Je kent ze allebei?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:20 schreef Gridlok het volgende:
Corey Hart en Mos Def bij elkaar haha.
Hoiquote:
Ik luister ook wel eens Gary Numan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die maar 1 genre luisterenCorey Hart
Mos Def
Niet te vaak mijn Last FM stalken,.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik luister ook wel eens Gary Numan.
Kan niet eens je LastFM zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet te vaak mijn Last FM stalken,.
Oh haha effe kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
we sijn gwn ferienden soudnfile.
Natuurlijk ken ik dat.quote:
Nee, die niet.quote:
Valt wel meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:28 schreef FreezePop het volgende:
grid niet naar teveel djs luisteren
Ja, supermooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, droge blanke rappert
Mhoah niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, supermooi.
Professor Green?
Ik bedoel ook niet de shit die hij met Lily Allen enzo maakt, maar de battles waar hij aan mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mhoah niet echt mijn ding.
Jimi Hendrix?
Mja heb ooit iets met dub gehoord volgens mij, klonk als poep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet de shit die hij met Lily Allen enzo maakt, maar de battles waar hij aan mee heeft gedaan.
Jimi sowieso man, sowieso.
Daar kan ik niet overheen, ik heb geen liefde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:38 schreef FreezePop het volgende:
Ik bied mijn eeuwige liefde aan Japie.
Oke.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:40 schreef FreezePop het volgende:
Trio met Japie en mijn nieuwe kindslaaf.
Like.quote:
Fresku ken ik, maar vind t mwoah mwoah.quote:
Fresku is zooooo goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Like.
[..]
Fresku ken ik, maar vind t mwoah mwoah.
Hebben mensen altijd bij mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:49 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens dat er iemand op je post reageert, en die reactie is zo teringdom en vol fouten dat je niet weet waar je moet beginnen met een terug-reactie te typen?
Nee, laat eens zien dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:49 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie weleens dat er iemand op je post reageert, en die reactie is zo teringdom en vol fouten dat je niet weet waar je moet beginnen met een terug-reactie te typen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:54 schreef Gridlok het volgende:
Hier chloro laatste voor slapen gaan.
Oh ik ga nog niet slapen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had deze gedaan dan.
Slaap lekker Griddie.
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik de historische grafiek bekijk van de dow jones vraag ik me nog af waarom de noobs niet gewoon een tracker nemen op een grote index in plaats van hun geld weg zetten tegen 2.5% rente.
Winst maken is niet zo'n kunst, de markt verslaan is wel weer "niet zo makkelijk". De aandelen markt is niet een zero sum game.
Buy & Hold is in mijn ogen nog altijd the-way-to-go als je niet zoveel verstand hebt van beleggen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Let wel: Er komt ook nog eens dividend boven op bij je aandelen en/of trackers (wat je weer kan herinvesteren en laten compounden over de decennia dat je investeert).
Deze grafiek is "slechts" de koers.
Mja, hij heeft het dus helemaal fout.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
De dividend uitkering zit al in de prijs verwerkt. Dus dat dividend kan je niet meerekenen.
Oh, impliceer dat dan niet.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mja, hij heeft het dus helemaal fout.
Nice.quote:
Top.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha Steen kunnen waarderen is goeden eigenschap.
Hij jou ook meende ik gister op z'n Twitter te lezen.quote:
Aaah, even kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij jou ook meende ik gister op z'n Twitter te lezen.
twitter:nattewaterlelie twitterde op donderdag 25-08-2011 om 01:50:51zie ik monkyyy eindelijk weer op fok kan ik niks zeggen =S allemaal de schuld van die kksmagmanus reageer retweet
Wat een schatje is het toch ook he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:13 schreef monkyyy het volgende:
twitter:nattewaterlelie twitterde op donderdag 25-08-2011 om 01:50:51zie ik monkyyy eindelijk weer op fok kan ik niks zeggen =S allemaal de schuld van die kksmagmanus reageer retweet
Nee, daar ben ik ook helemaal neutraal over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:14 schreef Chloroform het volgende:
Dat-ie jou mist dan eh, over die uitspraken jegens smegmanus heb ik geen mening.
Crewbashen. 2 weken weg.quote:
2 weken ja?quote:
Dan ga je me bannen als ik je juf noem?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2 weken ja?
Even uitzoeken of ik ook mensen kan laten bannen als ze mij bashen.![]()
MWehehe.
![]()
What the fuck.twitter:nattewaterlelie twitterde op donderdag 25-08-2011 om 05:06:27@Taihchacha_ @Ganzio laat me die liefde aan je geven baby. ik lik iedere cm van je hete body terwijl mijn duimpje langzaam je anusje wrijft reageer retweet
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ga je me bannen als ik je juf noem?
Trusten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:26 schreef Gridlok het volgende:
Goeden-nacht kinders, ik ga mijzelf verplaatsen naar de rustplek.
Trusten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:27 schreef Chloroform het volgende:
Mja, ik ook. Slaap lekker kiddo's.
Jammer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik nog kijken en hopen dat ik nu wel toegang had tot crew foraMaar helaas
Serieus? Waarom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:51 schreef Monopoly het volgende:
Die dag zal ook nooit komen. Binnenkort heb ik 25.000 posts, en dan stop ik met FOK!
Is dat wat ? Ik ben door al mijn series heen, en heb op aanraden van anderen maar Lost binnengehaald ( Tenminste, ben nog bezig 55 gb ).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:09 schreef BBQSausage het volgende:
HIMYM, heb nu maar even een andere versie er bij gepakt, even kopieren en opnieuw proberen.
Je moet van de humor houden, ik vind het geniaal. Ook op aanraden van anderen gedownload, heeft nu 6 seizoenen, ik ben nu halverwege seizoen 2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is dat wat ? Ik ben door al mijn series heen, en heb op aanraden van anderen maar Lost binnengehaald ( Tenminste, ben nog bezig 55 gb ).
Ach, ik denk dat we met z'n drieën wel zo'n beetje de laatsten zijn hier op ONZ ja, behalve de lurkers die alleen in nieuwe topics reagerenquote:
quote:
Nice! Met moeite? Of gaat het prima zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben vandaag precies 2,5 week gestopt met roken
Nou wauwieee hey.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben vandaag precies 2,5 week gestopt met roken
Nee, heb het echt het hele jaar door, elk seizoen.. Het is alleen niet altijd even erg. Ben er ook al eens voor naar de dokter geweest, ben toen doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ik toen te horen kreeg dat ik ijzer tekort had, en daardoor een slechte weerstand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:22 schreef Monopoly het volgende:
Heb je niet een bepaalde vorm van hooikoorts oid ?
Misschien je keel/neus amandelen eruit mits je die nog hebt!
Allergie voor huisstofmijt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat ben ik het hele jaar door zo'n beetje, echt klote.
Als dat nou eens permanent opgelost kon worden, zou ik er m'n jaarloon voor over hebben.
Kauwgom eten scheelt wel inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:24 schreef Monopoly het volgende:
Een beetje moeite, zaterdagnacht was klote. Teveel gezopen, wel een paar trekjes wiet gehad, maar verder niets.
Verder gaat het me redelijk goed af. Heb na het eten wel zin, maar dan neem ik gewoon kauwgum en gaat het gevoel wel weg vanzelf!
Lijkt me niet, ik heb daarvoor nogal weinig symptonen denk ik. En zoals ik hier boven al zei, ben ik er ook voor naar de dokter geweest, die het maar op ijzertekort heeft geschoven, wat het achteraf ook niet bleek te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Allergie voor huisstofmijt?
Da's de enige reden die ik kan bedenken voor een verkoudheid het hele jaar door.
Jup, Gefeliciteerd LompeHorkquote:
Eh, nee. Ik kijk een nogal - not-fappable - serie op dit moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:51 schreef Driepink het volgende:
Ik bedoelde meef van: kan jij niet gaan fappen?
He! Leef jij ook nog joh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:51 schreef monkyyy het volgende:
Hoi iedereen. [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Frasier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik kijk een nogal - not-fappable - serie op dit moment.
Hoi!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:51 schreef monkyyy het volgende:
Hoi iedereen. [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Doei!quote:
Ik kijk het pas sinds kort, dus moet even flink doorkijken, zit nu bij eind seizoen 2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat snachts ook kwam?
PM link aub, ik heb ook bij lange na niet alles gezien maar die serie is, zelfs als je het voor de 2e keer kijkt, gewoon legen..wait for it.. DARY!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kijk het pas sinds kort, dus moet even flink doorkijken, zit nu bij eind seizoen 2.Kijk het op m'n PC.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
PM link aub, ik heb ook bij lange na niet alles gezien maar die serie is, zelfs als je het voor de 2e keer kijkt, gewoon legen..wait for it.. DARY!
Kan je het misschien alsnog even pm'en?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Inderdaad, ik heb alle seizoenen via een vriend op m'n externe harde schijf
![]()
http://watchseries.eu/serie/how_i_met_your_mother
Daar kun je het wel online kijken trouwens.
Done.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan je het misschien alsnog even pm'en?ansers moet ik zondag weer zoeken naar udit topic enzo.. Zit nu op ipad
Werk'ze alvast!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:06 schreef Driepink het volgende:
Danke! Ik gaat ervantussen. Gegroet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |