Daar kan ik niet overheen, ik heb geen liefde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:38 schreef FreezePop het volgende:
Ik bied mijn eeuwige liefde aan Japie.
Oke.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:40 schreef FreezePop het volgende:
Trio met Japie en mijn nieuwe kindslaaf.
Like.quote:
Fresku ken ik, maar vind t mwoah mwoah.quote:
Fresku is zooooo goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Like.
[..]
Fresku ken ik, maar vind t mwoah mwoah.
Hebben mensen altijd bij mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:49 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens dat er iemand op je post reageert, en die reactie is zo teringdom en vol fouten dat je niet weet waar je moet beginnen met een terug-reactie te typen?
Nee, laat eens zien dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:49 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens dat er iemand op je post reageert, en die reactie is zo teringdom en vol fouten dat je niet weet waar je moet beginnen met een terug-reactie te typen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:54 schreef Gridlok het volgende:
Hier chloro laatste voor slapen gaan.
Oh ik ga nog niet slapen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had deze gedaan dan.
Slaap lekker Griddie.
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik de historische grafiek bekijk van de dow jones vraag ik me nog af waarom de noobs niet gewoon een tracker nemen op een grote index in plaats van hun geld weg zetten tegen 2.5% rente.
Winst maken is niet zo'n kunst, de markt verslaan is wel weer "niet zo makkelijk". De aandelen markt is niet een zero sum game.
Buy & Hold is in mijn ogen nog altijd the-way-to-go als je niet zoveel verstand hebt van beleggen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Let wel: Er komt ook nog eens dividend boven op bij je aandelen en/of trackers (wat je weer kan herinvesteren en laten compounden over de decennia dat je investeert).
Deze grafiek is "slechts" de koers.
Mja, hij heeft het dus helemaal fout.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
De dividend uitkering zit al in de prijs verwerkt. Dus dat dividend kan je niet meerekenen.
Oh, impliceer dat dan niet.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mja, hij heeft het dus helemaal fout.
Nice.quote:
Top.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha Steen kunnen waarderen is goeden eigenschap.
Hij jou ook meende ik gister op z'n Twitter te lezen.quote:
Aaah, even kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij jou ook meende ik gister op z'n Twitter te lezen.
twitter:nattewaterlelie twitterde op donderdag 25-08-2011 om 01:50:51zie ik monkyyy eindelijk weer op fok kan ik niks zeggen =S allemaal de schuld van die kksmagmanus reageer retweet
Wat een schatje is het toch ook he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:13 schreef monkyyy het volgende:
twitter:nattewaterlelie twitterde op donderdag 25-08-2011 om 01:50:51zie ik monkyyy eindelijk weer op fok kan ik niks zeggen =S allemaal de schuld van die kksmagmanus reageer retweet
Nee, daar ben ik ook helemaal neutraal over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:14 schreef Chloroform het volgende:
Dat-ie jou mist dan eh, over die uitspraken jegens smegmanus heb ik geen mening.
Crewbashen. 2 weken weg.quote:
2 weken ja?quote:
Dan ga je me bannen als ik je juf noem?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2 weken ja?
Even uitzoeken of ik ook mensen kan laten bannen als ze mij bashen.![]()
MWehehe.
![]()
What the fuck.twitter:nattewaterlelie twitterde op donderdag 25-08-2011 om 05:06:27@Taihchacha_ @Ganzio laat me die liefde aan je geven baby. ik lik iedere cm van je hete body terwijl mijn duimpje langzaam je anusje wrijft reageer retweet
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ga je me bannen als ik je juf noem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |