quote:
*plop* bedoel jequote:
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu alleen nog het handje wegwerken van het glas
ff goed kijken naar het plaatje, op het glas boven het HJ logo.... handjes cursorquote:
had het al gezien, maar is voor het eerst dat we het zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff goed kijken naar het plaatje, op het glas boven het HJ logo.... handjes cursor
Ik ben nu echt weg, geniet van je HJ-tje
quote:
ga hem vervangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
was niet de mijne...
Deze...
[ afbeelding ]
En hopen dat je hiermee Bollokus weer hierheen krijgt hèquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hopen dat je hiermee Bollokus weer hiereen krijgt hè
Heeft het een beetje druk geloof ik, en dorstig, en koetjes die boswandelingen makenquote:
quote:
hey Kaatje, lekker gedutterd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef kaatje50 het volgende:
goeienoavond, ik zit bij tobsjef mee te lurken. Ben ff wakker aan het worden van een dutje op de bank,![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef mootie het volgende:
Operation repo is zo slecht, maar zo grappig
ik vond er niet zoveel aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, allemaal weer terug van de kinderlokkende grotchampignon met pruimen?
maar hij heeft wel een beetje grijpneigingen, vind zulk soort kerels een beetje eng welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind Hans van Wolde best een aardige Chef
Wordt ik nog altijd liever door Hans gegrepen dan door Margotquote:
ik ook, da's een ding wat zeker is, door die Margot wil ik niet gegrepen worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt ik nog altijd liever door Hans gegrepen dan door Margot
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, da's een ding wat zeker is, door die Margot wil ik niet gegrepen worden.
Maar ik weet nog wel dat toen zij in de uitzending was ik echt een uur aan een stuk in m'n broek heb zitten piesen van het lachen, geweldig
wat denk je van, sms niet gelezen, sliep al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef Drassss het volgende:
Duim even mee dat ik niet weer een sms krijg rond half 11 dat ik om 06.00 moet beginnen
Een van de kandidaten wilde toen toch een van haar messen gebruiken? Ik dacht dat ze ter plekke zou exploderen en de persoon in kwestie de stormbaan laten nemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, da's een ding wat zeker is, door die Margot wil ik niet gegrepen worden.
Maar ik weet nog wel dat toen zij in de uitzending was ik echt een uur aan een stuk in m'n broek heb zitten piesen van het lachen, geweldig
Toch blijf je gezeik houden, dus laten we eerst hopen dat ik gewoon niks hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat denk je van, sms niet gelezen, sliep al.
Als het echt belangrijk is dat jij vroeger begint, moeten ze bellen kun je altijd nog besluiten niet op te nemen, maar dan weten ze dat je niet op de hoogte bent
Weet het nog goed jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de kandidaten wilde toen toch een van haar messen gebruiken? Ik dacht dat ze ter plekke zou exploderen en de persoon in kwestie de stormbaan laten nemen
quote:
ja, ze plofte bijna toenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de kandidaten wilde toen toch een van haar messen gebruiken? Ik dacht dat ze ter plekke zou exploderen en de persoon in kwestie de stormbaan laten nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |