Okquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Das de wereldberoemde Noud uit GTST
Naatje verkiest 3 mannen (nu ja, 1 man en Domien en Tjibbe) boven z'n mokkel???quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"Nee, was het maar zo'n feest" aldus Heloef
Morgen zie ik naatje weer, maar hij wou graag ekstraweekend luisteren, alleen ofzo, ik was dan een stoorzender
Wie DM't em even?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Naatje verkiest 3 mannen (nu ja, 1 man en Domien en Tjibbe) boven z'n mokkel???
die jongen snapt er niets van! Die moet niet naar de Straalpaal luisteren, maar met z'n Straalpaal in de rondte zwieren!
Hij gaat straks fappen op Noud.quote:
tis jouw loverboy!quote:
quote:
mij hoor je niet toch? ik ben benieuwd hoe die Ruud of Ruut het doet. eens kijken of Tjibbe hem gaat versierenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Mannenmoeten wij vrouwen eens iets negatiefs zeggen over een vrouwelijke gast die we niet mogen, dan zijn we jaloerse hoeren. En nu is er een man te gast die vrijwel niemand kent, maar bij voorbaat is het al niet leuk
nee, volgens mij pas eind september, begin oktober.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende week 5 jaar Ekstra Weekend?
1 september hoor!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, volgens mij pas eind september, begin oktober.
Wat een gave heb jij, daar kun je geld mee verdienen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij niks te melden heeft en zn uiterlijk gaat ook niks toevoegen aan radio
ik geef slechts een meningquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een gave heb jij, daar kun je geld mee verdienen hoor.
ja, volgende week bestaan ze officieel 5 jaar, maar de marathon is pas later dit jaar....quote:
Ik ben waarnemend straalpaalzwierder vandaag. Gr gr heloefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Naatje verkiest 3 mannen (nu ja, 1 man en Domien en Tjibbe) boven z'n mokkel???
die jongen snapt er niets van! Die moet niet naar de Straalpaal luisteren, maar met z'n Straalpaal in de rondte zwieren!
QFT en alors for presidentquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Mannenmoeten wij vrouwen eens iets negatiefs zeggen over een vrouwelijke gast die we niet mogen, dan zijn we jaloerse hoeren. En nu is er een man te gast die vrijwel niemand kent, maar bij voorbaat is het al niet leuk
nou iig niet de komende weken, want Michiel was dan op vakantie geweest...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, volgende week bestaan ze officieel 5 jaar, maar de marathon is pas later dit jaar....
(dacht ik)
Die Lucht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben waarnemend straalpaalzwierder vandaag. Gr gr heloef
nja, maar Michiel heeft zijn vakantie moeten cancelen, maar ik hoorde Barend vannacht bij Bert zeggen dat hij in september weer 2 of 3 weken MetMichiel moet doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
nou iig niet de komende weken, want Michiel was dan op vakantie geweest...
nee, ze ligt KO in de hoek. ze is óf bedwelmd van die gigantische kaaslucht óf geraakt door jouw enorme knuppel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb haar anders niet horen klagen. Gr gr heloef.
Het laatste. Gr gr heloefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ze ligt KO in de hoek. ze is óf bedwelmd van die gigantische kaaslucht óf geraakt door jouw enorme knuppel!
Vrouwen zijn toch ook jaloerse hoerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |