Het is een popcornschrijver, meer niet. Leuke schrijfstijl, kan soms best diep gaan maar nooit gedachtenprovocerend. Doe dan inderdaad The foundation reeks van Isaac Asimov.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:39 schreef hunter.h4 het volgende:
Stephen King is overrated als schrijver. Komt het erop aan dan stelt hij 0,0 voor
Hij voegt niets toe.
Ik lees graag wetenschapquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een popcornschrijver, meer niet. Leuke schrijfstijl, kan soms best diep gaan maar nooit gedachtenprovocerend. Doe dan inderdaad The foundation reeks van Isaac Asimov.
h4. De h is een omgekeerde 4. Een lege stoel achter een scherm. Je krijgt informatie binnen en verwerkt informatie zonder laptop. 2 vieren op mijn handen. Grote vieren. Waaronder 1 in spiegelschrift.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:43 schreef yvonne het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan deze nickname?
Ik zal eens lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:44 schreef jogy het volgende:
Entangled minds is een leuk wetenschappelijk boek!.
Science fiction zoals Star Trek kan ook gezien worden als de voorloper van de wetenschap hoor. Het geeft ideëen en vooruitgang begint met ideëen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:45 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik zal eens lezen
Ik hou van wetenschap
Star trek zie ik ook als bagger.
Is waar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Science fiction zoals Star Trek kan ook gezien worden als de voorloper van de wetenschap hoor. Het geeft ideëen en vooruitgang begint met ideëen.
Hoe zie jij het dan? Dimensioneel reizen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:48 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Is waar.
Maar het hele idee dat je het universum met een ruimteschip gaat afspeuren is niet van deze tijd. Straks is NASA niet van deze tijd. Geen enkele ruimtereis van deze tijd.
Zonder ruimteschipquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe zie jij het dan? Dimensioneel reizen?
Ik merk stilstand. Static is dat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef hunter.h4 het volgende:
Een andere dimensie ingaan heeft puur en alleen te maken met je bewustzijn.
Mooie gedachte. Heb je 'Contact' gezien? Gaat daar ook op in. Mooie film.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:50 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Zonder ruimteschip
Dat schiet van de meters niet op. Ik denk met bewustzijn.
Science fiction is het ook ja. Wetenschap is niet alles. Met wetenschap kom je nergens.quote:
Jawel joh, lekker slapen zoquote:
Ik ben altijd fit Yvonnequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker slapen zo
Ben je straks nog fitter
Persoonlijk ben ik gek op fantasy/sci-fi (en wetenschap, thrillers etc), gewoon even je gedachten in een niet bestaande wereld leggen, heerlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:05 schreef hunter.h4 het volgende:
Hoe wis je de fantasie die Stephen King erin heeft gezet?
Door te spoelen
Ik spoel alles.
Ik spoel ook mensen van het geloof af.
Weet je wat ik wil. Ik wil 100 % logica.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik gek op fantasy/sci-fi (en wetenschap, thrillers etc), gewoon even je gedachten in een niet bestaande wereld leggen, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |