken, hoofdpijn, hangerig, geen eetlust. Kortom, ik ga mezelf de komende 2 weken gek maken!   

Ik ben begin van de week al ongesteld gewordenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:33 schreef covie het volgende:
[..]
Nou nu kijk ik in de OP en zie dat Marjolijntje vandaag haar nod had!
En lijnloos zondag!
Vertel dames, hoe staat het ervoor!
 de OP is nog niet aangepast denk ik
 de OP is nog niet aangepast denk ik 

te laten doen?
  te laten doen? 

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer mijn Nod zou zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:25 schreef Sopho het volgende:
Virtuele knuffel voor iom! Hoe gaat het nu?
Ik vroeg me af welke dames binnenkort hun Nod hebben. Kunnen we gaan duimen.

Mag dat niet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:32 schreef Nanadu het volgende:
Covie nog even naar aanleiding over het schoonmaken van je konijnenbak, ik weet in ieder geval dat je de kattenbak niet mag schoonmaken als je zwanger bent vanwege toxoplasmose wat katten met zich mee kunnen dragen. Ik weet niet of konijnen dit ook kunnen meedragen, maar misschien een idee om dit voor de zekerheid door jete laten doen?
Iom heel knap hoe je ermee om gaat, klinkt positief!
Mangostine spannend voor jou.

dat mag gaan doen als het zo ver is.
 dat mag gaan doen als het zo ver is.   

Bij mij ging het eigenlijk gewoon met ongeveer dezelfde regelmaat door. Zal af en toe een dag ofzo inzitten. Precies weet ik het niet, want ik heb het nooit bijgehoudenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:46 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is.
ik ben nu nog aan het ontpillen en ben nog niet ongesteld geworden. Normaal gesproken zou ik met het gebruik van de pil maandag ongesteld moeten worden, en ik hoop dat het nu ook gewoon gebeurd.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld werden na het stoppen met de pil??

Wachten op het tweede streepje deel 198quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:14 schreef Poppejans het volgende:
Lijnloos hoe is het met/bij jou?? Was Lowlands leuk? (offtopic) ben op vakantie geweest en kon zo gauw niks terugvinden van je hier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |