quote:
*plop* bedoel jequote:
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu alleen nog het handje wegwerken van het glas
ff goed kijken naar het plaatje, op het glas boven het HJ logo.... handjes cursorquote:
had het al gezien, maar is voor het eerst dat we het zienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff goed kijken naar het plaatje, op het glas boven het HJ logo.... handjes cursor
Ik ben nu echt weg, geniet van je HJ-tje
quote:
ga hem vervangenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
was niet de mijne...
Deze...
[ afbeelding ]
En hopen dat je hiermee Bollokus weer hierheen krijgt hèquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hopen dat je hiermee Bollokus weer hiereen krijgt hè
Heeft het een beetje druk geloof ik, en dorstig, en koetjes die boswandelingen makenquote:
quote:
hey Kaatje, lekker gedutterd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:41 schreef kaatje50 het volgende:
goeienoavond, ik zit bij tobsjef mee te lurken. Ben ff wakker aan het worden van een dutje op de bank,![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef mootie het volgende:
Operation repo is zo slecht, maar zo grappig
ik vond er niet zoveel aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, allemaal weer terug van de kinderlokkende grotchampignon met pruimen?
maar hij heeft wel een beetje grijpneigingen, vind zulk soort kerels een beetje eng welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind Hans van Wolde best een aardige Chef
Wordt ik nog altijd liever door Hans gegrepen dan door Margotquote:
ik ook, da's een ding wat zeker is, door die Margot wil ik niet gegrepen worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wordt ik nog altijd liever door Hans gegrepen dan door Margot
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, da's een ding wat zeker is, door die Margot wil ik niet gegrepen worden.
Maar ik weet nog wel dat toen zij in de uitzending was ik echt een uur aan een stuk in m'n broek heb zitten piesen van het lachen, geweldig
wat denk je van, sms niet gelezen, sliep al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:04 schreef Drassss het volgende:
Duim even mee dat ik niet weer een sms krijg rond half 11 dat ik om 06.00 moet beginnen
Een van de kandidaten wilde toen toch een van haar messen gebruiken? Ik dacht dat ze ter plekke zou exploderen en de persoon in kwestie de stormbaan laten nemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, da's een ding wat zeker is, door die Margot wil ik niet gegrepen worden.
Maar ik weet nog wel dat toen zij in de uitzending was ik echt een uur aan een stuk in m'n broek heb zitten piesen van het lachen, geweldig
Toch blijf je gezeik houden, dus laten we eerst hopen dat ik gewoon niks hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat denk je van, sms niet gelezen, sliep al.
Als het echt belangrijk is dat jij vroeger begint, moeten ze bellen kun je altijd nog besluiten niet op te nemen, maar dan weten ze dat je niet op de hoogte bent
Weet het nog goed jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de kandidaten wilde toen toch een van haar messen gebruiken? Ik dacht dat ze ter plekke zou exploderen en de persoon in kwestie de stormbaan laten nemen
quote:
ja, ze plofte bijna toenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de kandidaten wilde toen toch een van haar messen gebruiken? Ik dacht dat ze ter plekke zou exploderen en de persoon in kwestie de stormbaan laten nemen
dan kijk ik dat maar denk ik, of er moet iets beters op zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maar wel van die ordinaire moeders met rokjes tot aan d'r liezen...het zal je moeder maar wezen
probeerden ze bij mijn zoon destijds ook. Hij antwoorde dat hij 24 uur bereikbaar is als ze die uren ook betalen. Nooit geen last meer van gehadquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toch blijf je gezeik houden, dus laten we eerst hopen dat ik gewoon niks hoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan kijk ik dat maar denk ik, of er moet iets beters op zijn
ik neem ook een ijsje, ik doe een schaaltje slagroomijs met slagroom
Ochja. We gaan er gewoon vanuit dat ik nu niks meer van ze hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
probeerden ze bij mijn zoon destijds ook. Hij antwoorde dat hij 24 uur bereikbaar is als ze die uren ook betalen. Nooit geen last meer van gehad
Sorry ik mis de saus, een 4.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik doe niet mee met tobsjef, maar geef mij maar een ster.![]()
Heb hier een mooi opgemaakt bordje, met daarop een punt appel/kaneelcake (gebakken door unne bakker), daarbij een bol kaneelijs (Markant) en een dot geklopte slagroom (Friese vlag).
hier Hertog Slagroomijs met Campina Slagroomquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik doe niet mee met tobsjef, maar geef mij maar een ster.![]()
Heb hier een mooi opgemaakt bordje, met daarop een punt appel/kaneelcake (gebakken door unne bakker), daarbij een bol kaneelijs (Markant) en een dot geklopte slagroom (Friese vlag).
quote:
Geen saus is 2 straf punten, sorry zo zijn de regels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe d'r eens een puntje bij joh, hier hoeft geen saus bij
heb je d'r wel een frisje, zoutje en zuurtje in zitten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe d'r eens een puntje bij joh, hier hoeft geen saus bij
wat zijn wij goed hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier Hertog Slagroomijs met Campina Slagroom
Als er een koekje bij zit met wat bite is het ook prima trouwens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind ijs met saus niet altijd even lekker, behalve warme chocoladesaus
ja, heb ik!! Zo'n gesuikerd wafeltje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als er een koekje bij zit met wat bite is het ook prima trouwens.
wel een frisje en een zoetje, IK ben de sjef, maak zelf uit wat ik erin doe, niet die klojo's met de witte jassenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je d'r wel een frisje, zoutje en zuurtje in zitten?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, heb ik!! Zo'n gesuikerd wafeltje.
En kaatje heeft er ook koek bij, Keek nog wel! Appel Kaneel Keek
Omdat je creativiteit toont stijg je naar een 5,5!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
krijgen we er nu weer een punt bij??
zit jij Ceetje en mij een beetje uit te lachen om onze kookkunsten ?quote:
Mooi gesprek ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zit jij Ceetje en mij een beetje uit te lachen om onze kookkunsten ?![]()
en wat krijg ik voor de smaak. Zelfs onze hond vindt het lekker. Hij likt het bordje kastschoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Omdat je creativiteit toont stijg je naar een 5,5!
om onze culinaire hoogstandjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zit jij Ceetje en mij een beetje uit te lachen om onze kookkunsten ?![]()
En nu gaat het opstijven he...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
was wel een beetje veel, dat toetje. Zit me hier met een dikke buik, pffff
ik heb alleen maar zo'n elektrisch nepding naast me, zal ik die aandoen, gezelli !!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Ceetje.. het volgende:
omdat het zo'n gezellige donkere regenachtige herfstavond is, hebben wij ons haardje aangestoken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:32 schreef kaatje50 het volgende:
was wel een beetje veel, dat toetje. Zit me hier met een dikke buik, pffff
quote:
Lafjes....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wilde daar uitgebreid op reageren, maar ik houd het netjes
![]()
quote:
quote:
Hebben ze op de veluwe grotten dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
Goeienavond Kokje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe jij ook wel eens iets met grot champignons?
heb ooit een ijsmachine gekregen van een vriendin, die hem niet gebruikte, maar ik wist ook niet hoe het moest, heb ik hem maar weggegooid en koop mijn ijs welquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ooit een ijsmachine gekregen van een vriendin, die hem niet gebruikte, maar ik wist ook niet hoe het moest, heb ik hem maar weggegooid en koop mijn ijs wel
stuurt 'm naar bovenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
dacht ik gisteren trouwens eens op tijd naar bed te gaan, ben ik er na een uur van ellende maar weer uitgekomen. Die kerel naast mij probeerde een kettingzaag te imiteren, wat vrij aardig lukte, hij kan zo naar Holland's Got Talent (wat ik nu niet kan kijken omdat Mark Topgear Australia wil zien)
importerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze op de veluwe grotten dan?
nou je het zegt, heb wel eens zelfs aarbeienijs gemaakt, zonder machine, gewoon een bakje in de vriezer en af en toe even doorroerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb net het koelelement weer in de vriezer gelegd, wil morgen aardbeienijs maken voor op de flensjes
laat naar bed gaan is niks voor hem, gaat ie alleen maar heeeeeel heeeeeel heeeeel hard van snurken, dat blijkt welquote:
Is mij niet gelukt om zo roomijs te maken, vergat altijd te roeren, dus kreeg te grote ijskristallen. Met de machine heb ik in een uurtje zalig ijsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nou je het zegt, heb wel eens zelfs aarbeienijs gemaakt, zonder machine, gewoon een bakje in de vriezer en af en toe even doorroeren
d'r zullen toch wel grotten onder die heuvels op de Veluwe zitten?? Daar schuilen de herten en zwijnen als ik in de buurt ben.. Heb er nog nooit één in het wild gezien,quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze op de veluwe grotten dan?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
laat naar bed gaan is niks voor hem, gaat ie alleen maar heeeeeel heeeeeel heeeeel hard van snurken, dat blijkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |