Je kent ze allebei?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:20 schreef Gridlok het volgende:
Corey Hart en Mos Def bij elkaar haha.
Hoiquote:
Ik luister ook wel eens Gary Numan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die maar 1 genre luisterenCorey Hart
Mos Def
Niet te vaak mijn Last FM stalken,.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik luister ook wel eens Gary Numan.
Kan niet eens je LastFM zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet te vaak mijn Last FM stalken,.
Oh haha effe kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
we sijn gwn ferienden soudnfile.
Natuurlijk ken ik dat.quote:
Nee, die niet.quote:
Valt wel meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:28 schreef FreezePop het volgende:
grid niet naar teveel djs luisteren
Ja, supermooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, droge blanke rappert
Mhoah niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, supermooi.
Professor Green?
Ik bedoel ook niet de shit die hij met Lily Allen enzo maakt, maar de battles waar hij aan mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mhoah niet echt mijn ding.
Jimi Hendrix?
Mja heb ooit iets met dub gehoord volgens mij, klonk als poep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet de shit die hij met Lily Allen enzo maakt, maar de battles waar hij aan mee heeft gedaan.
Jimi sowieso man, sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |