quote:
*plop* bedoel jequote:
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu alleen nog het handje wegwerken van het glas
ff goed kijken naar het plaatje, op het glas boven het HJ logo.... handjes cursorquote:
had het al gezien, maar is voor het eerst dat we het zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff goed kijken naar het plaatje, op het glas boven het HJ logo.... handjes cursor
Ik ben nu echt weg, geniet van je HJ-tje
quote:
ga hem vervangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
was niet de mijne...
Deze...
[ afbeelding ]
En hopen dat je hiermee Bollokus weer hierheen krijgt hèquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hopen dat je hiermee Bollokus weer hiereen krijgt hè
Heeft het een beetje druk geloof ik, en dorstig, en koetjes die boswandelingen makenquote:
quote:
hey Kaatje, lekker gedutterd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef kaatje50 het volgende:
goeienoavond, ik zit bij tobsjef mee te lurken. Ben ff wakker aan het worden van een dutje op de bank,![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef mootie het volgende:
Operation repo is zo slecht, maar zo grappig
ik vond er niet zoveel aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, allemaal weer terug van de kinderlokkende grotchampignon met pruimen?
maar hij heeft wel een beetje grijpneigingen, vind zulk soort kerels een beetje eng welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind Hans van Wolde best een aardige Chef
Wordt ik nog altijd liever door Hans gegrepen dan door Margotquote:
ik ook, da's een ding wat zeker is, door die Margot wil ik niet gegrepen worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt ik nog altijd liever door Hans gegrepen dan door Margot
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, da's een ding wat zeker is, door die Margot wil ik niet gegrepen worden.
Maar ik weet nog wel dat toen zij in de uitzending was ik echt een uur aan een stuk in m'n broek heb zitten piesen van het lachen, geweldig
wat denk je van, sms niet gelezen, sliep al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef Drassss het volgende:
Duim even mee dat ik niet weer een sms krijg rond half 11 dat ik om 06.00 moet beginnen
Een van de kandidaten wilde toen toch een van haar messen gebruiken? Ik dacht dat ze ter plekke zou exploderen en de persoon in kwestie de stormbaan laten nemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, da's een ding wat zeker is, door die Margot wil ik niet gegrepen worden.
Maar ik weet nog wel dat toen zij in de uitzending was ik echt een uur aan een stuk in m'n broek heb zitten piesen van het lachen, geweldig
Toch blijf je gezeik houden, dus laten we eerst hopen dat ik gewoon niks hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat denk je van, sms niet gelezen, sliep al.
Als het echt belangrijk is dat jij vroeger begint, moeten ze bellen kun je altijd nog besluiten niet op te nemen, maar dan weten ze dat je niet op de hoogte bent
Weet het nog goed jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de kandidaten wilde toen toch een van haar messen gebruiken? Ik dacht dat ze ter plekke zou exploderen en de persoon in kwestie de stormbaan laten nemen
quote:
ja, ze plofte bijna toenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de kandidaten wilde toen toch een van haar messen gebruiken? Ik dacht dat ze ter plekke zou exploderen en de persoon in kwestie de stormbaan laten nemen
dan kijk ik dat maar denk ik, of er moet iets beters op zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maar wel van die ordinaire moeders met rokjes tot aan d'r liezen...het zal je moeder maar wezen
probeerden ze bij mijn zoon destijds ook. Hij antwoorde dat hij 24 uur bereikbaar is als ze die uren ook betalen. Nooit geen last meer van gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toch blijf je gezeik houden, dus laten we eerst hopen dat ik gewoon niks hoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan kijk ik dat maar denk ik, of er moet iets beters op zijn
ik neem ook een ijsje, ik doe een schaaltje slagroomijs met slagroom
Ochja. We gaan er gewoon vanuit dat ik nu niks meer van ze hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
probeerden ze bij mijn zoon destijds ook. Hij antwoorde dat hij 24 uur bereikbaar is als ze die uren ook betalen. Nooit geen last meer van gehad
Sorry ik mis de saus, een 4.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik doe niet mee met tobsjef, maar geef mij maar een ster.![]()
Heb hier een mooi opgemaakt bordje, met daarop een punt appel/kaneelcake (gebakken door unne bakker), daarbij een bol kaneelijs (Markant) en een dot geklopte slagroom (Friese vlag).
hier Hertog Slagroomijs met Campina Slagroomquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik doe niet mee met tobsjef, maar geef mij maar een ster.![]()
Heb hier een mooi opgemaakt bordje, met daarop een punt appel/kaneelcake (gebakken door unne bakker), daarbij een bol kaneelijs (Markant) en een dot geklopte slagroom (Friese vlag).
quote:
Geen saus is 2 straf punten, sorry zo zijn de regels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe d'r eens een puntje bij joh, hier hoeft geen saus bij
heb je d'r wel een frisje, zoutje en zuurtje in zitten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe d'r eens een puntje bij joh, hier hoeft geen saus bij
wat zijn wij goed hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier Hertog Slagroomijs met Campina Slagroom
Als er een koekje bij zit met wat bite is het ook prima trouwens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind ijs met saus niet altijd even lekker, behalve warme chocoladesaus
ja, heb ik!! Zo'n gesuikerd wafeltje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als er een koekje bij zit met wat bite is het ook prima trouwens.
wel een frisje en een zoetje, IK ben de sjef, maak zelf uit wat ik erin doe, niet die klojo's met de witte jassenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je d'r wel een frisje, zoutje en zuurtje in zitten?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, heb ik!! Zo'n gesuikerd wafeltje.
En kaatje heeft er ook koek bij, Keek nog wel! Appel Kaneel Keek
Omdat je creativiteit toont stijg je naar een 5,5!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
krijgen we er nu weer een punt bij??
zit jij Ceetje en mij een beetje uit te lachen om onze kookkunsten ?quote:
Mooi gesprek ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zit jij Ceetje en mij een beetje uit te lachen om onze kookkunsten ?![]()
en wat krijg ik voor de smaak. Zelfs onze hond vindt het lekker. Hij likt het bordje kastschoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Omdat je creativiteit toont stijg je naar een 5,5!
om onze culinaire hoogstandjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zit jij Ceetje en mij een beetje uit te lachen om onze kookkunsten ?![]()
En nu gaat het opstijven he...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
was wel een beetje veel, dat toetje. Zit me hier met een dikke buik, pffff
ik heb alleen maar zo'n elektrisch nepding naast me, zal ik die aandoen, gezelli !!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
omdat het zo'n gezellige donkere regenachtige herfstavond is, hebben wij ons haardje aangestoken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
was wel een beetje veel, dat toetje. Zit me hier met een dikke buik, pffff
quote:
Lafjes....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wilde daar uitgebreid op reageren, maar ik houd het netjes
![]()
quote:
quote:
Hebben ze op de veluwe grotten dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Goeienavond Kokje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe jij ook wel eens iets met grot champignons?
heb ooit een ijsmachine gekregen van een vriendin, die hem niet gebruikte, maar ik wist ook niet hoe het moest, heb ik hem maar weggegooid en koop mijn ijs welquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ooit een ijsmachine gekregen van een vriendin, die hem niet gebruikte, maar ik wist ook niet hoe het moest, heb ik hem maar weggegooid en koop mijn ijs wel
stuurt 'm naar bovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
dacht ik gisteren trouwens eens op tijd naar bed te gaan, ben ik er na een uur van ellende maar weer uitgekomen. Die kerel naast mij probeerde een kettingzaag te imiteren, wat vrij aardig lukte, hij kan zo naar Holland's Got Talent (wat ik nu niet kan kijken omdat Mark Topgear Australia wil zien)
importerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze op de veluwe grotten dan?
nou je het zegt, heb wel eens zelfs aarbeienijs gemaakt, zonder machine, gewoon een bakje in de vriezer en af en toe even doorroerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb net het koelelement weer in de vriezer gelegd, wil morgen aardbeienijs maken voor op de flensjes
laat naar bed gaan is niks voor hem, gaat ie alleen maar heeeeeel heeeeeel heeeeel hard van snurken, dat blijkt welquote:
Is mij niet gelukt om zo roomijs te maken, vergat altijd te roeren, dus kreeg te grote ijskristallen. Met de machine heb ik in een uurtje zalig ijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou je het zegt, heb wel eens zelfs aarbeienijs gemaakt, zonder machine, gewoon een bakje in de vriezer en af en toe even doorroeren
d'r zullen toch wel grotten onder die heuvels op de Veluwe zitten?? Daar schuilen de herten en zwijnen als ik in de buurt ben.. Heb er nog nooit één in het wild gezien,quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze op de veluwe grotten dan?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
laat naar bed gaan is niks voor hem, gaat ie alleen maar heeeeeel heeeeeel heeeeel hard van snurken, dat blijkt wel
dan moet je heel lang stil en plat op de grond gaan liggen, dan komen ze wel, niet als je er een beetje langs gaat wandelen en/of fietsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
d'r zullen toch wel grotten onder die heuvels op de Veluwe zitten?? Daar schuilen de herten en zwijnen als ik in de buurt ben.. Heb er nog nooit één in het wild gezien,en ik maar wandelen en fietsen daar
dan moet de andere helft er ook maar aan gelovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe maar niet, zit nog vol van 't slagroomijs met slagroom en suikerwafeltje
ik ook, als ik veul veul veul gedronken heb, maar daar heb ik zelf eigenlijk weinig last vanquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan moet de andere helft er ook maar aan geloven![]()
morgen gewoon weer
[ afbeelding ]
weinig. in de winter door mijn paddenstoelen mixquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Goeienavond Kokje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe jij ook wel eens iets met grot champignons?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan moet de andere helft er ook maar aan geloven![]()
morgen gewoon weer
[ afbeelding ]
ze zoeken het maar uit, die beesten, blijf voortaan wel in ons eigen Brabantquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet je heel lang stil en plat op de grond gaan liggen, dan komen ze wel, niet als je er een beetje langs gaat wandelen en/of fietsen
Gewoon hoog vuur voor x aantal minuten en daarna op folie laten rusten voor 10 minuten ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de pan of op de grill, bbq wil ook wel
ja, want daar brandt nog lichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze zoeken het maar uit, die beesten, blijf voortaan wel in ons eigen Brabant
ik laat 'm altijd op m'n bord rusten, net voordat ik m'n mes erin zetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon hoog vuur voor x aantal minuten en daarna op folie laten rusten voor 10 minuten ofzo?
soms......word ik er zelf wakker van, en ik stik vaak omdat ik stop met ademen, vaak dat marco me dan aan moet stoten om me te reddenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, als ik veul veul veul gedronken heb, maar daar heb ik zelf eigenlijk weinig last van
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik laat 'm altijd op m'n bord rusten, net voordat ik m'n mes erin zet
kannie in m'n buik verder rusten![]()
dat heeft Mark ook, is er zelfs voor geopereerd aan z'n neus een keer of 4, apneu heet dat, moet je wel mee uitkijken hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
soms......word ik er zelf wakker van, en ik stik vaak omdat ik stop met ademen, vaak dat marco me dan aan moet stoten om me te redden
ik zou zeggen gematigd vuur. Eerst pan heet laten worden, klein scheutje olie in de pan, vlees droog deppen en 1 a twee minuten bakken de rest klopt wel. kan na het omdraaien evt klontje boter toevoegen en vuur laag zettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon hoog vuur voor x aantal minuten en daarna op folie laten rusten voor 10 minuten ofzo?
apneu moet je aan een adem aparaatquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heeft Mark ook, is er zelfs voor geopereerd aan z'n neus een keer of 4, apneu heet dat, moet je wel mee uitkijken hoor
weet ik, heb een slaaponderzoek gehad. ik stopte een paar keer per uur met ademen, dus noemen ze het geen apneu. Dat is het pas als je 15x per minuut of meer stopt....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heeft Mark ook, is er zelfs voor geopereerd aan z'n neus een keer of 4, apneu heet dat, moet je wel mee uitkijken hoor
Ok dank. Volgende keer proberen, want vandaag had ik 2 dode pantoffels in mijn pan liggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zou zeggen gematigd vuur. Eerst pan heet laten worden, klein scheutje olie in de pan, vlees droog deppen en 1 a twee minuten bakken de rest klopt wel. kan na het omdraaien evt klontje boter toevoegen en vuur laag zetten
Klopt, moet mijn broer iedere nacht mee slapen. En dat apparaat maakt een herrie, zodat zijn vrouw niet meer kan slapen (hij is zelf zo goed als doof, dus hoort het niet)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
apneu moet je aan een adem aparaat
als het vaak gebeurt wel. Ben overigens wel blij dat dat niet nodig was bij mij. Het lijkt me heel eng met zo'n masker op je snuffert. Die apparaten geven ook nogal wat klachten hoor, heb me daar wel in ingelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
Eh, als je 15x per minuut stopt met ademen, ben je denk ik helemaal gestopt met ademenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet ik, heb een slaaponderzoek gehad. ik stopte een paar keer per uur met ademen, dus noemen ze het geen apneu. Dat is het pas als je 15x per minuut of meer stopt....
dat ligt eraan hoe erg het is, Mark moet 1x in de twee jaar aan z'n neus geopereerd worden, dan kan ie er weer tegen. Een kennis van ons slaapt wel met zo'n apparaat, Michael Jackson noemen we hem (en 't is nog wel een Limburgerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
per uurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, als je 15x per minuut stopt met ademen, ben je denk ik helemaal gestopt met ademen
Moest jij ook in 't ziekenhuis komen slapen met van die toeters en bellen aan je vastgemaakt. Ik heb me kapot gelachen. Mark zei: ik doe hier geen oog dicht met al die zooi en toeters en bellen om me heenquote:
das mooi zondequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ok dank. Volgende keer proberen, want vandaag had ik 2 dode pantoffels in mijn pan liggen.
ik moest het wel in het ziekenhuis aan laten sluiten, maar heb wel gewoon thuis geslapen daarmee. Heb er nog wel ergens foto's van..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Moest jij ook in 't ziekenhuis komen slapen met van die toeters en bellen aan je vastgemaakt. Ik heb me kapot gelachen. Mark zei: ik doe hier geen oog dicht met al die zooi en toeters en bellen om me heen
Dit vind ik een leuke site, met filmpjes http://passie.horeca.nl/ even zoeken op entrecotequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ok dank. Volgende keer proberen, want vandaag had ik 2 dode pantoffels in mijn pan liggen.
Muisje, hoe is 't bij HGT? Ik kan 't nie kijken vandaag, Mark is een keertje vrij en vindt daar niks aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke site, met filmpjes http://passie.horeca.nl/ even zoeken op entrecote
hebben ze in ierland ook spleetogenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
The Angels (aftreksel van Hans Klok) erg slecht, veel konten en tieten, en zeer slechte acts. Gordon vond ze beter dan Hans Klok en Vegas waardig![]()
Net Rick op zijn mondharmonica..... .![]()
Nu boys in motion (riverdance)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben ze in ierland ook spleetogen
doen wij hier gewoon met duct tapequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is mode daar, spleetogen laten zetten, zoals ze in Japan en China ronde ogen laten zetten
en dombo kan naast vliegen ook tappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is mode daar, spleetogen laten zetten, zoals ze in Japan en China ronde ogen laten zetten
Proest....... maar goed dat mijn mond leeg is, want ik las i.p.v. tappen, fappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dombo kan naast vliegen ook tappen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben ze in ierland ook spleetogen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Proest....... maar goed dat mijn mond leeg is, want ik las i.p.v. tappen, fappen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
het gaat om de dans. Ik vind de Ierse dansstijl helemaal geweldig.
Wil weer een keer naar Riverdance
Heb ik jaren geleden met kerst gezien, zo'n dinner show..... was echt gaafquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
het gaat om de dans. Ik vind de Ierse dansstijl helemaal geweldig.
Wil weer een keer naar Riverdance
Jaren geleden hier in de Brabanthallen. Ik heb zo genoten. Was niet alleen dansen. Meer een soort musical/toneel ? Er werd gesproken, gezongen en gedanst. heel mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik jaren geleden met kerst gezien, zo'n dinner show..... was echt gaaf
ik ben vorig jaar in het Theater aan de Parade met 3 vriendinnen naar Derek Ogilvie geweestquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jaren geleden hier in de Brabanthallen. Ik heb zo genoten. Was niet alleen dansen. Meer een soort musical/toneel ? Er werd gesproken, gezongen en gedanst. heel mooi![]()
heb het wel eens gezien op tv, dat hij dat kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben vorig jaar in het Theater aan de Parade met 3 vriendinnen naar Derek Ogilvie geweest
Je zult zeggen: wat heeft die met dansen en zingen te maken.
Nou, dat deed ie ook![]()
Was best wel fail dat dansen en zingen van 'm![]()
![]()
die vent is een hele grote failquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben vorig jaar in het Theater aan de Parade met 3 vriendinnen naar Derek Ogilvie geweest
Je zult zeggen: wat heeft die met dansen en zingen te maken.
Nou, dat deed ie ook![]()
Was best wel fail dat dansen en zingen van 'm![]()
![]()
Eenschquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
die vent is een hele grote fail
d'r zijn vertalers bij. Maar sinds ik die show gezien heb, vind ik het ook zoiets van, hmmmm: in zijn programma's kunnen ze knippen en plakken wat ze willen, het ging daar echt niet zoals op TV hoor, hij wist het allemaal niet zo goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb het wel eens gezien op tv, dat hij dat kan![]()
zou wel eens een privéreading met hem willen, Wel MET vertaler erbij
musical/comedy zingen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waar is ze slecht in dan (namen zeggen me niks)
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
d'r zijn vertalers bij. Maar sinds ik die show gezien heb, vind ik het ook zoiets van, hmmmm: in zijn programma's kunnen ze knippen en plakken wat ze willen, het ging daar echt niet zoals op TV hoor, hij wist het allemaal niet zo goed
je vergeet hun tietenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
nu komen er een paar goedgevulde dames met hun konten schudden
heb de stopwatch aangezet. je krijgt 15 minutenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
shit, vergeet bijna onze oudste op te halen van 't duiken.
Ben effe weg kwartiertje, tozzo
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb de stopwatch aangezet. je krijgt 15 minuten
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Dat was een show, jammer dat ze viel
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wel heel knap gedaan. Ik denk dat die danselement erbij een stuk concentratie kost.
ik vind die kop ook niks, maar daar kan een kussensloop overheenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ook
voor ze.
Maar die sixpack met zijn witte broek vinnik niks
Dan nog, zo'n sixpack kan je toch niet als lekker kussen gebruikenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind die kop ook niks, maar daar kan een kussensloop overheen
Kan nog van alles gebeuren. Uit voorzorg wordt morgen de subway in New York wel stil gelegd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
Hoe is het op dit moment met orkaan Irene?? Draait zij nog op tijd af van de kust??
Het is stil in dat topic in DE
Zonde die broodjes zijn altijd zo lekker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan nog van alles gebeuren. Uit voorzorg wordt morgen de subway in New York wel stil gelegd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonde die broodjes zijn altijd zo lekker.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonde die broodjes zijn altijd zo lekker.
quote:
Ik heb deze zelf nog niet bekeken, maar tweetje van Reed Timmer over Irene http://www.facebook.com/video/video.php?v=10100319130152507quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
heb trouwens nog wel een topic over Irene gevonden in Nieuws en achtergronden
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat kind schoot weer eens niet op met afdrogen en aankleden
geef dat kind maar weer de schuldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat kind schoot weer eens niet op met afdrogen en aankleden
Toch wel een beetje boel schreeuwen hoorquote:
ik vond het mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch wel een beetje boel schreeuwen hoor
Ze heeft best talent hoor, maar het was echt over de top. Nog een paar jaar zangles en het komt wel goed met haarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vond het mooi![]()
ik klink zo niet hoor, ook niet als ik schreeuw
![]()
Ik heb je even gecorrigeerdquote:
groot gelijk. ik geef mijn kinderen nu nog de schuld van veel dingenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
geen idee waar jullie het over hebben, maar het zal best mooi zijn
topgear ook![]()
en ja, ik geef dat kind de schuld
hoi, wij zijn hier elke avondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoi
Er zijn maar zo mensen wakker hier
Hoi LS.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoi
Er zijn maar zo mensen wakker hier
Ik heb maar twee goede acts gezien hoor.... boyz in motion met hun riverdance en die acrobaten waarvan het grietje viel....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een stumpers bij RTL4.
Er mogen maar 2 acts door vanavond. Vorige week was bijna iedereen bagger en nu een paar GE-WEL-DI-GE acts.
Ik weet dat er ook een topic over is
quote:
Ik ben nogal een nachtbraker en meestal zijn jullie al weg als ik kom lurkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi LS.....
Yep op een vrijdagavond wil het hier meestal wel wat langer actief zijn.
wij houden ook niet zo rekening met die topics hoor. Je kunt hier toch overal over kletsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een stumpers bij RTL4.
Er mogen maar 2 acts door vanavond. Vorige week was bijna iedereen bagger en nu een paar GE-WEL-DI-GE acts.
Ik weet dat er ook een topic over is
Veel te weinig van op tvquote:
niks gehoord, dus lekker morgen vrijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
Niks gehoord, dus mooi half 8 beginnen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
Niks gehoord, dus mooi half 8 beginnen
dat ja. vaste vrijdagavond ritueel. reden om vaker op vrijdag te werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel te weinig van op tven veel teveel voetbal
Hmmmm, kan natuurlijk altijd nog dat ze je morgen overdag bellen als ze de entrecotes toch laten doorslaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
niks gehoord, dus lekker morgen vrij
of hij moet gewoon moe zijn en slaap hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mooi, dus nu heb je geen excuus om vroeg te gaan slapen
Vanavond waren er in mijn ogen 2 afvallers en de rest door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij houden ook niet zo rekening met die topics hoor. Je kunt hier toch overal over kletsen
ik vind het ook wel jammer dat er vanavond maar 2 acts doormogen
Maar straks weer vaker op dinsdagvrij hè, football monday (ik hoop tenminste dat het dit jaar weer gewoon via ESPN uitgezonden wordt)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja. vaste vrijdagavond ritueel. reden om vaker op vrijdag te werken
precies. ik vond de rest ook goed. Kan niet zo goed kiezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanavond waren er in mijn ogen 2 afvallers en de rest door.
De voetballertjes en de dikke konten-meiden was niets, de rest was echt goed.
Ook die twee waarbij die act fout ging en zij ongeloveloos op de grond viel, maar toch buiten de tijd de act even laten zien.
Had je vannacht niet op de grond moeten slapenquote:
Ja ik dacht ik volg de raad van Kokkie eens op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je vannacht niet op de grond moeten slapen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik volg de raad van Kokkie eens op.
alweer een vettebekmassagequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nu moet ik weer aan het werk zeker
is me goed bevallen hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik volg de raad van Kokkie eens op.
Vorige kon je maar niet stoppen dus ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nu moet ik weer aan het werk zeker
Het klopt wat je zegt.... vorige week was bagger, deze avond zeker 3 die van mij wel door mochten. Is toch niet eerlijk op deze manier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, was een avond met (op twee na0 allemaal goede acts.
Snap de indeling niet helemaal. Vorige week allemaal bagger en nu top-acts.
Volgende week weer bagger? Met twee leuke acts?
ik weet ook niet hoe ze dat indelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tja, was een avond met (op twee na0 allemaal goede acts.
Snap de indeling niet helemaal. Vorige week allemaal bagger en nu top-acts.
Volgende week weer bagger? Met twee leuke acts?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vorige kon je maar niet stoppen dus ik zie het probleem niet
het is nooit eerlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het klopt wat je zegt.... vorige week was bagger, deze avond zeker 3 die van mij wel door mochten. Is toch niet eerlijk op deze manier.
Die martin zong toch met die chineese opera zangeres meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe ze dat indelen![]()
ik denk wel dat acts, welke werkelijk goed zijn, maar afvallen toch wel verder komen.
Evengoed als we van vorige winnaars weinig horen
OK relax...... jij eerstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vorige kon je maar niet stoppen dus ik zie het probleem niet
Dat is alles in één jaar tijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die martin zong toch met die chineese opera zangeres mee
Wel goed dat die twee door zijn.quote:
quote:
Denk dat Opera Familia idd wel in de finale zal staan, over de tweede durf ik niets te zeggen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel goed dat die twee door zijn.
Zij ging toch wel ongelovelijk op haar rug tegen de vlakte.
Maar ze pakten het goed op.
Niet dat ze gaan winnen. Maar toch leuk dat ze door zijn.
Finale gaat denk ik tussen dat meissie en de familia
quote:
Ja, veel roder dan dit kan het niet wordenquote:
Ben toch wel blij dat dit niet hier isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, veel roder dan dit kan het niet worden
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat dit niet hier is
#rodebroek tochquote:
Eh, dit kan betekenen dat je slaperig wordt van ons, of dat je slaperig bentquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, dit kan betekenen dat je slaperig wordt van ons, of dat je slaperig bent
quote:
SSTquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zie je wel, het begint al zwaar te vervagen bij me dat SST programma
Even een opfrissertje [SC #20] nieuwe stofzuigert voor Ceetjequote:
ohja, die heb ik nog steedsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Even een opfrissertje [SC #20] nieuwe stofzuigert voor Ceetje
quote:
Met de haren van de dochter zou ik niet eens over straat durven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
die kleren die die moeder draagt, zou mijn eigen dochter er niet eens mee van huis durven sturen
het is onvoorstelbaar. Wij (ik) dragen ook best moderne kleding, maar ik houd echt wel rekening met mijn leeftijd hoor. Ik zou er zo niet bij durven lopen en me zo gedragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
die kleren die die moeder draagt, zou mijn eigen dochter er niet eens mee van huis durven sturen
Mijn oudste zus kan zich best (te) jong kleden, maar heeft haar kleding aangepast toen ze met mijn zusje en diens jongste (toen nog een baby) op straat liep, en mensen dachten dat mijn zus haar oma was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het is onvoorstelbaar. Wij (ik) dragen ook best moderne kleding, maar ik houd echt wel rekening met mijn leeftijd hoor. Ik zou er zo niet bij durven lopen en me zo gedragen
truste Kokkiequote:
als ik bedenk hoe mijn moeder gekleed was op mijn leeftijd (52) en wij nu, is al een heel verschil.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn oudste zus kan zich best (te) jong kleden, maar heeft haar kleding aangepast toen ze met mijn zusje en diens jongste (toen nog een baby) op straat liep, en mensen dachten dat mijn zus haar oma was.
Mijn zus kleedde zich nog als 30-jarige, mijn zusje gewoon als 38-jarige. Door de kleding leek mijn zuster nog veel ouder dan de 53 die ze toen was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ik bedenk hoe mijn moeder gekleed was op mijn leeftijd (52) en wij nu, is al een heel verschil.
Maar naast die kleding straalt ze het ook helemaal uit dat ze zich "jong" voelt.
quote:
http://www.google.com/chromequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, ben weer terug, 't vuurvosje wou in ene nie meer![]()
En dat terwijl ze zelf denken dat ze er seksie uitzien met die korte rokjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze is 'dr stukken op vooruit gegaan
ja, ga ik morgen eens uitzoeken. Maar eigenlijk verder nooit problemen met firefoxquote:
oooooooohquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze zelf denken dat ze er seksie uitzien met die korte rokjes
ik word in oktober 42 maar ik vind mezelf ook nog niet zo'n ouwe kop hebben hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje die ziet er met haar 42 véél ouder uit dan ik
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje die ziet er met haar 42 véél ouder uit dan ik
ze hebben inderdaad een ouwe kop. Maar ik vind dat vaker bij die ordinaire snollenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik word in oktober 42 maar ik vind mezelf ook nog niet zo'n ouwe kop hebben hoor![]()
![]()
quote:
daar kan ik niet eens op staanquote:
ik ook niet hoorquote:
Hotter Than My Daughter #2quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
Ooooh Muisje, is er van die ordinaire moeders ook een topic? Effe lurken hoor
ben de oudstequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje en kokje 14, ik 24, Kaatje 25
Eh, als ik correct geinformeerd ben dan is Drasss met zijn 52 jaren de oudste en dus de wijze manquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, als ik correct geinformeerd ben dan is Drasss met zijn 52 jaren de oudste en dus de wijze man
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zit effe in DE te lurken in DASOO, dat filmpje, ik kom niet meer bij![]()
Effe de cola van m'n toetsenbord halen en Mark valt zowat van de bankquote:
Gewoon echt waanzin. Ik zag bij het nieuws van 18.00 NOS ook 2 stormchasers, of zoals hun het noemde "Bliksemjagers'quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Effe de cola van m'n toetsenbord halen en Mark valt zowat van de bankow hoe melig kun je zijn
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon echt waanzin. Ik zag bij het nieuws van 18.00 NOS ook 2 stormchasers, of zoals hun het noemde "Bliksemjagers'Zag er een partij schraal uit... met een goedkope sticker van EUR 3,60 op beide deuren van de stormchase wagen kuch...
Volgens mij was het bloedserieusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en die doen dat serieus
ik dacht dat het een geintje was, gewoon meligheid en dan gefilmd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
Ik kijk in bed nog even wat tv en ga dan lekker tukken.
Truste allen!
ben je toch de verstandigste van onsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
Truste allen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben je toch de verstandigste van ons. ik wilde net truste
komen zeggen, maar jij was eerder
slaap lekker
truste drassssquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
Truste allen!
truste kaatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ben je toch de verstandigste van ons. ik wilde net truste
komen zeggen, maar jij was eerder
slaap lekker
ik wilde ook gaan slapen, zat al met de oogjes dicht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Zo Ceetje, jij en ik en de rode lettertjes
Jij je zin, morgen hoef je niet te hunten hoor.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wilde ook gaan slapen, zat al met de oogjes dicht.
Truste dus, morgen maar hunten dan
slaap lekker voor straks ook![]()
![]()
![]()
![]()
wel zo netjes van ons toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij je zin, morgen hoef je niet te hunten hoor.....
Laten we de dagploeg ook maar weer eens een kans geven te openen toch
pietje en de ochtendploeg zitten in rehabquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:54 schreef kaatje50 het volgende:
Niemand heeft van je koffie gedronken Mouse, nu is hij koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |